Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sviktet stygt av min mann for fire år siden og det ble skilsmisse. Vært gift i 23 år. Han var utro og etter dette vært fryktelig ekkel på meldinger til meg. Følte meg fri etter bruddet men også ensom, forlatt og redd. Har likevel fått det bedre uten han. Har møtt en ny mann for et halvt år siden som jeg får følelser for. Vi har mye moro sammen. Trekkes mot, men som jeg også trekker meg bort fra. Mannen er snill og gir mye kjærlighet, men kan også plutselig distansere seg. Jeg får mer og mer såre følelser jo mer jeg liker han. Merker jeg ikke føler meg god nok, til og med sjalusi på hans ekser og alt han forteller om henne og tidligere damer han har hatt. Viser ikke disse følelsene for han, vet det er dumt å føle slik mot ekser. Men han liker å fortelle og er åpen om fortiden. Jeg blir heller distansert og kald inni meg og sammenligner meg med eksen hans.

Noen gode råd? Jeg vil så gjerne elske og bli elsket. Har ikke lyst til å fortelle akkurat dette til han, det gir jo fryktelig dårlig signaler fra min side. Lyst på han, men vet ikke om jeg våger..

Anonymkode: 93a5e...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han deler veldig mye om ekser er et rødt flagg og det er ikke noe rart du blir sjalu. 

Dere må lære dere å snakke om ting som dette hvis ikke er ikke forholdet liv laga. 

Anonymkode: 5da2f...99e

• Liker 1
Skrevet

Han er åpen og forteller selvfølgelig om mye annet enn eksen, og ikke alt om henne er positivt, både gode og dårlige minner. Typisk fortelle om ting de har gjort. Men han ønsker å være helt åpen, og være seg selv fullt ut. 

Ts

Anonymkode: 93a5e...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...