Gå til innhold

Menns reaksjon på stillhet fra date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaringer med at menn kommer tilbake når du kjører no contact? Og hva gjorde dere da? Min date har endret kontaktmønster, fra å være på hele tiden, melde timesvis hver dag, i månedsvis til å ta lite kontakt. Og da gjør jo jeg det tilsvarende siden jeg blir usikker. De siste ukene  har jeg tatt kontakt på meldinger først, da er han veldig hyggelig, men det skjer liksom ikke noe mer enn det. Voksen mann. Nå går jeg bare og grubler og da mister jeg interessen.. 

Anonymkode: e9830...161

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har gjort det. Nå har jeg ikke hørt noe siden onsdag kveld. Tok 2 dager sist, nå snart 3 🤔 men jeg har nedgradert han fra potensiell kjæreste til ff da. Holder på å kutte han ut egentlig, men han er god i senga 🤭

Anonymkode: 53df7...979

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, har også tenkt at det var en god taktikk, men det har aldri funket. Han du nevner, har nok mistet interessen, så det er sannsynligvis bare å gå videre.

Anonymkode: 1292f...716

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, men da tenker jeg at jeg får svaret mitt. Vil han ikke miste kontakten med meg så hører jeg vel fra han når det har vært stille en stund.. Og hører jeg ingenting, vel da var jeg vel ikke så viktig likevel 😔 Pussig hvor fort det endrer seg egentlig. Tenker det er et dårlig tegn med de som er på deg dag og natt. Det som går fort opp faller vel fort ned igjen også. Har lært at endeløs teksting er feil, man bør komme seg ut og møtes i virkeligheten. Hos oss har det vært få dates og MYE teksting.  Bak et tastatur får man et helt feilaktig bilde av folk. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, har også tenkt at det var en god taktikk, men det har aldri funket. Han du nevner, har nok mistet interessen, så det er sannsynligvis bare å gå videre.

Anonymkode: 1292f...716

Interessen er vel der, sex når han ønsker 🙄 tidligere har vi hatt kontakt i mellom, mest fra min side noe fra hans. Men nå stille. Jeg vet han er treg å dårlig på kontakt men. Tipper jeg hører noe i kveld…

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har erfaringer med at menn kommer tilbake når du kjører no contact? Og hva gjorde dere da? Min date har endret kontaktmønster, fra å være på hele tiden, melde timesvis hver dag, i månedsvis til å ta lite kontakt. Og da gjør jo jeg det tilsvarende siden jeg blir usikker. De siste ukene  har jeg tatt kontakt på meldinger først, da er han veldig hyggelig, men det skjer liksom ikke noe mer enn det. Voksen mann. Nå går jeg bare og grubler og da mister jeg interessen.. 

Min reaksjon på stillhet fra date er stillhet fra min side. Da ender det ofte med å bare fade ut naturlig da ingen tar kontakt. 

Skal sies at jeg er elendig på å tekste også. Sterkere live. 

Ser forøvrig ikke alltid behov for en lang utredning for hvorfor det ikke funker med mindre jeg har spurt og vist interesse. 

Anonymkode: 8506b...78f

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er super dum på alt sånt. Jeg har hatt en hekt i snart 3 år. Eller var jo ikke det i begynnelsen. Men har slettet og blokkert han 3 ganger i løpet av denne tiden men jeg har sprukket på det og åpnet opp igjen når savnet ble for stort. 

Nå tror jeg at jeg fant løsninga endelig. 

Jeg tok kontakt og spurte rett ut og var ærlig og redelig og hyggelig ikke minst på at jeg ønsker å møtes mer, og vil høre hva han ønsket? Jeg fikk svar og det ble en fin samtale at jeg ønsket å komme meg videre for jeg ble bare lei meg av dette her. Og syns det var tungt. Han viste forståelse for det og så sa jeg unnskyld for de gangene jeg har blokkert og slettet at det var umodent og barnslig og lite voksen måte å gjøre ting på. Ja jeg er #veldig# voksen.... i alder, men ikke i hue.  

Han ønsket å forbli venner for han likte kontakten og kunne prate litt. Ja tenkte jeg skal ikke være uhøffelig med en man har kjent i snart 3 år og hatt kontakt med nå og da. Så jeg sa det er greit. Vet jo hva det betyr at han kan "sjekke" inn når det passer han om noen måneder osv osv for å sjekke forholdene. Om noen måneder så håper jeg at jeg har kommet over den verste kneika og inni meg kjennes det så mye bedre etter den samtalen jeg vet hvor jeg har han. Samtalen ble fin og jeg fikk sagt det jeg hadde på hjertet. Så slutt med blokkering og sletting er min anbefaling. Det er andre mennesker vi har med å gjøre.  Ta heller en prat. Ta det som god trening i å bli flinkere til å kommunisere om vanskelige ting når et problem dukker opp istedet for dette evige "mind" spillet. Det vil en sikkert ha fordeler den dagen man havner i ett forhold og ikke er redd for å ta opp vanskelige ting. Er noe sterkt nok tåler det det godt. Det er mitt råd. 

Anonymkode: 92ec0...90b

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Interessen er vel der, sex når han ønsker 🙄 tidligere har vi hatt kontakt i mellom, mest fra min side noe fra hans. Men nå stille. Jeg vet han er treg å dårlig på kontakt men. Tipper jeg hører noe i kveld…

Fikk mld før kvelden gitt 😅😅 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 14.39):

Fikk mld før kvelden gitt 😅😅 

Men, jeg svarte litt fjåsete (var på jobb) å har ikke hørt noe etterpå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 10.11):

Du har jo svaret ditt der. Han får deg ikke til å føle deg bra, du føler deg ikke trygg og elsket når han holder på sånn, ikke sant? Det betyr at dette forholdet er feil. Så her bør du først som sist droppe han og finne deg noe bedre. Han har sikkert mistet interessen, det er sånt som skjer. Om han kommer tilbake så er det sannsynligvis fordi han ikke fant noe mer spennende. Vil du virkelig være et 2. valg? Nei, ha litt selvrespekt og gå når de begynner å oppføre seg sånn.

Anonymkode: a6490...5b0

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...