Gjest Cid Skrevet 18. oktober 2022 #1001 Skrevet 18. oktober 2022 LiseTV skrev (2 minutter siden): Ikke sikker på om jeg vil se mer på det etter at Dan røk ut, bergingen må vere på Bente Var du så fan av han?
Gjest Adobyen Skrevet 18. oktober 2022 #1002 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg fikk sett tirsdagens episode i natt og la plutselig merke til at de ikke er så mange igjen der nå, og at ukesoppdragene er store og tunge. De har begynt å miste gnisten. På tide å få samlet alle inkl de ubrukelige fra Torpet. Spoiler Jeg tror ukesoppdraget kan bli vanskelig å klare. Stor og kjedelig jobb med linåkeren.
Turkis Sau Skrevet 18. oktober 2022 #1003 Skrevet 18. oktober 2022 Adobyen skrev (2 timer siden): Jeg fikk sett tirsdagens episode i natt og la plutselig merke til at de ikke er så mange igjen der nå, og at ukesoppdragene er store og tunge. De har begynt å miste gnisten. På tide å få samlet alle inkl de ubrukelige fra Torpet. Skjul innhold Jeg tror ukesoppdraget kan bli vanskelig å klare. Stor og kjedelig jobb med linåkeren. Spoiler Enig, tror ikke det går veien denne gangen, med mindre de får inn folk fra Torpet. Syns dagens episode var litt kjedelig, bortsett fra et par latterkuler. Torpet er også ganske kjedelig om dagen, bortsett fra klinsjen med Benjamin som var underholdende. Men jeg ser for meg at det blir litt mer action med Vilde på Farmen, tror hun og ordføreren kan irritere mange der, så håper de kommer inn snart😁 6
_popcorn_ Skrevet 18. oktober 2022 #1004 Skrevet 18. oktober 2022 Ryddet for personangrep og svar til det. _popcorn_, adm
jukkapalme Skrevet 18. oktober 2022 #1005 Skrevet 18. oktober 2022 Haha, brevet til Dan med de jesusgreiene 😂 4 2
Kassiopeia Skrevet 18. oktober 2022 #1006 Skrevet 18. oktober 2022 Flere som fikk med seg at Stine sa at Ivana ikke er den smarteste kniven i skuffen? Måtte spole tilbake flere ganger for å høre om det faktisk var det hun sa. Der står hun altså å baksnakker et annet menneske for å være mindre intelligent - med en uttalelse som minner mer om noe man kunne forventet å se fra en Paradise Hotel deltager. Ganske ironisk egentlig. 29 4
jukkapalme Skrevet 18. oktober 2022 #1007 Skrevet 18. oktober 2022 Kassiopeia skrev (8 minutter siden): Flere som fikk med seg at Stine sa at Ivana ikke er den smarteste kniven i skuffen? Måtte spole tilbake flere ganger for å høre om det faktisk var det hun sa. Der står hun altså å baksnakker et annet menneske for å være mindre intelligent - med en uttalelse som minner mer om noe man kunne forventet å se fra en Paradise Hotel deltager. Ganske ironisk egentlig. Skulle til å skrive akkurat det samme Stine virker ikke veldig intelligent hun heller. Jeg tror Ivana blir kraftig undervurdert. 10 1 3
Gjest Adobyen Skrevet 18. oktober 2022 #1008 Skrevet 18. oktober 2022 Førstekjempevalg på onsdag. Jeg tipper at det må bli jentekamp. Bente eller Stine?
Smurfii Skrevet 18. oktober 2022 #1009 Skrevet 18. oktober 2022 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Skulle til å skrive akkurat det samme Stine virker ikke veldig intelligent hun heller. Jeg tror Ivana blir kraftig undervurdert. Enig.😌 2
klarinetta Skrevet 18. oktober 2022 #1010 Skrevet 18. oktober 2022 Kassiopeia skrev (13 minutter siden): Flere som fikk med seg at Stine sa at Ivana ikke er den smarteste kniven i skuffen? Måtte spole tilbake flere ganger for å høre om det faktisk var det hun sa. Der står hun altså å baksnakker et annet menneske for å være mindre intelligent - med en uttalelse som minner mer om noe man kunne forventet å se fra en Paradise Hotel deltager. Ganske ironisk egentlig. Det fikk jeg med meg! Lo godt. Det var tekstet "skarpeste kniven", så teksteren fikk nok heller ikke med seg ironien.. 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 18. oktober 2022 #1011 Skrevet 18. oktober 2022 klarinetta skrev (2 minutter siden): Det fikk jeg med meg! Lo godt. Det var tekstet "skarpeste kniven", så teksteren fikk nok heller ikke med seg ironien.. Ha ha 😂 det la jeg ikke merke til 😅
klarinetta Skrevet 18. oktober 2022 #1012 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg er altså ikke fan av Lasse. Han viste noen lite sjarmerende personlighetstrekk da han ble førstekjempe, dessuten vet han så godt at Andrea ligger langflat, og utnytter det. Usympatisk fyr. Vet ikke hvem jeg heier mest på, Hanne kanskje. 4
klarinetta Skrevet 18. oktober 2022 #1013 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (På 16.10.2022 den 23.47): Er faktisk skuffet over at Hashar ikke røk. Makan til selvmedlidende type skal man lete lenge etter. Sjokkert over at en politimann kan være så nærtagen og gå så i offerrollen. Er flaut at et voksent menneske kan bli så krenka og ta alt i værste mening. Ubehagelig og sutrete type synes jeg, hadde håpet litt mer handling, og at han trakk seg som han truet med. Er han utdannet politi? Mener det sto / ble sagt i starten at han "jobbet i politiet", fikk ikke inntrykk av at han har tittelen? EDIT: trekker det tilbake, gadd ikke google før jeg skrev. Han er utdannet politi 😄 Men hjælp for en humørløs, sutrete type. Endret 18. oktober 2022 av klarinetta 7 1
Gjest Adobyen Skrevet 19. oktober 2022 #1014 Skrevet 19. oktober 2022 Onsdag Spoiler Krangling, furting, sure og sinte 😂🤣
drivhus Skrevet 19. oktober 2022 #1015 Skrevet 19. oktober 2022 Dan forlot Farmen med et kristent sitat. Og han har mislikt Pastoren til de grader fordi det var så mye gudegreier 😉 12 1
Gjest Boetica Skrevet 19. oktober 2022 #1016 Skrevet 19. oktober 2022 drivhus skrev (31 minutter siden): Dan forlot Farmen med et kristent sitat. Og han har mislikt Pastoren til de grader fordi det var så mye gudegreier 😉 Det ultimate hykleriet er jo mildt sagt komisk.
tonebelinda Skrevet 19. oktober 2022 #1017 Skrevet 19. oktober 2022 Adobyen skrev (6 timer siden): Onsdag Skjul innhold Krangling, furting, sure og sinte 😂🤣 Spoiler Digga at Hashar gikk inn og sa fra til Henrik. Barnslig av Henrik å baksnakke sånn da. Digger Hashar, og håper han kommer langt. 14 2
Amatariel Skrevet 19. oktober 2022 #1018 Skrevet 19. oktober 2022 Turkis Sau skrev (14 timer siden): Enig, tror ikke det går veien denne gangen, med mindre de får inn folk fra Torpet. Vet ikke om Tore eller Vilde ville vært en ressurs nå 😅 6
Amatariel Skrevet 19. oktober 2022 #1019 Skrevet 19. oktober 2022 Kassiopeia skrev (13 timer siden): Flere som fikk med seg at Stine sa at Ivana ikke er den smarteste kniven i skuffen? Måtte spole tilbake flere ganger for å høre om det faktisk var det hun sa. Der står hun altså å baksnakker et annet menneske for å være mindre intelligent - med en uttalelse som minner mer om noe man kunne forventet å se fra en Paradise Hotel deltager. Ganske ironisk egentlig. Ja, fikk med meg det! Teksteren hadde prøvd å glatte over det med å tekste "skarpeste", men hun sa smarteste. Ikke bra Stine... 5 1
Gjest vilkåret Skrevet 19. oktober 2022 #1020 Skrevet 19. oktober 2022 4 hours ago, drivhus said: Dan forlot Farmen med et kristent sitat. Og han har mislikt Pastoren til de grader fordi det var så mye gudegreier 😉 Ja.... Dersom man skal representere religion på en bra måte er det mye bedre PR å bare være en person som oppfører seg bra som pastoren gjorde. Å oppføre seg sjofelt, lyve og manipulere for så å sette på en tekst fra Bibelen etterpå gir ikke akkurat så godt inntrykk....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå