AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #1 Del Skrevet 25. januar 2022 Ja, hva betyr det? Anonymkode: 28d1e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #2 Del Skrevet 25. januar 2022 Er ikke det fra barne-TV da? Fantorangen spiser såkalte sjøbananer og en nyskrelt sjøbanan er vel det beste hen vet å spise? Anonymkode: 5dfca...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #3 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er ikke det fra barne-TV da? Fantorangen spiser såkalte sjøbananer og en nyskrelt sjøbanan er vel det beste hen vet å spise? Anonymkode: 5dfca...64e Hmm, det er mulig, har ikke sett barneTV siden andre siden av 2000-tallet😄Så Fantorangen har jeg bare såvidt hørt om.. Anonymkode: 28d1e...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #4 Del Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm, det er mulig, har ikke sett barneTV siden andre siden av 2000-tallet😄Så Fantorangen har jeg bare såvidt hørt om.. Anonymkode: 28d1e...f6e Men hvor hørte eller leste du dette da? Jeg har ikke hørt det i noen annen sammenheng enn at Fantorangen snakker om det. Anonymkode: 5dfca...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå