Gå til innhold

Det er hets å kalle eldre menn som kunne tenke seg sex med unge kvinner for griser.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Pedofili er at man er seksuelt tiltrukket av barn før puberteten, TS er en gris men han er ikke pedofil.

Folk må slutte å slenge ut pedofili i hytt å vær. En 19 åring er voksen og kalle dette pedofili er direkte idiotisk.

Anonymkode: bc141...005

Denne mannen har gang på gang vist hvor grenseløst marinert han er av sin aldersfetisj. 19 år er bare tullball

Anonymkode: 58fdd...81e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
15 hours ago, AnonymBruker said:

Bruk fem minutter i virkeligheten, så finner du ut at Norge er fullt av helt alminnelige menn som verken har spesielt «høy status» eller mye penger - og de er i forhold! De har kjærester! Samboere, koner! De har barn! De har masse sex! Og de er lærere, studenter, arbeidsledige, elektrikere, drosjesjåfører, forskere, vaktmestere, prester, it-utviklere og butikkmedarbeidere….

Det er bare forkvakla menn på nettet som tror at alle menna som jobber på Kiwi eller kjører renovasjonsbil er jomfruer. 

Husk at mye av det du leser på nett handler om amerikanske forhold. I Norge har vi så gode sosiale ordninger at kvinner jobber og forsørger seg selv også etter at de har fått barn, må ikke leve på mannen eller være avhengig av mannens jobb med god sykeforsikring for å ivareta barnas helse.

Anonymkode: e4664...e87

Nesten tre ganger så mange menn er ufrivillig barnløse sammenlignet med kvinner.

Forsker Thorgeir Kolshus ved Sosialantropologisk institutt ved Universitetet i Oslo, sier at en av årsakene til økt barnløshet, er at kvinner ikke vil ha barn med menn med lavere status enn seg selv.

Denne trenden forsterkes av at andelen kvinner med høyere utdanning blir høyere.

De mest populære mennene får gjerne barn i flere kull, med ulike kvinner, mens de minst populære mennene får verken kjæreste eller barn.

Husk at mye av det du leser på nett handler om amerikanske forhold. I Norge har vi så gode sosiale ordninger at kvinner jobber og forsørger seg selv også etter at de har fått barn, må ikke leve på mannen eller være avhengig av mannens jobb med god sykeforsikring for å ivareta barnas helse.

Det er færre menn som slår damene på utdanning og inntekt enn før, og da har damene færre menn å velge blant.  Dette er velkjent blant damer som tjener veldig godt, at de ikke finner seg noen fordi de ønsker seg en mann med høyere økonomisk og sosial status enn dem selv.

Samtidig tjener de fleste kvinner mer enn nok penger til å kunne forsørge seg selv, men likevel ønsker de å finne en mann som tjener bedre enn dem selv.

Det er klart det finnes unntak, men de finnes det ikke mange av. Dette er statistikk, så dette vet vi: 

Kvinner ønsker en mann som har høyere sosial posisjon, tjener bedre og har høyere utdanning enn det de selv har.

Endret av Kåre Kverulant
Skrevet
Kåre Kverulant skrev (5 minutter siden):

Nesten tre ganger så mange menn er ufrivillig barnløse sammenlignet med kvinner.

Forsker Thorgeir Kolshus ved Sosialantropologisk institutt ved Universitetet i Oslo, sier at en av årsakene til økt barnløshet, er at kvinner ikke vil ha barn med menn med lavere status enn seg selv.

Denne trenden forsterkes av at andelen kvinner med høyere utdanning blir høyere.

De mest populære mennene får gjerne barn i flere kull, med ulike kvinner, mens de minst populære mennene får verken kjæreste eller barn.

Det er færre menn som slår damene på utdanning og inntekt enn før, og da har damene færre menn å velge blant.  Dette er velkjent blant damer som tjener veldig godt, at de ikke finner seg noen fordi de ønsker seg en mann med høyere økonomisk og sosial status enn dem selv.

Samtidig tjener de fleste kvinner mer enn nok penger til å kunne forsørge seg selv, men likevel ønsker de å finne en mann som tjener bedre enn dem selv.

Det er klart det finnes unntak, men de finnes det ikke mange av. Dette er statistikk, så dette vet vi: 

Kvinner ønsker en mann som har høyere sosial posisjon, tjener bedre og har høyere utdanning enn det de selv har.

Hr. Kverulant, hva har dette med pensjonisters lyst på minst to yngre generasjoner å gjøre?

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hr. Kverulant, hva har dette med pensjonisters lyst på minst to yngre generasjoner å gjøre?

Skulle til å spørre om det samme. Det der er jo en helt annen diskusjon. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Pensjonisten har lyst på det samme som alle de andre gutta har. Og jenta på 20 vil rangere han på samme måte hun rangerer yngre menn. 

Med mindre pensjonisten har veldig høy sosial status kan han bare glemme disse jentene. Men har han det vil jenter på både 20 og 30 og 40 år stå i kø. Dette er både norsk og utenlandske forskere helt enig i. Kvinner velger menn basert på de samme kriteriene i Norge som i de fleste andre land og kulturer. Sosial status!

Skrevet

70 åringer med veldig ung dame, er millionærer med hjerteproblemer. 

Jeg skal ikke fornærme grisen med å kalle slike "menn" gris. Men det er åpenbart mat for en psykolog. 

Ser snakk om når jenter er mentalt utviklet... Men, det er åpenbart at minst ett individ her ikke er ferdig utviklet på 70 år!

• Liker 7
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet er jo at slike menn som ham lett utnytter sårbare barn og kvinner som søker tilhørighet og trygghet, skadede unge som er misbrukt før, som ikke vet å verge seg. 

Nå prater du om overgripere. Hva får deg til å tro at "slike menn som ham" kan knyttes til folk som lett utnytter sårbare barn og kvinner? 

Jeg regner med at din eneste kilde til påstanden din er egen fantasi?

Anonymkode: 1ee35...940

Skrevet
Kåre Kverulant skrev (1 time siden):

Pensjonisten har lyst på det samme som alle de andre gutta har. Og jenta på 20 vil rangere han på samme måte hun rangerer yngre menn. 

Med mindre pensjonisten har veldig høy sosial status kan han bare glemme disse jentene. Men har han det vil jenter på både 20 og 30 og 40 år stå i kø. Dette er både norsk og utenlandske forskere helt enig i. Kvinner velger menn basert på de samme kriteriene i Norge som i de fleste andre land og kulturer. Sosial status!

Nei, det har han ikke og flertallet søker kompatibilitet og jevnbyrdighet, inkl. alder-det vanligste er noen få år +-.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nå prater du om overgripere. Hva får deg til å tro at "slike menn som ham" kan knyttes til folk som lett utnytter sårbare barn og kvinner? 

Jeg regner med at din eneste kilde til påstanden din er egen fantasi?

Regner med det er basert på HANS fantasier. En så grenseløs og navlebeskuende voksen mann, er selvfølgelig ikke tillitvekkende. 

• Liker 3
Skrevet
Kåre Kverulant skrev (1 time siden):

LOL! Det er et fåtall kvinner som står i kø etter oldiser med penger. Det ser mye ut når du filmer en kø, men køen er likevel jævlig liten i forhold til majoriteten. Selv om køen på obs er lang, så venter langt fra alle verdens mennesker på å komme inn på obs. Det er ikke sånn at alt ønsker om interesser, kjærlighet og visuell attraksjon ryker når en mann rasler med pengesekken sin. Dessuten bør du dykke langt lengre inn i den forskningen du gjengir. Tallene er klare, men forklaringene er ikke like sort hvitt som du skal ha det til.

Anonymkode: 5330d...bbd

• Liker 5
Skrevet
Kåre Kverulant skrev (21 timer siden):

Nei det jeg mener er at alder er urelevant når man diskuterer hva som er sjekking og hva som er seksuell trakassering.

Det er selvfølgelig relevant at det er mer naturlig at en 19-åring får en henvendelse fra noen i hennes egen generasjon, enn enn 70-åring.

Anonymkode: 7e58b...5de

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det har han ikke og flertallet søker kompatibilitet og jevnbyrdighet, inkl. alder-det vanligste er noen få år +-.

Så du mener at flertallet av forskere og psykologer tar feil når de sier hva flertallet søker? Er du sånn vaksinemotstander full av fakta? 😝

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er selvfølgelig relevant at det er mer naturlig at en 19-åring får en henvendelse fra noen i hennes egen generasjon, enn enn 70-åring.

Nei. Det er ikke lov å trakassere jenter. Punktum. Alder er urelevant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nå skal vi huske på at man allerede fra 18 års alder kan stemme på ulike partier ved stortings- kommune- og fylkesvalg. Avgjørelsene man tar i slike valg er av betydning for mange menneskers hverdag, og krever innsikt og refleksjon. Valget bærer en større konsekvens for langt flere mennesker enn hvem man velger å være sammen med i den private sfære, det har større betydning enn hvem man velger å gå til sengs med. Det ligger større konsekvenser i bunn ved å avgi sin stemme enn å avgjøre hvem man ønsker en seksuell relasjon til, og om man evt vil takke ja til en seksuell invitt der all informasjon ligger fremme i dagen ,og denne blir presentert uten skjulte hensikter. Vi aksepterer uten problemer at en ung kvinne på 18 år skal kunne delta i samfunnsdebatten og også bestemme landets utvikling fire år fremover i tid. (med valg som gjerne strekker seg utover en større rekkevidde enn dette tidsrom)

Vi aksepterer også at man ved samme alder er gammel nok til å føre vogntog med enorme krefter, og behandling av disse kjøretøyene krever både refleksjonsevne, innsikt og et modent sinn som er i stand til å forstå egen førende rolle i et landskap med ulike utfordringer som hver krever handling basert på refleksjon. Ja, man fører krefter der andres liv står på spill. Jeg ser svært lite infantilisering ovenfor de unge mennesker som behandler dette enorme rullende skadepotensiale, som i verste fall kan føre til andres død ved uoppmerksomhet og manglende konsekvenstenkning.

Dette vil du aldri få svar på her. KGs brukere er ikke interessert i å få sine meninger utfordret. De er her fordi det det er det motsatte, ett ekkokammer, dermed vil 99.99% her ikke ta stilling til det du sier. For det er en interessant problemstilling hvorfor 19-årige kvinners seksualitet er kategorisert som ''barn som ikke er ferdig utviklet mentalt''. Likevel skal de altså ta livsviktige beslutninger i valg og er for eksempel vurdert som gamle og modne nok til å være soldater i krig, eller til tungtransport som du nevner. Det er ikke logisk, du har helt rett i det.

Men her skilles våre veier ad, hvor du argumenterer at siden de er vurdert som gamle og modne nok i andre sammenhenger, så må de også være det i forhold til egen seksualitet. 

Jeg vil heller argumentere for at majoriteten har et godt poeng når det gjelder at 19-åringer ikke er modne, og at det må få betydning på alle områder. At man må være minst 25 for å få stemme, kjøre tungtransport eller være soldater i krig. Altså heve myndighetsalderen. Men tipper du aldri vil få denne prinsipielle avklaringen fra folket her. For selv om jeg er enig med flertallet her (i hovedspørsmålet), så er det ingen tvil om at de argumenterer fullstendig ulogisk og ikke-prinsipielt. Det er som om de ikke bryr seg om at myndighetsalderen er det den er.

Anonymkode: b0588...d0e

• Liker 1
Skrevet

TS, jeg skjønner egentlig ikke problemet her. Det er ingen som nekter deg å ha preferanser. Samtidig er det også slik - som flere påpeker - at det er heller ikke alle preferanser det er sosialt akseptert å være åpen om, f.eks. seksuelle preferanser som i ulike grader avviker fra "normalen". Og det tenker jeg er helt greit. Jeg har selv seksuelle preferanser som jeg vet enkelte vil rynke på nesen av, men jeg har da virkelig ikke noe behov for å utbasunere disse preferansene til gud og hvermann, dermed blir ikke spørsmålet om aksept et problem. Om jeg har behov for å snakke om eller diskutere mine preferanser, vet jeg at det finnes interessegrupper for dette både online og ellers. Nå vet jeg ikke om det finnes interessegrupper for eldre menn som ønsker sex med jenter/unge kvinner som kunne vært barnebarna deres, men hvem vet. 

Å sammenlikne dine preferanser med homofili, synes jeg er å dra det vel langt. Seksuell orientering handler bl.a. både om seksuelle og romantiske preferanser, og er langt mer sammensatt enn at du vil ha sex med ungjenter. Som en annen dessuten påpekte - dersom en 70 år gammel homofil mann gir uttrykk for at han ønsker å ha sex med en 19-årig gutt, så havner han fort i "gammel gris"-kategorien, han også. 

Du vil nok ikke møte særlig forståelse for behovet ditt for å pådytte andre mennesker dine seksuelle preferanser, for det er snarere det som gjør deg til en "gammel gris" enn preferansene dine isolert sett. Hold de for deg selv, og skulle det nå dukke opp en 19-åring som er villig til å ha sex med deg, så for all del, kjør på. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Det er ikke lov å trakassere jenter. Punktum. Alder er urelevant. 

Snakker ikke om å trakassere, men forskjellen for en 19-årig jente å få en seksuell henvendelse/forespørsel fra en annen 19-åring og det å få det fra kammeraten til bestefaren hennes. Noen her sidestiller det, jeg synes det er stor forskjell. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette vil du aldri få svar på her. KGs brukere er ikke interessert i å få sine meninger utfordret. De er her fordi det det er det motsatte, ett ekkokammer, dermed vil 99.99% her ikke ta stilling til det du sier. For det er en interessant problemstilling hvorfor 19-årige kvinners seksualitet er kategorisert som ''barn som ikke er ferdig utviklet mentalt''. Likevel skal de altså ta livsviktige beslutninger i valg og er for eksempel vurdert som gamle og modne nok til å være soldater i krig, eller til tungtransport som du nevner. Det er ikke logisk, du har helt rett i det.

Men her skilles våre veier ad, hvor du argumenterer at siden de er vurdert som gamle og modne nok i andre sammenhenger, så må de også være det i forhold til egen seksualitet. 

Jeg vil heller argumentere for at majoriteten har et godt poeng når det gjelder at 19-åringer ikke er modne, og at det må få betydning på alle områder. At man må være minst 25 for å få stemme, kjøre tungtransport eller være soldater i krig. Altså heve myndighetsalderen. Men tipper du aldri vil få denne prinsipielle avklaringen fra folket her. For selv om jeg er enig med flertallet her (i hovedspørsmålet), så er det ingen tvil om at de argumenterer fullstendig ulogisk og ikke-prinsipielt. Det er som om de ikke bryr seg om at myndighetsalderen er det den er.

Anonymkode: b0588...d0e

Det er nå til syvende og sist 19-åringene selv som avgjør om de vil ha sex med en gammel gubbe på 70 år eller ikke, så kan vi nå ellers diskutere moralske og juridiske implikasjoner til vi blir blå. Jeg har ærlig talt svært vanskelig for å forestille meg at  såpass unge kvinner - eller menn - tenner seksuelt på så gamle mennesker. Jeg selv (kvinne i begynnelsen av 50-årene) tenner ikke engang på 70-åringer, men jeg forventer da heller ikke at menn som er mye yngre enn meg, skal finne meg seksuelt attraktiv. Det er naturens gang. TS kan jo ønske så mye han vil å ha sex med en 19-åring, men det er vel høyst sannsynlig at dette i såfall må skje mot betaling, og ikke at det skjer i en situasjon med gjensidig seksuell tenning. Som min tidligere svigermor så elegant uttrykte det: "Du kan jo ønske i den ene hånda og skite i den andre, og se hvor du får mest".

Anonymkode: e1358...dc8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så du mener at flertallet av forskere og psykologer tar feil når de sier hva flertallet søker? Er du sånn vaksinemotstander full av fakta? 😝

Sier flertallet av forskere og psykologer at flertallet av unge kvinner ønsker sex med menn som er gamle nok til å være bestefaren deres, altså? Den var ny!

Anonymkode: 1ace9...aa8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må ha sovet i timen om du ikke har fått med deg at statistikken viser dette. Man søker det beste man kan få innenfor nevnte aldersvariabler, herunder sosial status. At din nevnte kø, utkonkurrerer dette, er oppspinn.

• Liker 1
Skrevet
Kåre Kverulant skrev (8 timer siden):

Hva gjør mennene selv for å få mer status og bli mer attraktive og få seg kjæreste og barn da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...