Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hvordan kan jeg på en fin måte prøve meg på ei jeg jobber med - Hvis det feiler blir det ganske så kleint å ha kontakt etterpå. Hun er 40 og singel, jeg er 44 og singel. 

Vi har god tone og hun synes å vise interesse, men jeg er ikke sikker på om det er interesse i meg eller bare det jeg kan hjelpe med..........

Hjelp...,,,,

Anonymkode: 05315...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om

snap. Send bilder og se om du får respons. Spør om å gå ut å ta en øl/pizza en dag? Ting er ofte litt lettere med alkohol. 

Anonymkode: d273a...1e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spør om

snap. Send bilder og se om du får respons. Spør om å gå ut å ta en øl/pizza en dag? Ting er ofte litt lettere med alkohol. 

Anonymkode: d273a...1e7

Er det damesvar eller mannesvar?

Skrevet

Hvis dere blir sammen, hvem skifter jobb hvis det blir slutt? 

Hvis du synes avvisning blir kleint, blir et brudd helt katastrofe.

Anonymkode: 0862f...5c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dere blir sammen, hvem skifter jobb hvis det blir slutt? 

Hvis du synes avvisning blir kleint, blir et brudd helt katastrofe.

Anonymkode: 0862f...5c6

Brudd er helt katastrofe uansett. Tenker ikke på det nå. 

Skrevet

Vi begynte å skrive en del på teams, først faglig, så utviklet det seg til private ting. Da spurte kollegaen min om han kunne legge meg til på messenger, det ble starten på noe mer. Nå har vi vært sammen i 1,5 år. Måtte gå noen runder med meg selv først, tenke hvordan det ville bli om det gikk til helvete. Men vi jobber i ulike avdelinger og i ulike etasjer, og trenger ikke ha kontakt på jobb om vi ikke ønsker.

-Kvinne 38

Anonymkode: 5073d...51d

Skrevet

Prøv å snakke om mer personlige ting som ikke har noe med jobb å gjøre, spør hva hun gjorde i helga, vis interesse for henne som person, ikke bare jobbrelatert. Virker hun fortsatt imøtekommende så spør om hun vil ta en kaffe/ta en øl/ være med på fjelltur/være med på kino/etc (ut fra hva du evt måtte oppdage av felles interesser) Og om hun takker nei så ta det med et smil og gå videre. Det har ingen betydning utover at hun ikke ser på deg på den måten. Dere kan fortsatt være gode kollegaer. (forutsetter at ingen av dere er den andres leder på noen måte, for i tilfelle så må du bare droppe det)

Men vær litt varsom. Det er ikke uvanlig å ha en litt flørtete sjargong med gode kollegaer, så det kan være lett å misforstå også. Og dermed er folk gjerne ekstra forsiktige med å ta initiativ. Det beste er jo selvfølgelig om dere er sammen på noe sosialt utenom arbeidstid, men det skjer jo dessverre lite sånt for tida.

Anonymkode: 0a902...06a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei,

Hvordan kan jeg på en fin måte prøve meg på ei jeg jobber med - Hvis det feiler blir det ganske så kleint å ha kontakt etterpå. Hun er 40 og singel, jeg er 44 og singel. 

Vi har god tone og hun synes å vise interesse, men jeg er ikke sikker på om det er interesse i meg eller bare det jeg kan hjelpe med..........

Hjelp...,,,,

Hvorfor skal dette bli kleint etterpå?  

Jeg har gjort enda mer kleinere ting mot en mannlige kollegaer og det var misforståelser i forhold til flørting 😬🙈Vi jobber fremdeles sammen. 

Anonymkode: 101f5...4c4

• Liker 1
Skrevet

Send dickpics med teksten: lyst på denne?

Damene elsker det. 

Anonymkode: 5e38b...8c3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøv å snakke om mer personlige ting som ikke har noe med jobb å gjøre, spør hva hun gjorde i helga, vis interesse for henne som person, ikke bare jobbrelatert. Virker hun fortsatt imøtekommende så spør om hun vil ta en kaffe/ta en øl/ være med på fjelltur/være med på kino/etc (ut fra hva du evt måtte oppdage av felles interesser) Og om hun takker nei så ta det med et smil og gå videre. Det har ingen betydning utover at hun ikke ser på deg på den måten. Dere kan fortsatt være gode kollegaer. (forutsetter at ingen av dere er den andres leder på noen måte, for i tilfelle så må du bare droppe det)

Men vær litt varsom. Det er ikke uvanlig å ha en litt flørtete sjargong med gode kollegaer, så det kan være lett å misforstå også. Og dermed er folk gjerne ekstra forsiktige med å ta initiativ. Det beste er jo selvfølgelig om dere er sammen på noe sosialt utenom arbeidstid, men det skjer jo dessverre lite sånt for tida.

Anonymkode: 0a902...06a

Jeg må innrømme at jeg og en mannlige kollega har misforstått hverandre og det var flaut mildt sagt 😫😳 Føler at jeg hag drete meg ut. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg må innrømme at jeg og en mannlige kollega har misforstått hverandre og det var flaut mildt sagt 😫😳 Føler at jeg hag drete meg ut. 

Jaja, men life goes on 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...