Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan!

Begynner å tro at den avataren er skapt for deg spesielt! Sitte foran dataen og trykke (nesten) hele natta da! Må sove og vet du!! ;)

Ellers? Hva skjer 'a? Mye å gjøre å på jobb fremdeles? Morsomt at du skulle nevne det med at det skulle vært tre av deg på jobb. Når du blir gravid så teller du kanskje for to? (får bare håpe at ikke arbeidskapasiteten blir redusert til en halv... Sånn føler jeg det av og til. :( )

Ha en god helg, og lykke til videre! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeiii!!

Så hyggelig at dere har vært innom :-D

Heisan!

Begynner å tro at den avataren er skapt for deg spesielt! Sitte foran dataen og trykke (nesten) hele natta da! Må sove og vet du!! ;)

Hehe, ja kanskje det, er kanskje derfor jeg falt for den med en gang da, it was ment to be ;)

Ellers? Hva skjer 'a? Mye å gjøre å på jobb fremdeles? Morsomt at du skulle nevne det med at det skulle vært tre av deg på jobb. Når du blir gravid så teller du kanskje for to? (får bare håpe at ikke arbeidskapasiteten blir redusert til en halv... Sånn føler jeg det av og til. :( )

Ha en god helg, og lykke til videre!  :vinke:

Uff ja, altfor mye å gjøre enda. Jobba fra 9 til 23.30 i går, så var det rett hjem å legge seg, orka ikke innom her en gang :( Og da er det ille! Sikkert lurt at jeg la meg halv tre på torsdag da, eller fredag blir det vel.. I dag jobba jeg fra 14 til 21, enda fallarallera hjalp meg fra kl 15!! (Fisker etter trøsteklemmer her nå ;) )

Hehe, kanskje det er det arbeidsgiver har tenkt, at siden jeg prøver så teller jeg som to ;) Kjedelig andre veien og da, at det er lite å gjøre, føles utrygt kanskje?

Jeg måtte innom og lage litt liv!

:hoppe:

Håper du har en fin helg!

:klem:

Hyggelig med litt liv (mor), håper den funker ;) Oj, kjenner humor'n er på topp ja :roll:

Kommer ikke over den tanken at, hvis det i det hele tatt går i denne pp, så er jeg faktisk G nå?! :overrasket: (tør ikke skrive ordet en gang) Kunne ha jobbet litt mer med det, men har ikke orket de siste dagene pga jobben :sur: Trur ikke vi har fått det til, kjenner meg helt som vanlig.. Lurer på, på side 2 skrev jeg til Epica, etter at hun hadde skrivd deet lange innlegget til meg om syklusen, at jeg ikke hadde noen type sekret utenom mensen, men det har jeg sett nå at ikke stemmer. Har sikkert bare glemt det pga p-pillene. Så sorry for at jeg bet deg av Epica ;) Og takk for innlegget, har vært og lest på det mange ganger siden.

Men det jeg faktisk lurte på (rota meg litt bort der ;) ), og igjen nå.. hehe, prøver igjen.. Etter EL, får man sånn lotion/krem selv om man har blitt G? Har fått det nå da, så det er en av grunnene til at jeg tror jeg ikke er det. I tillegg hadde jeg EL-slim i går, tror jeg. Så da var ikke EL på ons/tors likevel, og vi har bomma.. Hvis ikke.. Neeeii, må slutte jeg blir gal :ler: Hehe. Uansett hvordan det går så er det jo bare å prøve igjen, ikke sant :)

Jaja, med fare for å gjenta meg selv, så er jeg sliten nå, så orker ikke legge igjen spor hos dere, men jeg måå bare inn å lese litt da. Kan jo hende jeg ikke klarer å la vær uansett, begynner å kjenne igjen kg-meg ;) Uansett så kommer jeg serkere tilbake i morgen. Da skaljeg bare slappe av, og være på kg da, så da hører dere fra meg.

God natt (hehe, kan hende jeg dukker opp igjen da)

Fy søren og jeg forbruker smileys!! Klarer ikke å la vær heller :ler:

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så har jeg ikke fått lagt meg enda, hehe. Har sitti og lest hos mange. De faste + et par nye. Har begynt på et par laange dagbøker nå, men har bestemt meg for å ta litt av gangen.

Å nå tar det helt av oppi hue, u know, er jeg? Eller ikke? Leste i en tråd at det var noe som heter festesmerter i stad, og jaggu har jeg ikke litt ubehag i underlivet, hehe. Trur jeg kommer til å få en del symptomer fremover gitt. Tar på puppene med jevne mellomrom for å kjenne, hmm er de litt ømme? :ler::ler: Er ikke noen som kan finne på et symptom som ikke finnes, så kan vi se om jeg får det? Hehe det hadde vært gøy :ler:

Nå skal jeg legge meg altså... ... ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:

Jeg er borte pittelitt og så har jeg såååå mye å oppdatere meg på! Må si du har hatt skrivekløe den siste tiden :ler:

Jeg fikk mens i går jeg da, så da starter vi på vår 2pp nå. har ikke helt regna ut IKM og EL enda, men får vel sette meg ned etterpå. :sur: Blir litt vanskeligere når mens var en uke sen og syklusen da er usikker.. Og jeg kjenner ikke EL sånn som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Heisann! :klem:

Måtte innom og se hvordan det går med deg og jakten på en hopsan!

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Heii, så hyggelig å se deg igjen Hulderjenta :) Ja, jakten går videre, og den er ekstra spennende nå som du skjønner.. Håper jeg ser deg igjen snart :sjenert:

:overrasket:

Jeg er borte pittelitt og så har jeg såååå mye å oppdatere meg på! Må si du har hatt skrivekløe den siste tiden  :ler:

Jeg fikk mens i går jeg da, så da starter vi på vår  2pp nå. har ikke helt regna ut IKM og EL enda, men får vel sette meg ned etterpå.  :sur: Blir litt vanskeligere når mens var en uke sen og syklusen da er usikker.. Og jeg kjenner ikke EL sånn som deg!

Hehe, ja jeg har virkelig svinget pennen, eller tastaturet da.. :ler:

Kjedelig med hu dumme tanta da :frustrert: Jeg har enda noen dager med spenning jeg da, som du sikkert har fått med deg, men prøver å late som om TR allerede har vært her, så ikke fallet blir så tungt.. Vet ikke om det er EL jeg kjenner heller da, blei veldig usikker i går som jeg skrev, også kom jeg på etterpå at det kan jo være Knut som er ute og prøver seg :sur: Merker ikke så mye til han for tida så hadde glemt han litt.. Har du prøvd sånn EL-kalkis da el? Har du tenkt til å begynne å teste for EL etterhvert? Lurer på om jeg skal prøve det neste pp hvis det ikke går denne gangen..

:vinke:

Hei Geri :vinke:

Takk for besøk alle sammen :-D

I dag har vært en deeeiilig dag :) Har sovi leenge, og ikke gjort annet enn å spise frokost, ligge i senga, ligge i sofaen og fått i meg litt snop som ikke blei fortært i går fordi jeg ikke orka.. Tenk å være så sliten at en ikke orker snop en gang da :overrasket: Hehe, men det går fort nok over. Utrolig at jeg satt oppe til 4 i natt da!! Har vært helt zombie de siste dagene, er trøtt men vil liksom ikke legge meg for det. Men nå har jeg fått sove ut i dag da, så med tilstrekkelig sløving i dag, er jeg nok klar for ei ny arbeidsuke.. :)

Først nå har jeg fått inntatt den første kaffekoppen, så kjenner jeg våkner litt nå, tar en runde jeg nå da. Snakkas :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann heisann!

Joda, jeg har lasta ned en sånn EL kalkulator. Husker ikke helt, men tror det var på snartgravid.no

Jeg tror ikke jeg skal teste etter EL i denne pp2, men kanskje hvis vi ikke får det til denne gangen heller... Blir jo dyrt i lengden når syklusen vår nå økte med en uke :overrasket:

Hvilken dato er IKM da?? :hoppe: spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann heisann!

Joda, jeg har lasta ned en sånn EL kalkulator. Husker ikke helt, men tror det var på snartgravid.no

Jeg tror ikke jeg skal teste etter EL i denne pp2, men kanskje hvis vi ikke får det til denne gangen heller... Blir jo dyrt i lengden når syklusen vår nå økte med en uke  :overrasket:

Hvilken dato er IKM da?? :hoppe: spennende!!!

Prøvde EL-kalkis på babyverden jeg da, bare for å få sånn ca-peiling. Fant ut at jeg skulle vente til pp3 med tester jeg og, koster jo penger..

IKM er 17 des tror jeg, er det jeg har skrivd inn på IKM- Desember hvertfall. Men nå blei jeg litt usikker, spørs jo om EL var på ons/tors da, da er jo IKM 14/15 des. Var den i går så er det 17. da.. herlighet.. :ler:

-------------------------------------------------------------------------------

Nå er jeg ganske utslitt etter all den festinga i bøkene deres, men får vel ta et lite nachspiel her likevel ;)

:danse::digge::hoppe::briller2::sjarmor::hoho::perebrus::eeeh::plystre::hoho: :bukke: :ler:

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei magolia :vinke:

Så koselig at du titter innom da :-D

Hehe, synes den er ganske artig selv :ler: Artig din og da, føler meg litt beglodd her :ler: Hvem er du da? Tror jeg må innom deg og se jeg..

- svipper innom magolia -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei magolia :vinke:

Så koselig at du titter innom da :-D

Hehe, synes den er ganske artig selv :ler: Artig din og da, føler meg litt beglodd her :ler: Hvem er du da? Tror jeg må innom deg og se jeg..

- svipper innom magolia -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Heisan!

Ja du har en veldig morsom avatar. Liker så godt den fingeren hans som retter på brillene :ler: . Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...