Paneera Skrevet torsdag kl 20:24 #7561 Del Skrevet torsdag kl 20:24 Fjordland biffsnadder på tilbud hos Mega 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 23 timer siden #7562 Del Skrevet 23 timer siden Laget en ladning med lunjskaker i dag, hadde til middag med middags rester fra onsdag, stekte potetrester og kålstuing, hadde også litt brokkoli til 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 23 timer siden #7563 Del Skrevet 23 timer siden God, gammeldags spagetti med kjøttdeig 😄 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 23 timer siden #7564 Del Skrevet 23 timer siden NurseRatched skrev (5 minutter siden): God, gammeldags spagetti med kjøttdeig 😄 Dette lagde moren min også, kun med tomatpure blandet i kjøttdeigen. Hva har du oppi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23 timer siden #7565 Del Skrevet 23 timer siden Jeg benyttet meg av et førjulstilbud i dag og kjøpte julepølse til 20 kroner. Med honningglaserte grønnsaker ble det ikke altfor julete. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7566 Del Skrevet 23 timer siden Pawn Hearts skrev (2 minutter siden): Jeg benyttet meg av et førjulstilbud i dag og kjøpte julepølse til 20 kroner. Med honningglaserte grønnsaker ble det ikke altfor julete. Hvor har de julepølse til 20kr nå? Så godt ut da. Anonymkode: 1eb21...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 23 timer siden #7567 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor har de julepølse til 20kr nå? Så godt ut da. Anonymkode: 1eb21...c8e Bunnpris. Jeg vet ikke hvor lenge det varer, men i morgen (lørdag) holder helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7568 Del Skrevet 23 timer siden Pawn Hearts skrev (Akkurat nå): Bunnpris. Jeg vet ikke hvor lenge det varer, men i morgen (lørdag) holder helt sikkert. Takk. Trodde det bare var forrige uke. Anonymkode: 1eb21...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7569 Del Skrevet 22 timer siden Anonymkode: c93db...279 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22 timer siden #7570 Del Skrevet 22 timer siden Biffkarbonader med stekt potet, gulrot og rødløk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 22 timer siden #7571 Del Skrevet 22 timer siden Maia70 skrev (37 minutter siden): Dette lagde moren min også, kun med tomatpure blandet i kjøttdeigen. Hva har du oppi? Dette er bare pasta, karbonadedeig og spagettisaus på pose (til mitt forsvar er samboer på julebord, og jeg er hjemme alene med en klistremerkebaby på under 3mnd…). 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22 timer siden #7572 Del Skrevet 22 timer siden Dr Oetker Ristorante Pizza Mozarella pimpet med pepperoni. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 21 timer siden #7573 Del Skrevet 21 timer siden 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7574 Del Skrevet 18 timer siden Linsecurry Anonymkode: d6351...cf4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå