Gå til innhold

Folk som leier ut men ikke gidder å svare på annonser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg svarer alltid på alle meldinger vi får på annonsen, men vi får ikke hundrevis (bor ikke i storby). Den 'perfekte' meldingen for oss inneholder litt info om den som ønsker å leie. Hvor mange personer, alder, om den/de har jobb/fast inntekt... De som kun skriver "interessert" blir ikke prioritert. På visningen spør jeg litt mer, f.eks om hvor lenge de ser for seg å leie, og litt småprat bare for å kjenne på viben. Men magefølelsen stemmer ikke alltid, det har vi lært nå🙈 En som vi trodde var den perfekte leietaker viste seg å være alvorlig psykisk syk. Det som har fungert best hos oss har vært barnefamilier faktisk😊

Lykke til! Håper dere får napp på en fin leilighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Åffer kjøpte dere et slikt høl da?

Anonymkode: 890e0...4f7

Det var før min tid at mannen min kjøpte den. Og ting forandrer seg i en blokk, det var ikke noe høl før. Hvorfor må du vite mer om dette, dette har ingenting med tråden å gjøre! 
Har fått svar fra en annen seriøs utleier og skal til visning senere i uken. Godt det finnes folk som svarer på henvendelser også. :)

Anonymkode: eda61...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (11 timer siden):

Jeg svarer alltid på alle meldinger vi får på annonsen, men vi får ikke hundrevis (bor ikke i storby). Den 'perfekte' meldingen for oss inneholder litt info om den som ønsker å leie. Hvor mange personer, alder, om den/de har jobb/fast inntekt... De som kun skriver "interessert" blir ikke prioritert. På visningen spør jeg litt mer, f.eks om hvor lenge de ser for seg å leie, og litt småprat bare for å kjenne på viben. Men magefølelsen stemmer ikke alltid, det har vi lært nå🙈 En som vi trodde var den perfekte leietaker viste seg å være alvorlig psykisk syk. Det som har fungert best hos oss har vært barnefamilier faktisk😊

Lykke til! Håper dere får napp på en fin leilighet.

Takk, det er enebolig vi søker på så det er litt begrenset for hva som finnes for oss, men nå har vi fått svar og håper det er greit. Det er litt eldre og slitt men så lenge det ikke er muggent er det ikke utelukket. :)

Anonymkode: eda61...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

I tilleg kommer alenemoren til å sjikanere utleier hele veien mens hun nekter å flytte.

Har sett det selv.

Er en grunn til at folk over 30 i Norge som ikke eier egen bolig eller har ting på stell bør unngås. Hun klarte ikke velge en barnefar som a kunne leve med engang. Så skal det funke med utleier? Nei takk. Ikke verd risikoen og våkenettene mens du må ordne deg helgejobb på bensinstasjonen for å betale boliglånet på utleieenheten din.

Mens du står der og spyttes på av ransmennene dine, ser du på instagram at alenemora har penger til å invitere på vors og fest i sokkelleiligheta di.

Frister for pokker ikke.

Anonymkode: 890e0...4f7

Du høres jo ut som en kjernekar 🙄. Stakkars de som må leie hos deg. Ufyselig menneske!

Anonymkode: 66487...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du høres jo ut som en kjernekar 🙄. Stakkars de som må leie hos deg. Ufyselig menneske!

Anonymkode: 66487...92a

AB har jo et poeng da. Følte du deg truffet?

Anonymkode: a4f02...074

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...