Gå til innhold

Samletråd for tolkning av hurtigtester


Elhaym

Anbefalte innlegg

Rediken skrev (5 minutter siden):

Ja, disse testene er kjempe dårlig. Vi fikk også slike tynne, så vidt synlige streker. Testet med et annet merke og fikk kjempe tydelig positiv. 

Virker som reagens brønnen er veldig smal. 

Ikke sant. Har testet med roche og der kom streken veldig tydelig og tjukk så det må være merke som er dårlig. Men strek er jo strek uansett 🤷🏻‍♀️🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjelder strek er strek også når streken er på feil plass ?

577E5D7F-38BE-4E1C-A251-2323BC3A024E.jpeg

A64085C4-E107-4CFA-AB85-4F04AF1159B4.jpeg

Endret av 2sommerfugler
Ekstra bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

377EB605-E8BE-4598-B1D2-FEF2B8831C8F.thumb.jpeg.750619793e12dc7d8a1449d3dec63a9c.jpeg
 

rosa felt, og hvit strek?? For litt siden var det ikke hvitt felt, men «noe» langs feltet under T, og en liten halvstrek med rosa farge. Flere som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2sommerfugler skrev (2 minutter siden):

Da er det tredjemann sin tur. Feber og vondt i hodet. Er det noe på denne?

1BD583E7-F7B4-4FE9-86E1-18AB65217EA7.jpeg

Ser ingenting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD
tørkestativ skrev (7 timer siden):

Hva tenker dere om denne? Skal ta ny i morgen 

15BE889D-69BE-410A-8B40-A5AAEAB3DB25.png

Positiv. Kommer nok en ganske grei strek idag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (3 timer siden):

Positiv. Kommer nok en ganske grei strek idag 

Du hadde helt rett. Veldig sterk strek som kom i dag etter bare 2 min🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
tørkestativ skrev (42 minutter siden):

Du hadde helt rett. Veldig sterk strek som kom i dag etter bare 2 min🙈

Tenkte meg det 😆

Det var sånn med meg også skjønner du. Fikk en så svak strek som deg på morgenen men på kvelden var den like sterk som kontrollstreken ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man stole på hurtigtesten når man får en veldig svak strek? Andre i samme situasjon? Nesten umulig å se streken, men har symptomer. Svak strek skal vel gå for å være positiv?

1D9ABDA0-D096-4477-B55E-A30259B8176B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Julie-sn skrev (1 time siden):

Kan man stole på hurtigtesten når man får en veldig svak strek? Andre i samme situasjon? Nesten umulig å se streken, men har symptomer. Svak strek skal vel gå for å være positiv?

1D9ABDA0-D096-4477-B55E-A30259B8176B.jpeg

Ikveld er nok denne like sterk som kontrollstreken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julie-sn skrev (9 timer siden):

Kan man stole på hurtigtesten når man får en veldig svak strek? Andre i samme situasjon? Nesten umulig å se streken, men har symptomer. Svak strek skal vel gå for å være positiv?

1D9ABDA0-D096-4477-B55E-A30259B8176B.jpeg

Denne er positiv. Min første teststrek var svak,dagen etter betydelig sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0858.thumb.PNG.a6e8fa094c16a6c1228b422c74201a2b.PNG

Jeg ser meg blind på denne: er det en usannsynlig svak strek der eller ikke? Jeg har hatt korona altså, men denne testen tok jeg av ren nysgjerrighet ei knapp uke etter jeg testet positivt for å se om testene fortsatt slo ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (8 minutter siden):

IMG_0858.thumb.PNG.a6e8fa094c16a6c1228b422c74201a2b.PNG

Jeg ser meg blind på denne: er det en usannsynlig svak strek der eller ikke? Jeg har hatt korona altså, men denne testen tok jeg av ren nysgjerrighet ei knapp uke etter jeg testet positivt for å se om testene fortsatt slo ut.

Jeg ser en antydning der. Min var også slik i dag. Streken ble mer synlig i skikkelig dagslys. Det er snart to uker siden jeg testet positivt første gang. Tipper at jeg ville ha testet negativt i morgen. Da føler jeg meg ganske trygg på at jeg ikke smitter noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ms. Steele skrev (4 minutter siden):

Jeg ser en antydning der. Min var også slik i dag. Streken ble mer synlig i skikkelig dagslys. Det er snart to uker siden jeg testet positivt første gang. Tipper at jeg ville ha testet negativt i morgen. Da føler jeg meg ganske trygg på at jeg ikke smitter noen. 

Takk. :)

Jeg synes selv jeg ser en antydning, men den er så svak og usikker. Noen jeg har spurt har sett en strek og andre ikke. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Ms. Steele skrev (4 minutter siden):

Jeg ser en antydning der. Min var også slik i dag. Streken ble mer synlig i skikkelig dagslys. Det er snart to uker siden jeg testet positivt første gang. Tipper at jeg ville ha testet negativt i morgen. Da føler jeg meg ganske trygg på at jeg ikke smitter noen. 

Ringte å snakket med folka på koronasentralen her idag og de sa at selv om jeh fortsatt tester veldig sterkt positivt (5 dager siden test) så er det veldig liten sannsynlighet for at jeg smitter noen nå. Så du er nok godt sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (17 timer siden):

Denne er positiv. Min første teststrek var svak,dagen etter betydelig sterkere.

Jeg tok ny hurtigtest idag. Men den var negativ. Så skjønner ingenting nå🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...