Gå til innhold

Jeg har sjansen på en 18 år gammel jente. Jeg er 45.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I løpet av de siste mnd har jeg fått kontakt med en 18 år gammel jente og har funnet u t at vi faktisk har en god kjemi. Noen vil kanskje si at jeg kunne vært faren hennes, men jeg er jo ikke det og tenker ikke "pappa og datter" her. Det er ikke snakk om noe forhold, kun sex. Tanker om dette? Jeg synes hun er ganske voksen for alderen, hun bor på hybel og har klare planer for fremtiden. og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side. Ville dere tatt det et lite skritt videre fra å bare ha god kontakt?

Anonymkode: fb196...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I løpet av de siste mnd har jeg fått kontakt med en 18 år gammel jente og har funnet u t at vi faktisk har en god kjemi. Noen vil kanskje si at jeg kunne vært faren hennes, men jeg er jo ikke det og tenker ikke "pappa og datter" her. Det er ikke snakk om noe forhold, kun sex. Tanker om dette? Jeg synes hun er ganske voksen for alderen, hun bor på hybel og har klare planer for fremtiden. og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side. Ville dere tatt det et lite skritt videre fra å bare ha god kontakt?

Anonymkode: fb196...3bf

Hvordan kom dere i kontakt?

Hva gjør dere sammen?

Hva får deg til å tro at hun er interessert i å ha sex med deg?

Anonymkode: bbdf3...c5b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

eg synes hun er ganske voksen for alderen, hun bor på hybel og har klare planer for fremtiden. og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side

Er du hybelverten?

Anonymkode: bbdf3...c5b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du ts? Copy paste. Blir for dumt. 

Anonymkode: b2b12...0bd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar ansvar for dere begge ved å holde deg langt unna. Tenk mer på hva det sier om deg at du i det hele tatt ser mot så unge kvinner. Jeg er lærer på vgs og lover deg at 18-åringer ser voksne ut og er det over hodet ikke. Jobb med å tenne på og hold blikket mor kvinner på din egen alder med er spenn som ikke trekker helt ned på tenåringsnivå. La henne være i fred og utforske sex med et mer jevnbyrdig menneske. Gammel gris er sånne som deg. Enten du vil eller ei.

Anonymkode: 6171d...c13

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen av at du er «18 åringen her» og muligens leier av en du syns er dritt kjekk.

Anonymkode: cedde...744

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har sjansen på en 18 år gammel jente. Jeg er 45.

I løpet av de siste mnd har jeg fått kontakt med en 18 år gammel jente og har funnet u t at vi faktisk har en god kjemi. Noen vil kanskje si at jeg kunne vært faren hennes, men jeg er jo ikke det og tenker ikke "pappa og datter" her. Det er ikke snakk om noe forhold, kun sex. Tanker om dette? Jeg synes hun er ganske voksen for alderen, hun bor på hybel og har klare planer for fremtiden. og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side. Ville dere tatt det et lite skritt videre fra å bare ha god kontakt?

Anonymkode: fb196...3bf

Hva får deg til å innbille deg at du "har sjansen på henne"? :klo: 

Anonymkode: bbdf3...c5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bare tatt den andre tråden og bytta kjønn? 

Anonymkode: 1601d...119

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd, identisk tråd for litt siden bare at kjønnene var byttet om. Uansett, menn på over førti som ligger med jenter under 20/ rundt 20 år , får alle varsellamper til å blinke . Disse mennene som handler på slike lyster, er det noe alvorlig galt med, og jeg hadde aldri stolt på en slik mann, det er noe fryktelig forstyrrende med at de ønsker sex med så unge mennesker.Jeg kjenner en som fikk barn med en mann på over 40 da hun selv var knapt 21 , da var vi mange som tenkte vårt - helst om han .

Anonymkode: c5762...4c7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... 

Den linja "hun er voksen for alderen" sier jo allerede litt. Du prøver å få det til å virke bedre enn det er. 

De fleste i alderen 15-18 tror jo de er ekstremt voksne og eldre creeps elsker jo å fortelle disse at det stemmer. 

Ja, hun er 18 og myndig men syns fortsatt det er en stor ubalanse der. Opplevde selv å føle at jeg var spesiell og voksen for alderen når jeg var 17/18 og angrer bittert i ettertid på at jeg falt for noe slikt. Ekkelt å tenke på. 

Anonymkode: 99aa5...b41

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side

Og plutselig skal du bli far...?

Hva da?

Anonymkode: bbdf3...c5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville ikke tatt det videre.

Fornuften min sier meg at det er noe spesielt om ei på 18 hadde hatt interesse for meg på 41 år. 

Kun sex for jeg kan? 

Jeg hadde ikke sett på det som en prestasjon eller noe å være stolt over. 18 år er tenåring, og det sier vel alt.

Har det som heter selvrespekt og respekt ovenfor andre.

Anonymkode: 7d692...a88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du tar ansvar for dere begge ved å holde deg langt unna. Tenk mer på hva det sier om deg at du i det hele tatt ser mot så unge kvinner. Jeg er lærer på vgs og lover deg at 18-åringer ser voksne ut og er det over hodet ikke. Jobb med å tenne på og hold blikket mor kvinner på din egen alder med er spenn som ikke trekker helt ned på tenåringsnivå. La henne være i fred og utforske sex med et mer jevnbyrdig menneske. Gammel gris er sånne som deg. Enten du vil eller ei.

Anonymkode: 6171d...c13

Kanskje hun trenger en litt erfaren mann som er tålmodig med henne? Kan jo hende hun har hatt dårlig sex med en jevnaldrig gutt som har pumpet raskt og deretter gamet fifa.. Synes det er litt alarmerende at du som lærer mobber andre og kaller folk for dyr. Er det grisete med to menn som har sex også? Sikkert folk som synes det, sterke kristne f.eks. Hadde det passet at de kalte dem griser fordi de syntes det var ekkelt<+?

Anonymkode: 25fe2...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

I løpet av de siste mnd har jeg fått kontakt med en 18 år gammel jente og har funnet u t at vi faktisk har en god kjemi. Noen vil kanskje si at jeg kunne vært faren hennes, men jeg er jo ikke det og tenker ikke "pappa og datter" her. Det er ikke snakk om noe forhold, kun sex. Tanker om dette? Jeg synes hun er ganske voksen for alderen, hun bor på hybel og har klare planer for fremtiden. og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side. Ville dere tatt det et lite skritt videre fra å bare ha god kontakt?

Anonymkode: fb196...3bf

Nei, oppegående mennesker ville aldri funnet på å ta dette videre. Anbefaler deg å bruke penger på psykolog fremfor å utnytte en sårbar jentunge.

Anonymkode: 0f409...68e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du infantiliserer i din egen trolleteåd med å si at dette 18 år gamle fantasifostret ditt er "voksen for alderen, har planer for fremtiden" osv, og det skyldes vel at moderne, norske curlingforeldre lar de bortskjemte arvingene sine bo hos seg til de er langt oppe i tyveårene. Det er helt riktig som flere i disse trolleteådene kommenterer - at dette er unger. Sånn er det i Norge. Det grenser mot pedofili å fantasere om en norsk 18-åring, fordi norske 18-åringer har blitt oppdratt på en norsk måte. Det er bare såvidt man finner en voksen førtiåring, langt sjeldnere en voksen attenåring. Å vokse opp krever livserfaring, og i Norge er livserfaring ansett som noe usunt. 

Anonymkode: 0a046...955

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men kan ikke dere kvinner bare skrive rett ut at det er ok hvis en 45 år gammel kvinne har sex med en 18 år gammel gutt, og at det da er selvutvikling for gutten, god sex for kvinnen, omsorg og opplæring fra kvinnens side og ren forlystelse over en ung gutt siden hun selv er på topp seksuelt? Mens det er pedofili, ekkelt og svinsk når 45-åringen er en mann, og 18-åringen er en kvinne. Er det ikke enklere å bare skrive dette rett ut? Det er jo dette dere egentlig mener? Dere vil selv ha fritt marked nedover i alder, samtidig som dere vil begrense menns utvalg i det samme landskapet.

Anonymkode: 6e5a9...6d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I løpet av de siste mnd har jeg fått kontakt med en 18 år gammel jente og har funnet u t at vi faktisk har en god kjemi. Noen vil kanskje si at jeg kunne vært faren hennes, men jeg er jo ikke det og tenker ikke "pappa og datter" her. Det er ikke snakk om noe forhold, kun sex. Tanker om dette? Jeg synes hun er ganske voksen for alderen, hun bor på hybel og har klare planer for fremtiden. og det er jo bare sex, ikke seriøse greier fra min side. Ville dere tatt det et lite skritt videre fra å bare ha god kontakt?

Anonymkode: fb196...3bf

Dette er en kopi av en tråd der rollene er byttet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nå har ikke jeg lest hele tråden, men kan ikke dere kvinner bare skrive rett ut at det er ok hvis en 45 år gammel kvinne har sex med en 18 år gammel gutt, og at det da er selvutvikling for gutten, god sex for kvinnen, omsorg og opplæring fra kvinnens side og ren forlystelse over en ung gutt siden hun selv er på topp seksuelt? Mens det er pedofili, ekkelt og svinsk når 45-åringen er en mann, og 18-åringen er en kvinne. Er det ikke enklere å bare skrive dette rett ut? Det er jo dette dere egentlig mener? Dere vil selv ha fritt marked nedover i alder, samtidig som dere vil begrense menns utvalg i det samme landskapet.

Anonymkode: 6e5a9...6d9

Nei, normale damer vil ikke det. Menn vil i mye større grad enn kvinner ha sex med unge folk. At noen kvinner ønsker det er veldig sjeldent i motsetning til menn. Og de fleste synes at begge deler er ekkelt. Ts mener nok akkurat det samme som deg, og vil se hvor mye dritt han får her sammenlignet med den andre tråden. I den andre tråden er også menn mere positive enn kvinnene. 

Anonymkode: 5b8e0...170

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Trolletråd, identisk tråd for litt siden bare at kjønnene var byttet om. Uansett, menn på over førti som ligger med jenter under 20/ rundt 20 år , får alle varsellamper til å blinke . Disse mennene som handler på slike lyster, er det noe alvorlig galt med, og jeg hadde aldri stolt på en slik mann, det er noe fryktelig forstyrrende med at de ønsker sex med så unge mennesker.Jeg kjenner en som fikk barn med en mann på over 40 da hun selv var knapt 21 , da var vi mange som tenkte vårt - helst om han .

Anonymkode: c5762...4c7

Ikke noe forstyrrende med det. Jenter på 20 er milevis diggere enn gretne tanter på 40+. Dere skal bare så lite om det dere bare klarer, dere blir ikke mer attraktiv i menns øyne av den grunn, og det er åpenbart for alle andre at dere bare er bitter for at menn tenner på jenter som faktisk ser bra ut, og vi driter litt i «dype modne samtaler over et glass vin». Vi foretrekker å bare ha det gøy.

Anonymkode: c4280...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...