Gå til innhold

Samletråd for tolkning av hurtigtester


Elhaym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det vel ikke så mye å tolke? Skimter man en antydning til to streker, er man positiv etter hva jeg har forstått?

Bildet over her har kun en strek, da er det vel ingenting å tolke? 🤔

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neverland skrev (5 timer siden):

Nå er det vel ikke så mye å tolke? Skimter man en antydning til to streker, er man positiv etter hva jeg har forstått?

Bildet over her har kun en strek, da er det vel ingenting å tolke? 🤔

Personen under deg ser to så da er det tydligvis noe å tolke da 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en graviditetstest så hadde jeg sagt gratulerer! Men jeg har mindre erfaring med å tolke koronatester, så godt mulig jeg innbiller meg strek.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan oppdatere med at den ikke blitt positiv på 1,5 døgn , men flere som sett ut sirka sånn så da konkluderer jeg med at den var negative. 

Endret av Loppan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppan85 skrev (På 22.1.2022 den 15.40):

Personen under deg ser to så da er det tydligvis noe å tolke da 

jeg ser virkelig ikke antydning til to streker enda jeg skrur opp skjermstyrken på maks og «vet» at det skal være en strek der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (8 timer siden):

jeg ser virkelig ikke antydning til to streker enda jeg skrur opp skjermstyrken på maks og «vet» at det skal være en strek der..?

Merkelig, jeg ser en ganske tydelig antydning - dog ikke noe som er så tydelig at jeg var sikker på det car der og derfor jeg spurte.
 

Har du en (nyere) iPhone? Tror kanskje det kan skille ganske mye hva man ser på forskjellige mobiler? Nå har jeg ikke holdt på å spekulert med covidtest før men husker når jeg prøvde å bli gravid at noen ikke så de tidlige streken i det hele tatt og noen så de veldig tydelig, så ett eller annet er det iallafall 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her synes tydelig syns jeg rett ved 15 min. Men nå i ettertid syns jeg ikke jeg kan se den lenger? Er det bare skygge/ blitsen på tlf?

 

8AAF4865-E5E7-400F-B74D-BA780465C92B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2sommerfugler skrev (39 minutter siden):

Denne her synes tydelig syns jeg rett ved 15 min. Men nå i ettertid syns jeg ikke jeg kan se den lenger? Er det bare skygge/ blitsen på tlf?

 

8AAF4865-E5E7-400F-B74D-BA780465C92B.jpeg

Jeg ser svak strek

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (22 minutter siden):

Jeg ser svak strek

Men hva betyr det at streken er svakere etter tiden enn den var der på nøyaktig 15 min tro?

 

tenker jeg tar en ny test ikveld og ser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2sommerfugler skrev (40 minutter siden):

Sånn ser den ut nå etter en time (jeg vet den er ugyldig men syns den er svakere her)

04E9DF73-22CE-4301-BF45-0CF21EFE2AA0.jpeg

Hvis testen skal leses av etter 15 min så trenger du ikke legge så mye i hva den viser etter at «fristen» for avlesning har gått. Ser forøvrig fortsatt en svak stek der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (1 minutt siden):

Hvis testen skal leses av etter 15 min så trenger du ikke legge så mye i hva den viser etter at «fristen» for avlesning har gått. Ser forøvrig fortsatt en svak stek der.

Takk for svar 😊

noen andre som har fått sånne svake streker og har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2sommerfugler skrev (Akkurat nå):

Takk for svar 😊

noen andre som har fått sånne svake streker og har erfaring?

På et av barna fikk jeg tilsvarende strek to ganger. Tok PCR og den var positiv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (1 minutt siden):

På et av barna fikk jeg tilsvarende strek to ganger. Tok PCR og den var positiv. 

Da tar jeg ny hurtigtest ikveld og så får jeg se hva jeg gjør 😀 holder meg inne idag uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test. Tatt to hurtigtester og har fått en svak strek på begge..da kan jeg vel anse meg som positiv inntil pcr eventuelt viser noe annet🤷 Hva tror dere? Har vært i kontakt med bekreftet positiv for en drøy uke siden og formen er ikke på topp. Men svak strek så synes ikke det er helt lett å vite. 

IMG_20220124_120012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (4 minutter siden):

Dagens test. Tatt to hurtigtester og har fått en svak strek på begge..da kan jeg vel anse meg som positiv inntil pcr eventuelt viser noe annet🤷 Hva tror dere? Har vært i kontakt med bekreftet positiv for en drøy uke siden og formen er ikke på topp. Men svak strek så synes ikke det er helt lett å vite. 

IMG_20220124_120012.jpg

Ser absolutt den streken der! God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...