Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest vilkåret
Skrevet
4 minutter siden, Amatariel said:

Ja, fikk med meg det! Teksteren hadde prøvd å glatte over det med å tekste "skarpeste", men hun sa smarteste. Ikke bra Stine... 

Filmredigererne redigerte også bilde og lyd etterpå for å få Ivana til å fremstå mer tåkete og vimsete etterpå. Men ja, syntes ikke om slike kommentarer om andre. Man skal heller ikke blande dumhet og manglende erfaring. De fleste vil tabbe seg ut når de gjør noe for første gang uten lignende erfaring. Jeg har sett flere eksempler på også veldig smarte folk som gjør "dumme" feil når de gjør noe nytt for første gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang Stine som sa «smarteste» og ikke «skarpeste»… altså det er ufint å baksnakke, den saken er klar. 
Men- har dere ikke hørt om alle som sier «bøye seg i hatten»?? De vet det er feil, men det er blitt en litt morsom greie å si det feil. Kan godt tenkes det har blitt gjort her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Spoiler

andre som synes Henrik virker litt ustabil til tider?🫣 plutselig kan han stå og fnise å smile før han plutselig blir dritt sur, banner og står i. Det er litt ekkelt.

Jeg liker Hashar og håper han vinner🏆 

• Liker 11
Skrevet
Smurfii skrev (38 minutter siden):
  Skjul innhold

andre som synes Henrik virker litt ustabil til tider?🫣 plutselig kan han stå og fnise å smile før han plutselig blir dritt sur, banner og står i. Det er litt ekkelt.

Enig med deg

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes de "unge" er ganske ekle med Harshar. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Spoiler

Søtt når hunden kommer til Bente når hun er lei seg på brygga. Håper Andrea blir 2. kjempe nå!!!!

• Liker 6
Skrevet

Blir kvalm av hvordan de andre deltakerne snakker om Ivana bak ryggen hennes. Voksne folk. Usj. 

• Liker 10
Skrevet

Tror ikke Ivana får noen kniv.  Håper Bente vinner nå som jeg ikke har Dan mer som favoritt.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
LiseTV skrev (1 time siden):

Tror ikke Ivana får noen kniv.  Håper Bente vinner nå som jeg ikke har Dan mer som favoritt.

Enig! Blir veldig overrasket om dette oppdraget går i havn.

Spoiler

Synes det var ok at Hashar sa fra, men er det nødvendig å være så sur og sint hele tiden? Blir sliten av energien hans, og da kan jeg bare tenke meg hvordan det er å være sammen med han fysisk 24/7😳

Endret av Turkis Sau
Glemte spoilerboks
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette må være den verste sesongen med tanke på viljen til å arbeide og motivasjon.. Har sett mange farmen sesonger og kan ikke huske at det har vært såpass ille før😳🙈 Virker som veldig mange ikke har skjønt hva de har meldt seg på.

• Liker 7
Skrevet
Prelunia skrev (1 time siden):

Dette må være den verste sesongen med tanke på viljen til å arbeide og motivasjon.. Har sett mange farmen sesonger og kan ikke huske at det har vært såpass ille før😳🙈 Virker som veldig mange ikke har skjønt hva de har meldt seg på.

Eventuelt så er de bare veldig kyniske mtp å spare energi til finaleuka og ikke ønske at flere får kniv

• Liker 1
Skrevet

Den krangelen i dag var episk😂

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså - hvorfor - har Hashar egentlig meldt seg på Farmen?? Han klager alltid - uansett oppgave- på at det er enten kjedelig eller slitsomt…😩 Man vet da hva man kan forvente der inne, det ER gårdsdrift i gamledager, det ER tungt og tidvis sikkert kjedelig også- men for guds skyld hold det inni deg og ikke spre den negative energien til alle rundt…!!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt fantastisk at Hashar konfronterte Henrik. Hånlatter og baksnakking er tommel ned fra meg. Respekt for at Hashar står imot gjengen.

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Gjest Blinkie
Skrevet
Boomshakalaka skrev (9 timer siden):

Helt fantastisk at Hashar konfronterte Henrik. Hånlatter og baksnakking er tommel ned fra meg. Respekt for at Hashar står imot gjengen.

Enig. Henrik er utrolig barnslig. Jeg skulle bare ønske at Henrik ble første kjempe denne uken istedenfor Bente.

Skrevet

Jeg syns det virker som Hashar er sur og tverr hele tiden. Ihvertfall ut i fra det som kommer frem på tv. Så jeg hadde også prata med vennene mine om det. Hadde kanskje passa på at han ikke hørte det da (og heller evt snakket direkte med han etterpå) 😛 Skjønner at lite mat og søvn kan gjøre at det går en kule varmt, men han virker bare generelt gretten. Ærlig talt, ta deg sammen litt liksom. Jeg har ikke reagert på Henrik, men mulig det er mer vi ikke får se siden Hashar reagerer såpass sterkt.

Ellers syns jeg Hanne og Bente virker ålreite, og de er to jeg tenker fortjener å komme langt. Men bra med jentekamp, og håper Bente velger Stine. Da tror jeg hun har mulighet til å vinne. 

• Liker 4
Skrevet

Ja. Veldig bra at Hashar tok for seg Henrik for sin barnslige oppførsel. Henrik skifter fort mellom å være 14 år og 40 år og vice versa i hodet. 

Men at det går an å være så konstant sur, muggen og uberegnelig som Hashar er fjernt for meg. Jeg takler ikke å forholde meg til slike mennesker, og er veldig glad for at jeg ikke har "en Hashar" rundt meg. Og hadde jeg hatt det så hadde jeg fjernet vedkommende fra livet mitt. Så blir imponert hver gang over at han ikke ender som førstekjempe.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kan forstå Hashar litt jeg; de er i uke 7 og så og si fra dag 1 så har Lasse drevet å slengt «morsomheter» på Hashar si bekostning for å få Andrea og de andre til å le. I tillegg så har Lasse, Henrik, Andrea og Hanne klikket seg sammen og driver å baksnakker han (kongebra at han tok en direkte konfrontasjon mot Henrik da han overhørte baksnakkingen)

I tillegg så bærer han nok også preg av mye hard jobbing og lite mat da han ikke er like ego og grisk som Henrik som grafser til seg 4-5 porsjoner med mat (sånn som da Hashar lagde dobbelt opp med mat for å spare tid sånn at han i stedet for å bruke timer på å lage ett nytt måltid heller kunne jobbe på ukesoppdraget, men Henrik spiste til det ble tomt) 

Hasar oppfører seg ikke likedan mot Bente og Stine f.eks.

Firerbanden oppfører seg som en ungdomskoleklikk som har sett seg ut en hakkekylling. Man kan ikke forvente at den som blir slengt «morsomheter» til og som blir baksnakket skal gå rundt å være smøreblid. Hashar er direkte, og de andre burde være voksne nok til å ta en beskjed om å slutte å fjase og tulle og ta timeslange bad og heller ha fokus på ukesoppdraget. Og ikke oppføre seg som om de er på en feriekoloni 

Undres også litt over at Bente ble førstekjempe. Avtale med ordføreren? For Ivana sin del så vil jeg tro at Andrea og Hanne er større konkurrenter. Både i fysikk, kunnskap og praktiske gjøremål Ivana fikk ikke til å sy sammen to tøylapper for hånd engang, noe selv Henrik klarte jamfør tidligere ukesoppdrag . Bente har nok mye kunnskap, men det er ikke sikkert Bente overgår Ivana fysisk. Hadde Andrea eller Hanne røket ut så hadde også firerbanden bitt splittet. Ryker Bente så vil de slite med ukesoppdrag fremover. Andrea og Hanne så jo ikke forskjell på stokker og staur engang og begynte å slå ned korte stokker før Bente oppdaget det. 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
Ctrl skrev (41 minutter siden):

Ja. Veldig bra at Hashar tok for seg Henrik for sin barnslige oppførsel. Henrik skifter fort mellom å være 14 år og 40 år og vice versa i hodet. 

Men at det går an å være så konstant sur, muggen og uberegnelig som Hashar er fjernt for meg. Jeg takler ikke å forholde meg til slike mennesker, og er veldig glad for at jeg ikke har "en Hashar" rundt meg. Og hadde jeg hatt det så hadde jeg fjernet vedkommende fra livet mitt. Så blir imponert hver gang over at han ikke ender som førstekjempe.

Helt enig. Digga at han sto og lyttet og konfronterte Henrik! 👍🏻 Utrolig barnslig å sitte der å baksnakke og hånle på den måten. Andrea har blitt helt uspiselig etter at Lasse kom tilbake. Hun minner faktisk om en jente i klassen min på ungdomsskolen. Hun var kjempegrei mot meg da vi var alene, men kom noen av mine mobbere forbi lo hun med dem selv om hun ikke mobbet meg direkte. Akkurat sånn er Andrea også. Sitter der og flirer og ler. Og da hun og Hanne jobbet sammen og de baksnakket Ivana og hun sa at "Ivana er MYYYYE eldre enn meg!" 4 år eldre er ikke mye eldre når man har passert 20. Det er ikke veldig stor forskjell på 24 og 28. Skulle ønske Ivana hadde valgt Andrea til 1.kjempe. Hadde hun valgt Bente hadde Bente garantert slått henne i kunnskap og ungdomsskoleklikken hadde blitt splittet. Var dumt å velge Bente, syns jeg. 

Hashar må være den sureste farmen-deltakeren noensinne! Kan telle på en hånd de gangene man har sett han smile av det vi har sett ham på tv. Han har innrømmet at han er en "hangry" person da, men Gud bedre. Hadde vært fristende å sendt ham en kilo Snickers i posten :hoho: Jeg vil så gjerne like ham siden jeg pleier å heie på de som blir holdt utenfor (vet godt hvordan det er selv), men han er altså så sur og gretten! Med det sagt forstår jeg at han blir irritert på lille larven aldri mett (Henrik) som spiser 5 ganger mer enn de andre og jeg forstår også at han blir irritert over de "morsomhetene" som blir slengt på hans bekostning. Men han burde tatt det opp med de fjortisene i stedet for å være konstant sur hele tiden. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Smurfii skrev (På 19.10.2022 den 14.04):
  Skjul innhold

Really? Henrik bidrar i hvert fall med smil og latter. Hashar har jo vært kronisk sur. Lov å ta opp ting uten å være så furten…..

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...