Gå til innhold

Erfaring med Prada sin parfyme Les Infusions de Prada?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leste i Costume at dette var en favoritt "alle" burde ha. Aldri hørt om parfymen før. Kjenner du til den? Er den tung eller mer en lett hverdagsparfyme? Er den så god som de beskriver at den er et "must"? Ble litt nysjerrig på den, og trenger endring i parfymebasen.

Link til artikkelen: https://costume.no/skjonnhet/skjonnhetsnyheter/derfor-vil-du-ha-denne-i-duftgarderoben-din?c_rid=63zc0rhj0194ti7VaDg-1283190304|108517201&utm_medium=email&utm_campaign=nb_cos_no_fre_uge2_2022 -(1133571)&utm_content=&utm_source=costume.no&email=8E5774D9C0C7ED74A390051AACD9CA5D362848FB4944888205B33E45FBEAD904&utm_term=skjønnhetsnyheter

Anonymkode: a5687...83e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har brukt den fast i flere år. Litt pudrete og tørr duft. Men svært behagelig og jeg føler meg trygg i den. Den er medium lett, og diskret. Fått mange komplimenter for den, både fra unge og eldre. Men du må like litt gammeldags, floraer og pudrete. Dette er ikke Escada eller en gourmetduft.

Anonymkode: e739b...4cd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg liker den ikke. Har mer enn 40 ulike dufter på hylla mi, og den er ikke en av dem. Jeg synes den er både kjedelig og litt kvalm. 

Anonymkode: 2b58a...bed

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...