Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Savner også jula💕 Er så koselig tid. 

Anonymkode: d30bf...11c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Savner også jula💕 Er så koselig tid. 

Jeg også! Elsker å pynte til jul både i leiligheten vår, også drar vi hjem til storfamilien på gården og bor der fra lille julaften og noen dager inn i jula 🥰

Elsker lukten av jul, masse barn som løper rundt og er spente, pynte meg, fyr i peisen, se på alle julefilmene jeg elsker å se, spille brettspill med familien og det viktigste; få tilbringe jula med alle jeg er glad i! Og at kjæresten min også blir med på det ❤️❤️ 

Anonymkode: dfb21...ad2

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Juli, bare en bokstav unna jul 🥰

Anonymkode: 85168...a56

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg også! Elsker å pynte til jul både i leiligheten vår, også drar vi hjem til storfamilien på gården og bor der fra lille julaften og noen dager inn i jula 🥰

Elsker lukten av jul, masse barn som løper rundt og er spente, pynte meg, fyr i peisen, se på alle julefilmene jeg elsker å se, spille brettspill med familien og det viktigste; få tilbringe jula med alle jeg er glad i! Og at kjæresten min også blir med på det ❤️❤️ 

Anonymkode: dfb21...ad2

Jul på gården til familien din høres utrolig koselig ut♥️ Har feiret en jul på en gård da jeg var liten, og husker at vi var på låven med grøt til fjøsnissen😊 

• Hjerte 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det nesten 5 måneder igjen til jul og det er fint å tenke på. Vi er snart i august som er siste sommermåneden. Så kommer september og høsten igjen, og da går det fort mot jul. Gleder meg til jul begynner i butikkene og overalt med pynt og lys og alt som hører til. 

Anonymkode: 0b258...244

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå er det nesten 5 måneder igjen til jul og det er fint å tenke på. Vi er snart i august som er siste sommermåneden. Så kommer september og høsten igjen, og da går det fort mot jul. Gleder meg til jul begynner i butikkene og overalt med pynt og lys og alt som hører til. 

Ja tenk! 

5 måneder til jul, 4 måneder til advent, 3 måneder til jeg går inn i "julemodus" og julemusikken kommer på radio og 2 måneder til jeg offisielt starter med julegavene. 

3 måneder... det er samme lengde som fra etter påske til nå, og det går fort! 

Hvor har tiden blitt av 😮 Men samma det, det er om en måned at den koselige og fine årstiden starter. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har bestilt noen fine juleturer i år? Jeg pleier alltid ta meg en tur for å se noen julemarkeder. Vurderer Dresden i år. Tyskerne er utrolig flinke på dette. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg også ☹️☹️

AnonymBruker
Skrevet

I dag er det 5 måneder til julaften, hvor har tiden blitt hen :sukk:

Anonymkode: 65142...70f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har begynt å tenke på adventskalender?🤩

Anonymkode: 98ccb...f92

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som har begynt å tenke på adventskalender?🤩

Anonymkode: 98ccb...f92

Du sier noe, når kommer de på Normal?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lenge igjen nå. 

Anonymkode: 0cafe...18c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om et par måneder kommer julen i butikkene.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Om et par måneder kommer julen i butikkene.

Ja i november vel? Eller 

Skrevet

Jeg flytter inn i nytt hus i september og gleder meg ekstra mye til å pynte til jul😍 Planer om å kjøpe noe ny pynt, bl.a stor stjerne❤️

Anonymkode: 7ed57...fdc

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Bestilte ballett til nøtteknekkeren i går. Jeg blir å dra alene. Var ingen jeg kunne ta med meg. Men er hverken lei meg eller trist for det. Tror det blir veldig hyggelig og jeg trives i eget selskap.  

ellers skal jeg kjøpe lufte duftlys, lage litt julekaker og ha det hyggelig for meg selv. Jeg er singel og bor alene, så skal gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: 5054f...e61

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Og nå er vi snart i september og høsten og da går det fort frem til julen begynner i butikkene og i de tusener hjem :) Gleder meg til absolutt alt som har med jul å gjøre. Det er årets høydepunkt for meg. Handler julegaver og det er godt å nærme seg sakte men sikkert enden. Er så koselig å pakke inn gavene også. Og om en uke er det 4 måneder igjen til jul :)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nærmer seg med stormskritt 

Anonymkode: 0cafe...18c

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Savner desemberen med adventslys, og røde duker og gardiner :( 

18. januar allerede, og bare 287 dager til 1. november når julebutikkene og julegatene kommer opp, samt at forberedelsene starter for fullt. 

Bare heng med, dagene flyr avgårde, og før man vet ordet av det så er vi der igjen :D 

Endret av Bombasi
Skrevet
16 minutter siden, Bombasi said:

Savner desemberen med adventslys, og røde duker og gardiner :( 

18. januar allerede, og bare 287 dager til 1. november når julebutikkene og julegatene kommer opp, samt at forberedelsene starter for fullt. 

Bare heng med, dagene flyr avgårde, og før man vet ordet av det så er vi der igjen :D 

Ekstra lang ventetid i år, blir lettere straks vi blir ferdige med skuddårsdagen 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...