AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Del Skrevet 18. januar 2022 Hvis jeg f eks klarer 24 armhevinger (kanskje 30 med bedre oppvarming) og veier f eks 84 kilo normalt fordelte kilo (noe ekstra på magen). Hva tilsvarer det i antall kilo i benkpress? Gidder ikke treningsstudio bare for å teste. Eller har armhevinger og benkpress mindre sammenheng enn jeg tror? (Kan noen være sterke i det ene men ikke i det andre?) Anonymkode: 9c3fb...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg f eks klarer 24 armhevinger (kanskje 30 med bedre oppvarming) og veier f eks 84 kilo normalt fordelte kilo (noe ekstra på magen). Hva tilsvarer det i antall kilo i benkpress? Gidder ikke treningsstudio bare for å teste. Eller har armhevinger og benkpress mindre sammenheng enn jeg tror? (Kan noen være sterke i det ene men ikke i det andre?) Anonymkode: 9c3fb...ed4 Du må nok ha en periode med teknikktrening. Benkpress er en av de teknisk vanskeligste øvelsene å gjøre riktig, å klare å aktivere rett muskulatur , og uten å feilbelaste (fikk selv vondt i skuldrene i starten, og måtte bruk lang tid på å finjustere teknikken). Men , hvis du allerede har teknikken inne, eller gitt at du trener inn teknikk først, tipper jeg du antakelig har 50-60kg gret inne. Anonymkode: 37ba3...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. januar 2022 #3 Del Skrevet 19. januar 2022 Her er det så mange variabler at du pent er nødt til å gidde å teste for å få noe godt svar er jeg redd. Det er umulig å si 😅 Mer enn 50, men mindre enn 100 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå