Ephemera Skrevet 23. desember 2005 #161 Del Skrevet 23. desember 2005 Goooooood juuuuuuuul!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. desember 2005 #162 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2005 #163 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul og et godt nytt år!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #164 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil herved ønske deg en riktig GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. desember 2005 #165 Del Skrevet 24. desember 2005 Riktig GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. desember 2005 #166 Del Skrevet 31. desember 2005 Nå er snart heeeeeeele jula over, og heisann kommer tilbake til kg!!! :hoppe::hoppe: Satser på at dere har gjort godt forarbeide hos svigermor da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. januar 2006 #167 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår Heisann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. januar 2006 #168 Del Skrevet 2. januar 2006 Riktig godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 2. januar 2006 #169 Del Skrevet 2. januar 2006 Heisan! Takk for besøket i dagoka mi. Ønsker dere lykke til i 2006! Må det bli det riktig så fruktbart år! GODT NYTT ÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 3. januar 2006 HEEEEEIIIIIIII ALLE SAMMEN!!!!!!!!! Nåh, endelig er jeg tilbake :-D Først av alt MÅ jeg bare takke alle dere som har kommet med jule- og nyttårshilsener til meg når jeg har vært borte, og til og med savna meg litt Jeg har savna dere suupermasse!!! Neste jeg må gjøre er å beklage at jeg ikke fikk lagt inn hilsener hos dere før jul, skulle jo det men.. Men jeg skylder igjen på jobben, det er også den som gjør at jeg ikke har fått vært her før i dag.. Men det er jo ingenting i veien for å ta det nå! Så altså, til dere alle; Håper dere har hatt en kjempefin jul, og en fantastisk nyttårsfeiring, og ønsker dere videre alt godt for det nye året!!! (Selv om det ser litt stusslig ut for oss prøvere da det nye året heter 06 ) Så til en liten oppdatering. Før jul var det stort sett bare jobbing, fra tidlig til sent, utenom det jobbet jeg, sov og fikk gjort unna litt julegavehandling, siste rest ble gjort springende rundt på kjøpesenteret en time før stengetid på lille julaften, puh Men blei nå ferdig. Så hadde jeg en hyggelig julaften med obligatorisk runde til forskjellige familiemedlemmer før det var middag og åpning av julegaver med nærmeste familie. Deretter kjørte jeg i mange timer for å få være sammen med min kjære i jula. Han feiret sammen med sin familie som bor laaangt unna. Så hadde vi en kjempefin romjul sammen. Med maasse avslapning og soving, litt festing og resten Hehe, og ja, det ble en del Så da er det bare å krysse fingre og vente å se... Nyttårsaften gikk forbausende stille for seg.. Spiste god mat sammen med familien hans, noen få kaffe/Baileys ble fortært, og vi var hjemme rundt halv tre.. Var koselig det da, og deilig dagen etterpå, siden det var noen timer hjem igjen, og pga av ekstra mye trafikk kunne vi legge til 1 1/2 time til den ellers 4 timers reiseveien.. Vi var altså ganske seint hjemme, og da var det rett i seng, for i går var det jobbing igjen, og som en god start på det nye året, begynte jeg rett på en 13 timers arbeidsdag.. Håper ikke dette blir standarden for det nye året;) Neida, jeg tror ikke det. Nå må jeg bare komme ajour med alt det som skulle vært gjort i fjor, så letter det nok.. Ellers har det da ikke skjedd noe spesielt.. Kjenner INGEN symptomer heller denne gang, selv om jeg kjenner desperat etter, hehe. Tror jeg skal prøve å ha samme innstillinga denne gang som sist, at det sikkert ikke har klaffa. Selv om jeg ikke klarer å fjerne håpet helt så hjelper det litt når tante kommer.. Så til slutt må jeg bare kommenter noen av innleggene deres før jeg stikker innom dere Lykke til med prøvinga i jula. Krysser fingre for at det klaffer og at det kommer en liten Hoppsan i september. Septemberbabyer er utrolig flotte ← Takk for det monja, ser du har en selv Forarbeidet er nå hvertfall gjort Heisann!! blir så glad når jeg ser du har skrevet!! ← Kan jo bli en morsom romjul da!! Jeg har vel IKM rundt din EL Men må vel for å få spire, og har vært lite med deg fortiden her.. Pga jobbing og sånn. (ble sur på mannen fordi han har avvist meg flere ganger, men jeg skjønner jo han jobber mye og er sliten da. Men jeg må få lov til å bli irritert allikevel.. men ikke si det til noen..) ← Så kjedelig da!! Jeg skjønner hvertfall hva som skjer med lysta med mye jobbing, hehe tok helt av jeg etter et par dager med fri Men nå passer det jo utrolig dårlig da for det er jo som du sier at må til.. Ikke vær redd, skal ikke si det til noen;) En uke uten kg!!! Hjelp, hvordan skal dette gå!! Men dere har jo andre aktivteter for å få tiden til å gå, så det ordner seg det... ← Det har vært helt forferdelig! Nesten ikke til å holde ut!!! Men som du sier... hehe Tusen takk for hilsener Hulderjenta, iss, Ephemera, Geri, monja, Rosin, cr@sh og Binke :-D :-D Blir så glad av å se at så mange har tenkt på meg, dere er helt topp!! Her har dere 1000 *Kjeeeeeeeeeeeempeglad for å være tilbake! Iler rundt for å se hvordan dere har hatt det mens jeg har vært borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. januar 2006 #171 Del Skrevet 4. januar 2006 Godt å se at du er tilbake, og at du har overlevd jula uten KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. januar 2006 #172 Del Skrevet 5. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #173 Del Skrevet 5. januar 2006 *alle de som har savnet Heisann rekker opp hånden* Så koselig med litt liv i dagboken din igjen, og hyggelig å lese at du har hatt en fin juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. januar 2006 #174 Del Skrevet 6. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. januar 2006 #175 Del Skrevet 6. januar 2006 :vinke::vinke::vinke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2006 #176 Del Skrevet 8. januar 2006 Heisan, Heisan! Korleis e det med deg? Lenge siden jeg har "sett" deg her nå.... *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. januar 2006 #177 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvor blir det av henne da...?? Nå som jeg er prøver også og greier... Oi, må huske å rekke opp hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #178 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg savner fortsatt Heisan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 12. januar 2006 #179 Del Skrevet 12. januar 2006 ????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei dere Beklager at jeg har vært så lenge borte, og hyggelig å se at jeg har vært savnet Jeg har savnet dere og Så spennende at du er i gang med prøvingen da Ephemera, lykke til Jeg har vært litt langt nede ei stund, med mye jobbing og prøvetanker+++ Jeg klarte ikke å holde forventningene nede samme hvor mye jeg prøvde denne gang, og selvfølgelig kom tante... Jeg håper ikke dere er altfor fornærma for at jeg ikke har vært innom, dere vil nok høre mer fra meg, om enn ikke så mye med det første... Det begynner å hjelpe seg litt her nå så jeg tar en tur innom i ny og ne, og om ikke lenge tror jeg nok KG-avhengigheten kommer tilbake Tror ikke jeg tar noen runde hos dere i dag, dette er bare en snartur for å si at jeg lever Så sender alle som er innom en kjempe også snakkes vi snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå