Gå til innhold

Dødfødt å sjekke alene på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Slik som det er nå med tiltak så er det helt dødfødt å gå på byen alene.

Men i mer normale tider så går det så klart an. 

Anonymkode: bf9b7...3bd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Traff en kjekk fyr som kom alene inn på et utested. Vi fikk øyekontakt rett etter at han hadde hengt fra seg jakken, og da var det gjort. Han ble med meg hjem, og 16 år senere er vi fortsatt sammen. 

Men er det ikke andre regler for kjekke menn enn menn som ikke er kjekke da? Det som er kult og viser mot og karakter for en kjekk mann ville vært rart, ukult og creepy for en annen.

Anonymkode: 8f3a7...e3f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

De gangene jeg har sett menn alene menn på byn har jeg alltid tenkt at han er desperat og venneløs. Jeg blir ikke imponert over alene menn på byn. Har du virkelig ingen venner å gå ut med? Ingen kollegaer,  nabo, fetter? Selv om kompisene dine har barn og damer vil ikke de ta seg en pause og komme seg litt ut?  

Anonymkode: 65eb2...21f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ruffe90

Takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på det! 

Men joda, kan vel alltids ta med noen venner for en øl eller to... men ofte blir kvelden da av det litt roligere slaget. Dessuten har de jeg er ute med ofte et litt annet mål enn meg; de vil komme seg litt bort fra hjemme og henge litt med kompiser, mens jeg jo da også ønsker å møte nye mennesker (og da helst jenter, naturlig nok), så føler at det blir en liten interessekonflikt der.

Dessuten drar de ofte hjem i rimelig tid, og da ender man ofte opp litt alene uansett om man vil være litt lengre... Men det viktigste er kanskje at man blir sett sammen med andre i løpet av kvelden, selv om man ender opp med å være alene mot slutten? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men er det ikke andre regler for kjekke menn enn menn som ikke er kjekke da? Det som er kult og viser mot og karakter for en kjekk mann ville vært rart, ukult og creepy for en annen.

Anonymkode: 8f3a7...e3f

At en fyr er kjekk i mine øyne betyr nødvendigvis ikke at han er kjekk i alle andres øyne? Dessuten tror jeg en viss holdning og selvtillit slår utseendet; jeg liker folk som kan stikke på byen alene. Og jeg liker folk som kan gå på kino alene, gå i fjellet alene, reise på ferie alene. Er sånn selv, og tiltrekkes andre individualister. 

Anonymkode: dcf9b...d55

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kan ikke tenke meg at jeg hadde tenkt noe negativt om en som var ute på byen alene. Er du interessant, så er du interessant uavhengig om du kommer med eller uten andre :) 

Anonymkode: 7a5af...252

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva med å dra ut litt tidlig på kvelden? På et sted der det også går an å lese en avis eller noe mens du tar en halvliter. Og så se om du finner noen å prate med blant de første som ankommer stedet. Det kan være en litt fin overgang, fra rolig tidlig kveld, til full brakke. Og lettere å komme i prat med noen i begynnelsen.

Anonymkode: 26900...d58

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Ruffe90 skrev (15 timer siden):

Hei!

Nysingel mann (32) her. Har stort sett hele mitt voksne liv vært i langvarige forhold, og har lite erfaring med å sjekke opp andre på byen - nærmere bestemt på byen i Oslo. Jeg har en god omgangskrets og et godt sosialt nettverk, men langt på vei de fleste har enten barn eller samboer, som gjør at de sjelden eller aldri tar seg en tur på byen. 

Jeg er (i all beskjedenhet) en sosialt oppegående mann, med greit utseende, men er veldig nervøs for å dra ut på byen alene. Spørsmålet mitt er egentlig om det er dødfødt å stikke ut alene en fredag eller lørdag kveld å sjekke opp noen? Virker man mer normal om man drar på byen sammen med en kompis eller en kompisgjeng? Jeg har egentlig ikke problemer med å snakke med nye mennesker, men vil jo ikke framstå creepy fordi jeg er på byen alene, hvis dere skjønner. 

Dette er noe jeg synes er fryktelig vanskelig, så alle tilbakemeldinger mottas med større takk enn du kan ane :)

Hilsen Ruffe 

Den som intet våger, intet vinner. 

Det er nok en utfordring uten en sosial gruppe, men ikke umulig. 

Anonymkode: 100d2...d3f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bare gjør det! Synes det er modig og tøft når menn tør dette alene 👍 Du har ingenting å tape 😄

Anonymkode: b569b...f0d

Jo, man har selvrespekten å tape. Det finnes knapt noe mer nedverdigende enn å oppsøke arenaer der man nokså sikkert vil gå fra fiasko til fiasko. For en tilsynelatende ressurssterk og oppegående mann som TS, er nettdating et mye bedre alternativ for sjekking. Det å involvere seg i fritidsaktiviteter der man har mulighet til å treffe single kvinner i samme situasjon, er også langt å foretrekke fremfor den selvdestruktive kanossagangen på byen.

Anonymkode: dc205...a56

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har vært på byen alene kanskje 15-20 ganger...

2 ganger ble det fitte...

Ikke voldsomt bra uttelling...

Anonymkode: 3d4e4...790

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært på byen alene kanskje 15-20 ganger...

2 ganger ble det fitte...

Ikke voldsomt bra uttelling...

Anonymkode: 3d4e4...790

Jeg har vært på byen med folk 5 ganger. 

Er jomfru fortsatt. 

Anonymkode: 31ded...071

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...