Gå til innhold

HVILKEN butikk liker du best å handle på?​ 😄


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den lokale rema 1000. Liker også meny og Kiwi, men de ligger litt lengre unna meg. 

Anonymkode: f771c...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lokale Coop Prix som er super på service. Det er ikke bare noe jeg sier, de vinner priser hos coop hvert år. Blir møtt med "Hei <navn>" og jeg kjenner deres navn også (bare 4 stk som jobber der og alle er lokale).

Skal jeg innom og hente pakke og går inn i butikken og handler litt når jeg først er der, så ligger pakken allerede klar ved kassa når jeg betaler fordi de visste at jeg hadde en pakke der.

Opplevde en gang at jeg fikk beskjed om at de skyldte meg 80 kr. Jeg skjønte ingenting. De forklarte at den kyllingen jeg hadde kjøpt på mandagen var på tilbud, men jeg betalte fullpris for den. Da de oppdaget at tilbudet ikke var aktivert, så husket kassadama at jeg hadde kjøpt den kyllingen litt før. For å si det sånn, jeg kjøper ikke graviditetstest der, nei. 😅 

De tar inn nesten alt jeg spør om, hvis de kan. Det er jo mye de ikke får lov til å ta inn på grunn av coop sine regler om sortement.

Skal jeg ha godt utvalg, så foretrekker jeg Coop Mega.

Anonymkode: bafe5...2fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coop Extra fordi de har best utvalg av økologiske varer. Supplerer ligg fra Meny.

Anonymkode: 8b458...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Coop Obs - har alt og diger parkering

2 Kiwi, enkelt og greit

3 Meny, teit parkering, men godt utvalg

4 Spar, bor 2 mil unna dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Høyer og Ganni. 

Anonymkode: 71f49...047

 

KrXs skrev (22 timer siden):

Normal og Clas Ohlsson

Tråden ligger under mat og drikke

Anonymkode: a675a...04c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrittEkeberg skrev (18 timer siden):

Emp

Tråden ligger under mat og drikke

Anonymkode: a675a...04c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Meget fornøyd med Coop Mega som er i nærheten av meg, og så bruker jeg mest coop extra eller prix sånn til vanlig for de  ligger nærmest.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukeshandler på Rema 1000, billig og greit utvalg. 
Spar- fordi det er nærbutikken, så mangler vi noe stikker jeg innom der.

Anonymkode: 6b700...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Dagligvare må bli meny.

Ellers veldig glad i lokale og merkelige hverdagsperler, og nettbutikker. Liker godt å få pakke i posten. Føles nesten som å få gave, selv om man har kjøpt det selv :) 

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der vi bor nå foretrekker jeg Extra. Den er nærmest, men er også ren, oversiktlig, har godt utvalg og hyggelige ansatte. 

De andre butikkene i området er også ok. Rema var liten og mørk, men er ganske god etter en ombygging. Jeg liker dem likevel ikke, for de er dårlige på å prising, spesielt frukt og grønt, godteri og tilbudsvarer. Det er en annen rema i nærheten som er bra, men den er litt for langt unna til at det er verdt det.

Bunnpris er også ok, men dyrere og lengre unna.

Kiwi har gode tilbud, og vi har faktisk fått en i nærområdet. Den er likevel så langt unna, at når de har gode tilbud drar jeg heller litt lengre, til en av landets beste Kiwi-butikker, som dessuten også har apotek i samme bygg.

 

Det vi bodde før var Bunnpris favoritten. Rema var liten og hadde dårlig grønsaksavdeling, Prix var enda mindre og Meny for dyrt.

Anonymkode: d7449...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lokale asiabutikken. Hyggelige folk, fersk frukt og grønt. 

Pluss, du må ikke snu varene og sjekke om de er utgått før du kjøper, som på kiwi eller rema.

Anonymkode: 055eb...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeehm… det kommer an på, men jeg liker de her: 

Marchmanns Matmarked (dit jeg går for det lille ekstra)

Meny (for hjemlevering av større matmengder og når jeg vil ha litt bedre utvalg)

Jacobs (når jeg vil ha enda bedre utvalg enn Meny) 

Coop/ Extra (fordi de har andre matvarer og ting man ikke finner på de foregående) 

Kiwi (nærbutikk der det handles «basisvarer»). 


 

O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Tråden ligger under mat og drikke

Anonymkode: a675a...04c

De selger mat på normal Clas Ohlson også.

Anonymkode: a8a0e...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er minst stress å handle på kiwi. Organisert butikk og logikk i hvor ting ligger. Syns det er verst med coop extra. Der finner jeg aldri noe.

Anonymkode: 90f83...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Mega, butikken her er fantastisk og jeg er glad i Änglamark sine produkter. Ellers liker jeg Meny, men megaen her er bedre. Hverdagshandel tar jeg på Extra. 

Anonymkode: 45e04...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...