Gå til innhold

Should i stay or should i go?


Wiowa

Anbefalte innlegg

Lol, hva snakker du om? Jeg er meg selv, og ingen andre.

Ikke et ord av det du skriver gir noen mening. Er du ruset (virker sånn)?

Bakgrunnen er slik: ts spør om hun skal bli eller gå. Mitt bidrag til debatten er dårlige erfaringer med en mellomløsning (bli, men ikke gjøre noe med tidligere problemer).

Anonymkode: f7f7c...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lol, hva snakker du om? Jeg er meg selv, og ingen andre.

Ikke et ord av det du skriver gir noen mening. Er du ruset (virker sånn)?

Bakgrunnen er slik: ts spør om hun skal bli eller gå. Mitt bidrag til debatten er dårlige erfaringer med en mellomløsning (bli, men ikke gjøre noe med tidligere problemer).

Anonymkode: f7f7c...b85

Og det kan få være uenig i.

Men når du da skriver i gjentatte tråder og med (minst) tre ulike brukere i hver, freser og hyler og gnager på et gammelt forhold på en måte som ødelegger det du er i per d.d., da må du jo også være enig i at du selv lider av det samme?

Og er det da noen vits å forsøke å heve seg over TS?

Eller andre?

Jeg tviler ikke et sekund på at du klarte å overbevise terapeuten på FVK. Det er noe grunnleggende utmattende med mennesker som er opptatt av å overbevise og argumentere, fremfor å stoppe opp og resonnere.

Men er det sånn man oppnår resultater i terapi, ved å være mer opptatt av å overbevise og få mennesker på sitt lag?

Nei, man oppnår resultater ved å innse at man selv også kan ha svakheter og feil. Et "ufeilbarlig" menneske som tror han er perfekt og bare ser andres feil og mangler, vil riktignok klare å overbevise mange. Men særlig lykkelig blir han ikke.

Han blir lille trille, som ingen mann i dette land, redde kan.

Det er ikke farlig å ha feil og mangler, det er normalt. Og det er faktisk mye enklere å få det til med de som innser at de har de.

Anonymkode: 7b59c...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Og er det da noen vits å forsøke å heve seg over TS?

Du skriver usammenhengende og uten mening, på en måte som er typisk for de som er ruset eller har personlighetsforstyrrelser. Alt du skriver er det motsatte av hva jeg har hevdet. Ta for eksempel dette med FVK, overbevise terapeuten? Hva er det slags psykopat-babbel? Jeg skrev hva terapeuten sa, noe som er innlysende for alle med minimal leseforståelse. 

Men nok om det, orker ikke å bruke mer av tiden på deg, du må nok heller melde deg til psykiatrien om du vil ha mer oppmerksomhet. 

 

Anonymkode: f7f7c...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du skriver usammenhengende og uten mening, på en måte som er typisk for de som er ruset eller har personlighetsforstyrrelser. Alt du skriver er det motsatte av hva jeg har hevdet. Ta for eksempel dette med FVK, overbevise terapeuten? Hva er det slags psykopat-babbel? Jeg skrev hva terapeuten sa, noe som er innlysende for alle med minimal leseforståelse. 

Men nok om det, orker ikke å bruke mer av tiden på deg, du må nok heller melde deg til psykiatrien om du vil ha mer oppmerksomhet. 

 

Anonymkode: f7f7c...b85

Ja, det er jo ikke uvanlig å vende skylden tilbake til den andre, er det vel?

Hvis det du gjør har så god effekt, kunne du kanskje være så vennlig å dele med oss om dine egne erfaringer med denne metoden. Antar at du lever i det perfekte kjærlighetsforhold, hvor det ikke finnes drama eller kaos i det hele tatt. Gleder meg til å høre!

Anonymkode: 7b59c...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bli tror jeg prisen må være at du åpner forholdet slik at han ikke går bak ryggen på deg og du kan fylle ditt seksuelle behov om du ønsker dette.

Er ikke dette mulig slik du ser det er det best å gå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...