Gå til innhold

Hvor kjøper man klær i 40-årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da det er 2,5 år til jeg blir 40 (dame) må jeg forberede meg litt.. Liker noen klær på Match, men føler at det er litt «kjerringbutikk» 🤔 Ellers liker jeg litt straight stil, så helst ikke foreslå Gudrun Sjødén 😅

Anonymkode: dece8...09e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Kjøper klær forskjellige steder, blant annet, Zalando, Floyd, HM, Cubus, XXL, Gina Tricot, B-Young, Bikbox og Vero Moda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forberede deg til hva? Du blir jo ikke steingammel samme dagen du fyller 40. Kan du ikke bare kjøpe klær du liker da? C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif  

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mest på nett på Zalando og Boozt, av fysiske butikker så handler jeg på Carlings, Høyer, Follestad, Ferner, Bik Bok, HM, Zara, Vera Moda

Anonymkode: 7b677...05c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, handler endel på Vakre Vene, Tint og andre lokale butikker på nett som fører liknende merker.

Liker godt Part Two, In Wear, Selected Femme, litt Ganni osv. 

Kan også kjøpe enkelte plagg på Weekday, Cos - og en veldig sjelden gang HM/Monki. 
 

Finner faktisk veldig lite på Zalando og Boozt av klær. 
 

Match handler jeg personlig aldri på. Heller ikke Cubus/KappAhl bortsett fra undertøy innimellom. Lindex og Zara kan jeg finne et plagg på sånn hvert tredje år. 

Endret av Fløff
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola

45 her. Bruker akkurat de samme klærne som i 20 årene. Fordi jeg hater og shoppe og alltid har hatt samme stil bruker jeg stort sett bokstavlig de samme klærne som i 20 årene 😅 hvis jeg skal kjøpe noe nytt blir det gjerne fra Zalando og Boozt. Eller når jeg er i utlandet. Liker merker som wolford, by malina ,oscalito, seafolly, vero moda, ralph lauren, lexington.. jeg skjønner ikke det med at en skal kle seg annerledes når en fyller 40. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Har jeg gått glipp av noe? Byttet ikke garderobe da jeg bikket 40. Mannen byttet ikke garderobe da han bikket 40. Handler der jeg finner klær jeg liker.

Anonymkode: 255a4...9d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og ler litt. Du må bruke 2 1/2 år på og planlegge garderoben til du blir 40?? Du går i det du liker. Finner fort ut hva som kanskje er for de yngre men det er ingen mal at du må bruke spesielle klær den dagen du blir 40. Jeg er i 50 årene og går i det jeg vil. Selvsagt går jeg ikke i magetopp og sånn typisk ungdomsklær. Det finnes mye fint uten man trenger og se kjerringaktig ut. Har selv sett de på min alder som fremdeles tror de er 25 år og går i mini mini skjørt og det ser bare teit ut. 

Anonymkode: 64fc9...6a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klær jeg liker og har ikke gjort noen spesielle endringer i kjøp av klær hverken når jeg ble 30 år, 40 år eller 50 år.

Anonymkode: eab33...5f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egne butikker for 40-åringer? Bortsett fra at jeg har blitt noe mer kvalitetsbevisst handler jeg stort sett på ca. samme steder som jeg alltid har gjort. 

Anonymkode: 5c217...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet ikke garderobe den dagen jeg ble 40, bruker det samme som alltid. For øvrig handler jeg en del på Match, de har fine bluser, bukser og skjørt som holder leeeenge. Handler en del på Zalando, Boozt og Miinto, i fysiske butikker er det gjerne Floyd, Emilie og Emil. Handler også en del i utenlandske nettbutikker. 

Anonymkode: f4f5f...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da det er 2,5 år til jeg blir 40 (dame) må jeg forberede meg litt.. Liker noen klær på Match, men føler at det er litt «kjerringbutikk» 🤔 Ellers liker jeg litt straight stil, så helst ikke foreslå Gudrun Sjødén 😅

Anonymkode: dece8...09e

Du kjøper klær hvorhen du vil, New Yorker, hm, zara, bik bok, nelly, Gina Tricot, body map.. 40 is the new 20.ingen grunn til å slutte å være kul som deg selv om du bikker 40. Du er ung 😉💯👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Me & My Cousin og lignende butikker. Ellers har de jo mye fint på Høyer og Zalando. 

Anonymkode: 0bdc5...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo ingen brå forandring av noe som helst akkurat den dagen du fyller 40 og du må ikke levere inn klærne dine :ler: 

Jeg har passert 50, men jeg liker stort sett de samme klærne og fargene nå som da jeg var 25. Jeg styrer riktignok unna magetoppene, de mest ettersittende kjolene og de høyeste hælene, men det har ikke skjedd over natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de samme klærne som før, men handler nok generelt litt dyrere og litt «kjedeligere» klær med årene, vil helst de skal vare lenger. Så mindre på HM og KappAhl, og mer på Companys, Floyd, Selected f.eks.

Anonymkode: 430c7...756

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Arket, other stories, samsøe, hm, lindex handler jeg for det meste. 

Anonymkode: 76447...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper klær der jeg alltid har kjøpt klær jeg. Det er H&M, Cubus, zalando, bon prix og diverse. Kjøper det jeg syns er fint og komfortabelt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...