Gå til innhold

Føler meg ensom og syk etter utroskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Hva sier han selv etter utrorunde nr 2? 

Anonymkode: 0d629...177

Han sier han er lei seg og at han er en idiot, men han viser det ikke. Han er i vanlig humør, gjør de vanlige tingene osv. Han ser ikke påvirket ut i det hele tatt. 
Han mener vi skal gå i parterapi og snakke om det, og at jeg bare må begynne å stole på han… 

Anonymkode: 3763f...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han sier han er lei seg og at han er en idiot, men han viser det ikke. Han er i vanlig humør, gjør de vanlige tingene osv. Han ser ikke påvirket ut i det hele tatt. 
Han mener vi skal gå i parterapi og snakke om det, og at jeg bare må begynne å stole på han… 

Anonymkode: 3763f...3bf

Er det mulig!? Han må jo være blottet for empati! 

Du skal begynne å tenke på deg selv. Og på barna dine. Dette skal du komme deg igjennom! Hvor gamle er barna? 

Anonymkode: 0d629...177

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ny status på FB: Singel

"Hei alle FB-venner

Samboer hadde et uhell og snublet med pikken inn i en annen kvinne og løy om uhellet til meg. Har dere tips til boliger for kjøp eller leie?"

Anonymkode: 4595c...771

👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Han sier han er lei seg og at han er en idiot, men han viser det ikke. Han er i vanlig humør, gjør de vanlige tingene osv. Han ser ikke påvirket ut i det hele tatt. 
Han mener vi skal gå i parterapi og snakke om det, og at jeg bare må begynne å stole på han… 

Anonymkode: 3763f...3bf

Du trenger absolutt ikke å "begynne å stole på ham"🙄🙄🙄

"HAN mener vi SKAL.... og at jeg MÅ begynne å stole på ham". Her gjør han DEG til problemet. Hvis dere bare snakker om det og DU stoler på ham så er dette nada problem.  

La meg gjette: du er ikke enig i dette? 

Respekterer du ham lengre? Liker du ham? Elsker ham? Forakter du ham? Er han en sterk eller svak mann i dine øyne? 

Fi blaffen i hva han mener og vil. Hva mener og vil DU?

Anonymkode: e4af6...bab

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bort fra ham, han er farlig for psyken din noe som igjen går utover barna. Og du er IKKE dum, det er han og kun han som får deg til å føle det slik. Det er det narsissister som dette gjør.

Han er både en elendig partner og en råtten far som velger å gjøre dette mot familien sin.

Ta vare på deg selv og søk støtte fra familie og venner. Fortell dem alt og ta imot all hjelp du kan få. Du skal ikke bære på dette alene.

Anonymkode: 1329b...c41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (5 minutter siden):

Vet han hvorfor han er utro?

Er han sexavhengig ?

Lurer også på det^^ hva gjorde han?

Anonymkode: c604a...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det mulig!? Han må jo være blottet for empati! 

Du skal begynne å tenke på deg selv. Og på barna dine. Dette skal du komme deg igjennom! Hvor gamle er barna? 

Anonymkode: 0d629...177

Yngste er 5 og eldste er 13. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du trenger absolutt ikke å "begynne å stole på ham"🙄🙄🙄

"HAN mener vi SKAL.... og at jeg MÅ begynne å stole på ham". Her gjør han DEG til problemet. Hvis dere bare snakker om det og DU stoler på ham så er dette nada problem.  

La meg gjette: du er ikke enig i dette? 

Respekterer du ham lengre? Liker du ham? Elsker ham? Forakter du ham? Er han en sterk eller svak mann i dine øyne? 

Fi blaffen i hva han mener og vil. Hva mener og vil DU?

Anonymkode: e4af6...bab

Akkurat nå føler jeg bare på et skikkelig sinne og en stor sorg. Jeg får ikke sove og orker ikke å spise noe særlig, føler meg bare kvalm og uvel og helt vissen. 

Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Vet han hvorfor han er utro?

Er han sexavhengig ?

Han sier han ikke vet. Og at han prøver å skjerpe seg, men så «blir han svak». Men han oppsøker det aktivt via datingsider og annet. 
 

Jeg vet ikke lenger, jeg. Klarer ikke å tenke klart. Blir kvalm bare av å se han. Samtidig er ungene det viktigste og jeg må finne ut hvordan jeg kan gjøre det best mulig for de. Og denne skammen spiser meg opp. 

Anonymkode: 3763f...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt ikke han er sexavhengig. Vi har hatt et helt «vanlig» sexliv og han er ikke så veldig pågående. Kanskje det er meg han ikke tenner på. 

Anonymkode: 3763f...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ny status på FB: Singel

"Hei alle FB-venner

Samboer hadde et uhell og snublet med pikken inn i en annen kvinne og løy om uhellet til meg. Har dere tips til boliger for kjøp eller leie?"

Anonymkode: 4595c...771

👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror absolutt ikke han er sexavhengig. Vi har hatt et helt «vanlig» sexliv og han er ikke så veldig pågående. Kanskje det er meg han ikke tenner på. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Du og barna trenger å komme deg bort fra han. Du må flytte nærmere familie og venner, for du trenger støtte og hjelp.

Dette er ikke din skyld men hans.Han trenger behandling for han er syk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Yngste er 5 og eldste er 13. 

Akkurat nå føler jeg bare på et skikkelig sinne og en stor sorg. Jeg får ikke sove og orker ikke å spise noe særlig, føler meg bare kvalm og uvel og helt vissen. 

Han sier han ikke vet. Og at han prøver å skjerpe seg, men så «blir han svak». Men han oppsøker det aktivt via datingsider og annet. 
 

Jeg vet ikke lenger, jeg. Klarer ikke å tenke klart. Blir kvalm bare av å se han. Samtidig er ungene det viktigste og jeg må finne ut hvordan jeg kan gjøre det best mulig for de. Og denne skammen spiser meg opp. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Jeg vet det er vanskelig å tro på, men du har ingen grunn til å skamme deg! Han burde skamme seg som bare f@×n, men du ser ikke han sitte og føle seg fæl. Så hvorfor skal du det? Du var RÅTØFF som turte å gi det en sjanse til, mye tøffere enn venninnene dine. Du turte å risikere å bli såra igjen, du skal ikke skamme deg for det. Dessverre ødela han igjen, og det er kun han som skal skamme seg.

Anonymkode: 6905f...0ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror absolutt ikke han er sexavhengig. Vi har hatt et helt «vanlig» sexliv og han er ikke så veldig pågående. Kanskje det er meg han ikke tenner på. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Det er ikke deg. Det er HAN! Han får en ny sjanse og så k*dder han det til og sårer deg enda en gang. HAN sårer deg. HAN skaper en situasjon som gjør at barna kanskje må flytte igjen. 

 

 

"Du må bare stole på ham". Tull! Du kan gjøre akkurat hva du vil❤

Anonymkode: e4af6...bab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dette bare blir en fattig trøst, men må dele en tanke jeg har som selv har opplevd å bli bedratt av partnere. Følelsen man sitter i er absolutt ikke god, men følelsen av å vite at jeg selv ikke er et så dårlig menneske som er i stand til å gjøre sånt mot et annet menneske har styrket meg. Kall meg gjerne hard, men folk som er utro er avskum og jeg er glad jeg ikke er en av dem. Jævlig å bli utsatt for dem, ja, men takknemlig for å ikke være en av dem. 

Anonymkode: de77b...694

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet dette bare blir en fattig trøst, men må dele en tanke jeg har som selv har opplevd å bli bedratt av partnere. Følelsen man sitter i er absolutt ikke god, men følelsen av å vite at jeg selv ikke er et så dårlig menneske som er i stand til å gjøre sånt mot et annet menneske har styrket meg. Kall meg gjerne hard, men folk som er utro er avskum og jeg er glad jeg ikke er en av dem. Jævlig å bli utsatt for dem, ja, men takknemlig for å ikke være en av dem. 

Anonymkode: de77b...694

👏👏 

Signerer, jeg er også veldig takknemlig for ikke å være en av dem.;)

Anonymkode: 21139...ab3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror absolutt ikke han er sexavhengig. Vi har hatt et helt «vanlig» sexliv og han er ikke så veldig pågående. Kanskje det er meg han ikke tenner på. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Han har kanskje behov for bekreftelse av flere damer. Det er jo ofte noe man ser sammen de andre narsissistiske trekk som du beskriver hos ham.
Synes veldig synd på deg. Man tenker gjerne det letteste er å gi en sjanse til, men du må la fornuften styre og gå fra han. Han kommer til å fortsette. I hans hode så er utroskap overfor deg helt ok, for du tilgir han jo

Anonymkode: 22159...06d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dritt. Og responsen på at du tar han i utroskap IGJEN er at du må stole på han?? Dummeste jeg har hørt. Enten er han narsissist eller så har han ekstremt lav iq. Du fortjener ikke å oppleve dette TS! Han er en dritt som kanskje tester dine grenser for å se hvor langt han kan gå før du går fra han. Og med barn inne i bilde er han bare en jævel rett og slett som ikke tar hensyn til verken sin partner eller tryggheten til sine barn. For en egoist! Vil ikke gi deg noen tips om veien videre men ha i bakhode at han ikke er noen god person, far eller partner.

Anonymkode: 9806a...208

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. 
Han sier han har det vondt inni seg, men at han ikke viser det pga barna. 
At han vet han er en idiot, men at han ikke klarer å la være. Han vet ikke hvorfor han gjør det, sier han, han bare klarer ikke å la være. 
 

Han får ikke flere sjanser, jeg er helt sikker på at han hadde gjort det samme igjen, han sier jo selv at han ikke klarer å la være, men allikevel ber han meg om å bare på magisk vis begynne å stole på han! Jeg forstår ikke en dritt! 

Anonymkode: 3763f...3bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...