Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Her er Heisan som venter på en liten Hoppsan ;)

Ok, første dag i dag uten pilla, er jeg gravid tro?? ;) Nei, det går vel ikke så fort, er vel et lite forarbeide som må gjøres (:humpe:) Hehe ;)

Tenkte jeg fikk starte en dagbok på dag 1, blir jo litt artig etterhvert å se hva jeg har skrivd underveis :)

Så da er det vel bare å sette i gang :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Så spennende med prøvingen! Ønsker dere lykke til, håper den gir resultater - fort! ;)

Kan du fortelle litt mer om deg selv?

Er ikke så veeeldig erfaren på forumet og innen dette med dagbok-skriving selv, men synes det er artig å lese om andres erfaringer og tanker omkring det å få barn.

Gratulerer med dagbok, forresten!

:velkommen:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Geri :ler:

Takk for hyggelig hilsen Binke, du er da i hvertfall mer erfaren enn meg (se antall innlegg) Er du prøver selv? Har du ikke dagbok så start en, lurte fært på om jeg skulle jeg og siden jeg mente jeg ikke hadde no særlig interessant å skrive. Men så får den heller bare fylles med uinteressante ting ;)

Skal prøve å skrible ned noen ord, må bare tenke meg om litt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki "kremt kremt" ;)

27 år, sammen verdens goaste (noen som sikkert er uenig i dette, men joho ;) ) eks-lærer, jobber i en super jobb(selv om det aalltid er for mye å gjøre.. Har veeldig lyst på en liten en, og skal nå i gang :)

Vil egentlig at denne dagboka skal være bare rosa og glad, men det går ikke helt. Har en stor muskelknute på livmora (heretter bare kalt Knut ;) ) som kan føre til problemer.. Er litt ekstra bekymra nå for har hatt bittesmå blødninger siden lørdag :tristbla: Men skal til legen på tirsdag, så får snakke med han om det da..

Skal mye til for at ikke humøret er på topp, så er ved godt mot. Kan ikke ta sorgene på forskudd, har jo ikke begynt en gang..

Så vi får bare vente og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen inn hit. Håper dere slipper å prøve så veldig lenge før en liten spire tar plass.

Måtte le litt da jeg leste om muskelknuten og hva du omtaler den som... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, er litt ironisk siden jeg bestemte når jeg var 13 at hvis jeg fikk en gutt en gang så skulle han hete Knut ;) Kan jo hvertfall ikke ombestemme meg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2. dag med dagbok.. Har aldri hatt dagbok før (har prøvd flere ganger, men har toppen klart ei uke ;) )

I dag skulle jeg bare være hjemme å slappe av med min kjære, men så hadde det vært innbrudd der jeg jobber så måtte dra dit.. Siden har jeg blitt sittende å kikke her. Så gøy det er å lese ting dere skriver, artig å lese om oppturer og nedturer. Har blitt fast leser av noen tråder, noen som har spennende tråder å anbefale kanskje? ;)

Gleder meg så til jeg får internett hjemme, 9. november er dagen :) Er så kjedelig å ikke kunne titte innom her når jeg vil..

I dag har jeg ikke klart å få Knut ( ;) ) ut av hodet, blør bare mer for hver dag.. :tristbla: Blir oppmuntret av å lese om de som har fått ønsket om en liten en oppfylt, håper det ikke blir så lenge til for meg.

Blir vel ikke så lenge til jeg skal hjem og spise litt tenker jeg, også slenge meg på sofaen foran tv'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Så kjipt med innbrudd, da!! :fy_fy:

Sitter hjemme med pcèn på fanget, og rødvin i glasset. Har det egentlig ganske så flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

På jobb nå? Leit med innbrudd. Føles veldig urettferdig når noen tar seg inn på "ens eget område" og stjeler/lager kaos!

Siden du spurte om jeg har dagbok og om jeg er prøver: Jepp, har dagbok. Hvis du klikker på linken nederst ("Binke skal bli mor"), tror jeg du kommer dit.

Er ikke prøver nå lenger. Er nå 15 uker på vei og har termin i midten av april. Er mitt og mannens første barn, så dette er innmari spennende!

Vi snakkes!

:klem: fra Binke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men ikke for å jobbe, jeg og typen sitter på hver vår pc og surfer ;) Der har du oss en lørdagskveld :ler: Skulle bare innom nettet en liten tur vi, men klarer ikke løsrive oss noen av oss, hehe :)

Så spennede da Binke, gratulerer :tommel:

*Løper og ser på på dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Syntes bare det var litt morro siden jeg bor sammen med en ....

Selv om vår lille skatt nr 2 kom i sommer, trives jeg så godt her inne på sidene, at jeg skriver nok mest her. Men må nok ha dagboka mi på generell noen mnd til. Er jo bare 25 år, og kan nesten ikke gi meg med barn allerede....

God lørdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Da er jeg på jobb igjen(ferdig å jobbe da) og titter innom. 17 dgr igjen til nett hjemme :)

Det må være en flott mann du har pondusa, med det navnet ;)

I går var jeg bare hjemme og slappa av, sov leeenge, og tilbrakte en del timer foran tv'n. Fikk faktisk gjort litt husarbeid og, men helt frivillig og i eget tempo, deilig :)

I dag er det tilbake på jobb, men det er helt greit for jeg blei ferdig med det verste stresset forrige uke. Faktisk ferdig allerede, og det er ganske uvanlig..

I morra skal jeg til legen da, gruer meg litt til det. Skal snakke om Knut blant annet. Tenker at det kan da ikke være pos med tanke på graviditet at jeg driver og blør. Det setter ikke akkurat fart i sexlivet heller.. :icon_neutral:

Blir bra å få prata med han hvertfall, er tusen ting jeg lurer på..

I kveld blir det orientalsk gryte (nam) og Heia Tufte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...