AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Del Skrevet 20. januar 2022 Trener 4-5 ganger i uken og er flink på kosthold. Hvor lang tid kan det ta før jeg ser resultater? Hvor lang tid tok det for dere? Anonymkode: 380a7...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg ser resultat veldig raskt. Har ikke trent på over ett år, og begynte med boksetrening for en uke siden, og ser allerede resultater. Flat mage og strammere i fisken i lår og armer. Anonymkode: ac58e...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Del Skrevet 20. januar 2022 Jeg ser resultat veldig raskt. Har ikke trent på over ett år, og begynte med boksetrening for en uke siden, og ser allerede resultater. Flat mage og strammere i fisken i lår og armer. Anonymkode: ac58e...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Del Skrevet 20. januar 2022 Synes det tar tid å få resultater jeg selv ser med øynene, men ganske raskt med målebånd Anonymkode: 3778f...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Del Skrevet 20. januar 2022 Trening og mindre kaloriinntak gav raskt resultat hos meg. 15 kg ned på 3,5 måneder 😊 Anonymkode: 179e2...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser resultat veldig raskt. Har ikke trent på over ett år, og begynte med boksetrening for en uke siden, og ser allerede resultater. Flat mage og strammere i fisken i lår og armer. Anonymkode: ac58e...87c Ts her. Så bra! Føler også det. Syns jeg ser resultat etter én treningsøkt men det er nok noe jeg innbiller meg da🤣men merker litt forskjell nå etter at jeg har trent i to uker faktisk. Anonymkode: 380a7...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Del Skrevet 20. januar 2022 Har nettopp begynt på igjen, trente aktivt i mange år før 2020, men så ble jeg gravid med hypermesis (kastet opp hver eneste dag) og senteret stengte, det resulterte i at jeg ble lat. Har nå trent i 1 mnd igjen, og jeg ser godt resultat. Er mye strammere over magen allerede. Anonymkode: f3301...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #8 Del Skrevet 20. januar 2022 Første gang jeg tok grep om kosthold og trening så jeg resultater etter sikkert bare en uke. På en måned var det kjempeforandring. Jeg var allerede slank, men utrent og kvapsete. Jeg er ikke flink å vedlikeholde, og har hatt flere runder, det tar lengre tid for hver gang å se resultater. Det kan skyldes alder eller jojo-slanking, selv om jeg aldri «slanker» meg. Anonymkode: 40345...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Del Skrevet 20. januar 2022 Så aldri noe resultat. Trente fire ganger i uken i tre måneder uten resultat, derfor gadd jeg ikke mer. Anonymkode: 0a2b7...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så aldri noe resultat. Trente fire ganger i uken i tre måneder uten resultat, derfor gadd jeg ikke mer. Anonymkode: 0a2b7...1ab Merket fu noe forbedring ellers da, men ikke på utseende? Blir nydgjerrig på hvordan du trente siden du ikke fikk noe fremgang… Anonymkode: ac430...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #11 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så aldri noe resultat. Trente fire ganger i uken i tre måneder uten resultat, derfor gadd jeg ikke mer. Anonymkode: 0a2b7...1ab Hva trente du? Ble du støl etc? Håper ikke jeg opplever det samme for å si det sånn. Skjønner at du ga opp da Anonymkode: 380a7...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #12 Del Skrevet 21. januar 2022 Det vises veldig raskt på meg, særlig mage og overarmer, faktisk allerede etter et par uker. Lår og rumpe tar det en del mer tid før det vises på. Anonymkode: 5f45e...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #13 Del Skrevet 21. januar 2022 Dette synes jeg er veldig vanskelig å svare på. De siste 2.5 årene har jeg trent mer enn jeg har gjort i hele mitt voksne liv. Selv ser jeg egentlig ikke forskjell, forandringene skjer jo så ekstremt gradvis. Jeg har fått et par kommentarer fra andre, og ser det på bilder. Men, jeg har aldri trent for det estetiske. (Har aldri vært over 20.5 i BMI, så vektnedgang har ikke vært atkuelt) Mitt mål er og har vært prestasjonsbaserte og der merket jeg enorm fremgang på kort tid. Det er utrolig motiverende synes jeg! Anonymkode: 6e35d...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #14 Del Skrevet 21. januar 2022 Følte egentlig at det bare tok en uke før armene mine var tilbake til der jeg datt av lasset før covid! Tre økter. Så det kan være innbilling. Nå ser jeg veldig godt forskjell, to måneder senere, bortsett fra i mageregionen, der sitter det godt. Kan være alder. Anonymkode: f3a76...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #15 Del Skrevet 21. januar 2022 Har man trent tidligere, husker musklene dette og resultatene kommer raskere. Da jeg var utrent, tok det ca tre måneder med dedikert trening og kosthold før jeg så gode resultater. Men jeg innbiller meg at jeg så forskjell etter bare noen få uker. Anonymkode: 9075d...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå