Gå til innhold

Hvor lenge jobber partneren din? Hvor ofte har dere date night?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer dere hjem fra jobb?

hvor mange timer har dere sammen i uken?

Hvor ofte er dere på date og hva gjør dere?

skriv gjerne alder, hvor lenge dere har vært sammen og barn eller ikke :)

Anonymkode: b6a08...ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber stort sett hver dag til kl 21 tidligst, dating er det sjelden tid til. Sist var vel i oktober...😝 Vi har 2 små og 2 store barn til sammen....

Anonymkode: 04cda...038

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobber stort sett hver dag til kl 21 tidligst, dating er det sjelden tid til. Sist var vel i oktober...😝 Vi har 2 små og 2 store barn til sammen....

Vi har vært sammen i 7 år..

Skrevet

Vi jobber dagtid begge to og er hjemme ca 1545. Vi bor sammen, så vi har flere timer sammen hver dag, men har våre ting som trening, arbeid på huset, sosialt samvær (kanskje ikke så mye nå for tiden). 

Vet ikke hva som kvalifiserer som date, men dersom det ikke er noe annet som dukker opp så lager vi god mat og koser oss med gullrekka fredag og lørdags kveld. 

Vært sammen i 5 år

Meeen det er mulig denne tråden er beregnet for par som ikke bor sammen eller nettopp begynt sammen?

Anonymkode: 04280...03f

Skrevet

6 år, ett barn. Jeg jobber til 15-16, han er hjemme 4 uker og på jobb 2 uker. Har ikke vært ute på date siden før babyen, men har noen kvelder hvor vi lager god mat og finner på noe trivelig vi to. Men det er helt avhengig av om babyen er grei å legge. Når leggingen er styr så er det jo ikke noe kveld igjen til oss to.

Anonymkode: 797a2...62a

Skrevet

Han er selvstendig med eget firma og har ikke fast arbeidstid eller mengde, og dagene er ofte uforutsigbare. Han har sjelden fri i helgene på denne tiden av året. Jeg har 7,5 times dager, jobber 50%. Vi har vært sammen i 4 år og har begge barn(nå ungdom) fra tidligere forhold. Vi spiser en og annen middag utomhus, men ellers er vi aldri på date.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samboer hjemme ca 1530. Jeg også da jeg jobber dag. Når jeg jobber kveld så er jeg hjemme ca 2245. 

Timer sammen i uken? Aner ikke.

date 1-3 ganger i året. Konsert/ut å spise

flere barn. Samboer i ca 20 år

Skrevet

Samboeren min jobber mest dag, noen kvelder og helg innimellom. Har mye tid sammen, men ikke ofte vi har date. Vi er i 30 åra, vært sammen i 3 år. Ingen barn.

Skrevet

Jeg jobber turnus så det er naturlig nok veldig variabelt både når jeg er hjemme og hvor mange timer vi er sammen i uka. Vi har vært sammen i 2 år. Vi pleier å spise god mat sammen på helg, men går ut for å spise sammen kanskje tredjehver måned.

Anonymkode: ad0dc...1ec

Skrevet

Når kommer dere hjem fra jobb? Jeg er hjemme kl. 16, han 17 pga. tidsforskjell; han har jobb i utlandet, men han har jo hjemmekontor her da, så ingen reisetid.

Hvor mange timer har dere sammen i uken? Resten av tiden er vi stort sett sammen, unntatt mandager da har han dungeon and dragons kveld med venner over nett, og da har jeg pleid å trene, game med mine venner, etc. Men han er jo fysisk til stede siden de spiller over nett. Han har ikke bodd her så lenge så han kjenner ikke andre enn mine venner enda(avstandsforhold).

Hvor ofte er dere på date og hva gjør dere? Vi pleier å planlegge datenight annenhver helg, og så langt har vi da gått ut for å spise, kler oss pent osv., andre ganger blir det takeaway hjem i pysjamasen:D Det er vel egentlig det eneste faste, men vi tilbringer mye tid sammen for som sagt kjenner han ikke så mange enda, og jeg har ikke så mange venner(men veldig gode!), og noen av dem er i høyrisiko ved koronasmitte så de er nærmest isolert.

Jeg er 34, han er 37, vært sammen i 3 år, ingen barn, 2 fur-babies:fnise:

Anonymkode: 28e3a...65a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han kommer hjem ca. 1600. Jeg kommer hjem alt fra 1500-1700. Kommer litt an på vakten jeg har. 

Vi har jo ettermiddag og kvelden sammen. Ofte så driver vi med våre ting, hobbyer og treninger. I tillegg til at vi følger opp barn og aktiviteter.  Ser film/serie en time hver kveld. Har av og til datenight hjemme på lørdagen med god mat og drikke. Lager mat sammen, spiser og snakker. Kanskje vi spiller sjakk eller scrabble. 

Vært sammen i 15år. 3 barn. 

Anonymkode: 22614...f96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...