AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 God kveld! Det ble slutt med eksen min for en måned siden ca, og i ettertid har vi hatt en del kontakt. Møttes for ca 1 uke siden, hvor hun sa at hun savnet meg, og at hun angrer veldig på valget hun tok om å gjøre det slutt. Vi hadde et sunt forhold, uten noe form for krangling (diskusjoner ja). Aldri såret hverandre. Siden den tid har vi snakket sammen hver dag, og med en veldig god tone ++. Kameraten min som jeg bor med, har fått corona, så jeg valgte å stikke på hytta når han er i isolasjon. Her om dagen fortalte jeg hun at jeg var på hytta, og da ble hun veldig interessert i om jeg var der alene? Og i går (torsdag), sa hun at hun tenker så mye på at jeg bare sitter her alene. Så jeg spurte hun om hun ville komme hit i morgen, og ta en god middag. (hytta er et sted hun ikke har vært før, vært veldig sentral i min oppvekst ++, så hun sier hun vil se og høre om alt rundt det), hun syntes det var veldig hyggelig at jeg spurte om det, og det ville hun selvfølgelig. Jeg har sagt siden dag en av bruddet at dette er noe jeg ikke vil, og vil gjerne fikse det. Hun har også sagt at hun er villig til å prøve på nytt, at det er masse følelser der enda, bare ikke AKKURAT nå. Hun trenger bare litt tid alene og komme seg litt på beina. Hvordan tolker dere at hun er så aktiv på å komme og besøke meg her? At hun har så lyst til å høre om alle ting rundt hytta og oppveksten min der? Skal jeg spørre hun om hun vil sove over? Hytta ligger ca 1,5 times kjøretur unna henne. Vet ikke helt hvilke grenser hu har nå, i og med at vi begge er single. Anonymkode: 1ddbf...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): God kveld! Det ble slutt med eksen min for en måned siden ca, og i ettertid har vi hatt en del kontakt. Møttes for ca 1 uke siden, hvor hun sa at hun savnet meg, og at hun angrer veldig på valget hun tok om å gjøre det slutt. Vi hadde et sunt forhold, uten noe form for krangling (diskusjoner ja). Aldri såret hverandre. Siden den tid har vi snakket sammen hver dag, og med en veldig god tone ++. Kameraten min som jeg bor med, har fått corona, så jeg valgte å stikke på hytta når han er i isolasjon. Her om dagen fortalte jeg hun at jeg var på hytta, og da ble hun veldig interessert i om jeg var der alene? Og i går (torsdag), sa hun at hun tenker så mye på at jeg bare sitter her alene. Så jeg spurte hun om hun ville komme hit i morgen, og ta en god middag. (hytta er et sted hun ikke har vært før, vært veldig sentral i min oppvekst ++, så hun sier hun vil se og høre om alt rundt det), hun syntes det var veldig hyggelig at jeg spurte om det, og det ville hun selvfølgelig. Jeg har sagt siden dag en av bruddet at dette er noe jeg ikke vil, og vil gjerne fikse det. Hun har også sagt at hun er villig til å prøve på nytt, at det er masse følelser der enda, bare ikke AKKURAT nå. Hun trenger bare litt tid alene og komme seg litt på beina. Hvordan tolker dere at hun er så aktiv på å komme og besøke meg her? At hun har så lyst til å høre om alle ting rundt hytta og oppveksten min der? Skal jeg spørre hun om hun vil sove over? Hytta ligger ca 1,5 times kjøretur unna henne. Vet ikke helt hvilke grenser hu har nå, i og med at vi begge er single. Anonymkode: 1ddbf...bfa Kanskje hun vil være sikker først så dere ikke får et av og på forhold. Anonymkode: 53135...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje hun vil være sikker først så dere ikke får et av og på forhold. Anonymkode: 53135...1eb Sikker på hva? -TS Anonymkode: 1ddbf...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Jeg ville ikke gjort det du gjør nå. Har vært i samme runden for en stund siden. Der hun gjorde det slutt. Valgte å ikke ha kontakt med henne rundt 14 dagers tid. Hun skrev til meg men jeg sa jeg var opptatt å at vi snakkes senere. Holdt det lett, hyggelig og høflig. Etter dette har vi begynt å date. Forsiktige steg i riktig retning, hvor begge to har begynt på "nytt". Snakker ingenting om bruddet og det som gikk galt før, det har vi fått snakket ut om før jeg gikk no contact. Det du gjør nå er at du gir henne det hun trenger akkurat der og da. Hun sier selv at hun trenger tid for seg selv og sånn, da ville jeg latt henne få det. Dette blir bare at hun fyller behovet sitt for deg, når hun selv trenger det. Anonymkode: 71185...b5a 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ville ikke gjort det du gjør nå. Har vært i samme runden for en stund siden. Der hun gjorde det slutt. Valgte å ikke ha kontakt med henne rundt 14 dagers tid. Hun skrev til meg men jeg sa jeg var opptatt å at vi snakkes senere. Holdt det lett, hyggelig og høflig. Etter dette har vi begynt å date. Forsiktige steg i riktig retning, hvor begge to har begynt på "nytt". Snakker ingenting om bruddet og det som gikk galt før, det har vi fått snakket ut om før jeg gikk no contact. Det du gjør nå er at du gir henne det hun trenger akkurat der og da. Hun sier selv at hun trenger tid for seg selv og sånn, da ville jeg latt henne få det. Dette blir bare at hun fyller behovet sitt for deg, når hun selv trenger det. Anonymkode: 71185...b5a Jeg skjønner.. Etter de 14 dagene, hvor lang tid tok det før dere begynte å date igjen? Høres jo litt ut som situasjonen jeg er i, for nå «dater» vi litt på en måte. Snakker ikke om bruddet eller hvor det gikk galt. Holder det veldig lett og hyggelig. Snakker om alt og ingenting. Nå har hun jo fått tid for seg selv, begynt å komme seg litt på beina igjen. Er det ikke bedre da å prøve? Føler ikke hun fyller behovet sitt for meg, for hun klarer seg helt fint alene. Hun vil genuint bli bedre kjent med meg ved å komme hit, tror jeg. Hadde det vært noe annet, så ville hun ikke kjørt 1,5 time for å komme hit, og bruke lørdagen sin på det? -TS Anonymkode: 1ddbf...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Hm, enten er hun genuint interessert i å reparere forholdet eller så holder hun deg på gress til hun finner noe bedre. Altså, hun ønsker ikke å være alene og gi slipp på deg før hun finner noe bedre. Vanskelig for oss å vite, men jeg hadde tatt det rolig og ikke blitt altfor følelsesmessig involvert. Ikke gi henne for god tid heller! Holder hun på sånn i flere måneder, så burde du gå og finne noen andre, tenker jeg. Anonymkode: dba4c...161 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hm, enten er hun genuint interessert i å reparere forholdet eller så holder hun deg på gress til hun finner noe bedre. Altså, hun ønsker ikke å være alene og gi slipp på deg før hun finner noe bedre. Vanskelig for oss å vite, men jeg hadde tatt det rolig og ikke blitt altfor følelsesmessig involvert. Ikke gi henne for god tid heller! Holder hun på sånn i flere måneder, så burde du gå og finne noen andre, tenker jeg. Anonymkode: dba4c...161 Hun har ikke noen problemer med å være alene, og hun er ikke jenta som hadde holdt meg på gress til hun finner noen andre heller. Ordentlig ålreit jente, veldig gode verdier. Jeg tar det helt rolig rundt det, stresser ikke Jeg lever jo livet mitt videre uansett om hun er i det eller ikke, så sånn sett går det bra. Er bare at jeg ikke helt forstår de signalene hun sender, vet ikke hva jeg skal tro.. -TS Anonymkode: 1ddbf...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 Folk er forskjellige så vanskelig å si hva hun vil. Kan godt hende hun er interessert i prøve men at hun må være sikker på at hun gjør det rette ved å prøve på nytt. Hun gjorde det jo slutt en gang allerede så man må sette seg inn i hvorfor og om dette ikke vil bli et problem igjen senere etter savnet forsvinner. Samboeren min hadde sånn av og på forhold me sin forrige dame over 4-5 år. Hun gjorde det slutt og så kom hun tilbake men så ble det slutt igjen og etter det hadde hun fortsatt tilsynelatende følelser for han men usikker ofte og han orket ikke no mer av det så det ble permanent slutt. Da angret hun seg. Det er psykisk slitsomt med forhold som det. Du kjenner selvfølgelig henne bedre enn noen av oss tilfeldige på et forum men du/dere må virkelig tenke på hvorfor det ble slutt til å begynne med og at dette ikke bare er et savn som vil gå over. Det må jobbes med å fikse hva enn det var som var et problem og det er ikke alltid like lett. Ønsker deg lykke til. Får inntrykk av at hun ikke har noe problem med å vise hva hun vil med tanke på at hun virker gira på hyttetur så du kan se ann på hvordan stemningen dagene før eller noe? Anonymkode: 31c77...aa3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Folk er forskjellige så vanskelig å si hva hun vil. Kan godt hende hun er interessert i prøve men at hun må være sikker på at hun gjør det rette ved å prøve på nytt. Hun gjorde det jo slutt en gang allerede så man må sette seg inn i hvorfor og om dette ikke vil bli et problem igjen senere etter savnet forsvinner. Samboeren min hadde sånn av og på forhold me sin forrige dame over 4-5 år. Hun gjorde det slutt og så kom hun tilbake men så ble det slutt igjen og etter det hadde hun fortsatt tilsynelatende følelser for han men usikker ofte og han orket ikke no mer av det så det ble permanent slutt. Da angret hun seg. Det er psykisk slitsomt med forhold som det. Du kjenner selvfølgelig henne bedre enn noen av oss tilfeldige på et forum men du/dere må virkelig tenke på hvorfor det ble slutt til å begynne med og at dette ikke bare er et savn som vil gå over. Det må jobbes med å fikse hva enn det var som var et problem og det er ikke alltid like lett. Ønsker deg lykke til. Får inntrykk av at hun ikke har noe problem med å vise hva hun vil med tanke på at hun virker gira på hyttetur så du kan se ann på hvordan stemningen dagene før eller noe? Anonymkode: 31c77...aa3 Takk for et godt svar. Hovedgrunnen til at det ble slutt er noe vi begge vet, og som er veldig overkommelig å fikse. Og som ikke trenger å være et problem senere om vi begge jobber med det. Stemningen mellom oss i går var veldig bra. Hun gledet seg veldig til å se meg og komme hit. Snakket til langt på natt Løst om alt og ingenting! Anonymkode: 1ddbf...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #11 Skrevet 15. januar 2022 Hvordan går det? Anonymkode: 819ac...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå