Gå til innhold

Dere som bare går i svart og mørke klær


Teppe

Anbefalte innlegg

Føler sort er enkelt til alle anledninger, om det så er å handle eller at jeg er på jobb. 

Anonymkode: 5cd91...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sort er praktisk og jeg er kledd nøytralt men pent til alle anledninger, sommer som vinter. At jeg skulle skille meg ut i mengden hvis alle går med noe annet bekymrer meg over hode ikke. Tenker ikke sånn selv, men har fått kommentarer fra "utvekster i saueflokken". (les: der alle kler seg helt likt alle andre for det syns de er fint) 
Jeg har alltid vært og kommer alltid til å være en outsider som tar mine egne valg og lever greit med det.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort er tidløst og elegant, og går til alt. Man slipper å tenke over at ting skal matche når man løper ut døra om morgenen. Og som allerede nevnt - ut og inn av en møkkete bil, sørpe på parkeringsplasser... da er det greit å unngå lyse farger. 

Det sagt. Kan også fint gå i en blomstrete sommerkjole. Eller knallblå kåpe. Men "hverdagsuniformen" er veldig ofte helsort. 

Anonymkode: 9e6c3...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kilo for mye og bruker kun svart for å skjule nettopp kiloene.

Anonymkode: b84e3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man ser mer "classy" ut i mørke farger fra topp til tå, og man ser gjerne litt høyere og slankere ut.

Anonymkode: 96dae...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lurt litt på det samme selv. Ikke hvorfor enkeltpersoner gjør det, men hvorfor det er så utbredt å kle seg i svart, grått, beige og mørkeblått som det er. Og da hele antrekk uten farge, ikke en svart bukse med en topp i en farge, det blir noe annet. Jeg syns det er så gøy med variasjon og varierer mye med hvilke farger jeg bruker. Men jeg er ikke redd for å skille meg litt ut i klesveien, da, og får mye positive kommentarer på klærne mine og at jeg bruker farger. Skjønner at det ikke passer for alle, men tror flere kunne fått en aha-opplevelse av å prøve seg litt utenfor komfortsonen fargemessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...