Gå til innhold

Føler meg ensom og syk etter utroskap.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg visner innvendig. 
Samboeren min, og faren til barnet mitt, var utro. Han løy om det lenge, til tross for at jeg «visste» det. Han innrømmet etter litt tid. 
Jeg prøvde å tilgi han siden vi nettopp hadde kjøpt hus og skulle flytte. 
 

Vi flyttet og jeg trodde ting gikk bedre. Bare en kort uke etter at vi flyttet oppdaget jeg at han hadde vært utro på nytt. 
 

Nå føler jeg meg låst, stuck, ensom og syk. Jeg kan ikke dra ungene vekk herfra igjen etter å nettopp ha flyttet og han vil ikke dra heller. 
 

Jeg orker ikke mat, får ikke sove, føler jeg bare visner. Mens han bare later som ingenting og virker upåvirket. 
Jeg hater livet mitt. 

Anonymkode: 3763f...3bf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor klem til deg ❤️

For en slem fyr som har gjort dette mot deg ! 

Du gjør rett i å tenke på barnet ditt og bevare roen der dere er. Er bare rett og rimelig at mannen må ut og ikke du. Vit at du er ikke alene. Utroskap er visst ganske vanlig. På Spotify er det faktisk flere fine podkaster om utroskap. Bare søk på ordet så kommer det opp flere. De handler bl.a. om tiden der det blir avslørt og tiden etterpå. De som velger å gå og om de som velger å reparere. 

Masse lykke til uansett hva du går for ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbi skrev (13 minutter siden):

Stor klem til deg ❤️

For en slem fyr som har gjort dette mot deg ! 

Du gjør rett i å tenke på barnet ditt og bevare roen der dere er. Er bare rett og rimelig at mannen må ut og ikke du. Vit at du er ikke alene. Utroskap er visst ganske vanlig. På Spotify er det faktisk flere fine podkaster om utroskap. Bare søk på ordet så kommer det opp flere. De handler bl.a. om tiden der det blir avslørt og tiden etterpå. De som velger å gå og om de som velger å reparere. 

Masse lykke til uansett hva du går for ❤️

 

Takk. ❤️
Jeg tror ikke det kan repareres denne gangen, all tilliten er vekke og jeg føler ikke at jeg noengang kommer til å ønske å være intim med han igjen. Jeg klarer ikke å se på han i det hele tatt og føler bare avsky, sinne og sorg. 
 

Han som lovte av hele sitt hjerte å aldri gjøre det igjen, at det skulle bli så bra når vi hadde flyttet hit og at jeg bare måtte stole på han igjen. 

Anonymkode: 3763f...3bf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt!

Du burde komme det vekk fra ham. Prøv å få ham på avstand følelsesmessig. Han fortjener verken deg eller følelsene dine. Vær sterk. Lettere sagt enn gjort selvfølgelig, men vit at du er et godt menneske og en god mor. 
 

Anonymkode: 97970...6f5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så dårlig gjort. Hvordan fant du det ut? 

Anonymkode: d5d22...610

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Kjære deg! ❤️ 

Dette er en virkelig drittpakke du er blitt servert. Det er helt naturlig at du nå føler deg både syk, ensom og som at du visner. Men du visner ikke. Du har en naturlig reaksjon på en jævlig situasjon. 

Dette er ikke et menneske du skal ha mer tillit til, eller gi mer godt til. Alt det gode du har i deg skal du gi til deg selv. Slik at du også på sikt kan gi det gode til barna dine. 

Først og fremst: spis noe mat, og drikk noe vann. Du tenker kanskje at det ikke er så viktig, men det er fullstendig vesentlig for den vissenhetsfølelsen du har. Det trenger ikke være det sunneste, bare du får i deg noe, men om du greier helst ikke bare sukker. 

Deretter: hvis mannen ikke ønsker å flytte eller dra bort, så kan jo han passe på barna noen dager. Ta inn på hotell (eller en venn/familiemedlem om du ikke har råd) og la deg selv HVILE. 

Etter noen dager vil du ha mer giv til å reparere dette livet, for deg selv, og for barna dine. Du er sterkere enn du tror. Men akkurat nå er det greit å være litt svak. 

Sender deg masse varme tanker og heiarop! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk cluster B

du har det bedre uten

Anonymkode: 21139...ab3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Fy søren så dårlig gjort. Hvordan fant du det ut? 

Anonymkode: d5d22...610

Han glemte å slette fb datingsiden før han kom hjem, så det poppet opp varslinger derfra på telefonen hans. Da sjekket jeg tlf hans og så at han har vært «overalt» omtrent. 

Rainstorm skrev (17 minutter siden):

Kjære deg! ❤️ 

Dette er en virkelig drittpakke du er blitt servert. Det er helt naturlig at du nå føler deg både syk, ensom og som at du visner. Men du visner ikke. Du har en naturlig reaksjon på en jævlig situasjon. 

Dette er ikke et menneske du skal ha mer tillit til, eller gi mer godt til. Alt det gode du har i deg skal du gi til deg selv. Slik at du også på sikt kan gi det gode til barna dine. 

Først og fremst: spis noe mat, og drikk noe vann. Du tenker kanskje at det ikke er så viktig, men det er fullstendig vesentlig for den vissenhetsfølelsen du har. Det trenger ikke være det sunneste, bare du får i deg noe, men om du greier helst ikke bare sukker. 

Deretter: hvis mannen ikke ønsker å flytte eller dra bort, så kan jo han passe på barna noen dager. Ta inn på hotell (eller en venn/familiemedlem om du ikke har råd) og la deg selv HVILE. 

Etter noen dager vil du ha mer giv til å reparere dette livet, for deg selv, og for barna dine. Du er sterkere enn du tror. Men akkurat nå er det greit å være litt svak. 

Sender deg masse varme tanker og heiarop! 

Jeg vet ikke hvor jeg skal dra isåfall. Jeg skammer meg sånn og har ikke lyst til å fortelle dette til noen. Vennene mine sa jeg ikke måtte gi han en sjanse til, så jeg føler meg så ufattelig, utrolig dum! 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Typisk cluster B

du har det bedre uten

Anonymkode: 21139...ab3

Hva er cluster B? 
Jeg vet nå at jeg har det bedre uten han. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med hele situasjonen pga ungene. Vi har nettopp flyttet. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skam å fortelle det til de nærmeste, alle gjør feilsteg, men du bør ikke føle deg dum. Er HAN som burde føle seg dum. Hadde sagt høyt til han at du hater han. Snakket med venner og familie og bedt om hjelp og råd og så avslutte med han. Bedre nå enn å vente til barna blir glad i stedet. Nå er best!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (32 minutter siden):

Kjære deg! ❤️ 

Dette er en virkelig drittpakke du er blitt servert. Det er helt naturlig at du nå føler deg både syk, ensom og som at du visner. Men du visner ikke. Du har en naturlig reaksjon på en jævlig situasjon. 

Dette er ikke et menneske du skal ha mer tillit til, eller gi mer godt til. Alt det gode du har i deg skal du gi til deg selv. Slik at du også på sikt kan gi det gode til barna dine. 

Først og fremst: spis noe mat, og drikk noe vann. Du tenker kanskje at det ikke er så viktig, men det er fullstendig vesentlig for den vissenhetsfølelsen du har. Det trenger ikke være det sunneste, bare du får i deg noe, men om du greier helst ikke bare sukker. 

Deretter: hvis mannen ikke ønsker å flytte eller dra bort, så kan jo han passe på barna noen dager. Ta inn på hotell (eller en venn/familiemedlem om du ikke har råd) og la deg selv HVILE. 

Etter noen dager vil du ha mer giv til å reparere dette livet, for deg selv, og for barna dine. Du er sterkere enn du tror. Men akkurat nå er det greit å være litt svak. 

Sender deg masse varme tanker og heiarop! 

Enig! Du må spise TS, samle energi til kampen du skal ta nå.

Anonymkode: 38f4a...2fd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WonderWomaan skrev (4 minutter siden):

Det er ikke skam å fortelle det til de nærmeste, alle gjør feilsteg, men du bør ikke føle deg dum. Er HAN som burde føle seg dum. Hadde sagt høyt til han at du hater han. Snakket med venner og familie og bedt om hjelp og råd og så avslutte med han. Bedre nå enn å vente til barna blir glad i stedet. Nå er best!

Det ene barnet sliter med forandringer, det gjør det ekstra vanskelig å skulle flytte igjen. Det vet han jo godt, og jeg kan ikke fatte at han risikerte hele familielivet vårt for dette, og tryggheten til barnet. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det ene barnet sliter med forandringer, det gjør det ekstra vanskelig å skulle flytte igjen. Det vet han jo godt, og jeg kan ikke fatte at han risikerte hele familielivet vårt for dette, og tryggheten til barnet. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Du burde ta tak i det med en gang! Før barnet blir altfor knytta til det nye huset og stedet. Det er nå du må handle! Spis mat, sov og hvil samtidig. Spør de nærmeste om hjelp. 

Anonymkode: 97970...6f5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han glemte å slette fb datingsiden før han kom hjem, så det poppet opp varslinger derfra på telefonen hans. Da sjekket jeg tlf hans og så at han har vært «overalt» omtrent. 

Jeg vet ikke hvor jeg skal dra isåfall. Jeg skammer meg sånn og har ikke lyst til å fortelle dette til noen. Vennene mine sa jeg ikke måtte gi han en sjanse til, så jeg føler meg så ufattelig, utrolig dum! 

Hva er cluster B? 
Jeg vet nå at jeg har det bedre uten han. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med hele situasjonen pga ungene. Vi har nettopp flyttet. 

Anonymkode: 3763f...3bf

Pakk tingene hans og sett det ved døra, og si at nå må han dra vekk for en liten stund. Du trenger å tenke. 

Du kan fint selge din del av huset, angre kjøpet etc - og kjøpe ditt eget lille sted for deg og ungene. Dette burde du være ganske klar på, og si til han at kommer til å skje. Ikke lev med han. Ungene tåler fint å flytte tilbake dit dere kom fra, med deg. Men dette må skje fort, du må starte prosessen allerede på mandag, du skal ha pengene du har krav på via huset, og flytte. Hvis du og barna kan sove hos familie imens, supert. Barna er mest knyttet til det gamle stedet, og deg!! Nå må du bare være den ansvarlige her, vær rak i ryggen og kom deg bort. Så får han sitte igjen alene.

Endret av Rosatoast
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor jeg skal dra isåfall. Jeg skammer meg sånn og har ikke lyst til å fortelle dette til noen. Vennene mine sa jeg ikke måtte gi han en sjanse til, så jeg føler meg så ufattelig, utrolig dum! 

Om vennene dine er NOE SOM HELST VERDT så sier de ikke "hva var det vi sa", men støtter deg og hjelper deg å stake ut en ny kurs for livet❤

Anonymkode: 02432...50b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny status på FB: Singel

"Hei alle FB-venner

Samboer hadde et uhell og snublet med pikken inn i en annen kvinne og løy om uhellet til meg. Har dere tips til boliger for kjøp eller leie?"

Anonymkode: 4595c...771

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Typisk cluster B

du har det bedre uten

Anonymkode: 21139...ab3

Enig. Hadde sagt adios amigo til den egoistiske og empatiløse figuren så fort som mulig

Anonymkode: a493c...b79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ny status på FB: Singel

"Hei alle FB-venner

Samboer hadde et uhell og snublet med pikken inn i en annen kvinne og løy om uhellet til meg. Har dere tips til boliger for kjøp eller leie?"

Anonymkode: 4595c...771

Eller bare sende denne til de nære venner man har.
Hvorfor ikke ta det litt med humor!

Men TS, det er ikke din feil, du ga han en ny sjansen.
Ikke føl at du ikke skal si noe til venner og familie fordi du føler deg dum, vi har alle gjort ting der vi stolte på feil folk.
Kontakt dine nære, be om hjelp og kvitt deg med løspikken.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Narad said:

Eller bare sende denne til de nære venner man har.
Hvorfor ikke ta det litt med humor!

Men TS, det er ikke din feil, du ga han en ny sjansen.
Ikke føl at du ikke skal si noe til venner og familie fordi du føler deg dum, vi har alle gjort ting der vi stolte på feil folk.
Kontakt dine nære, be om hjelp og kvitt deg med løspikken.

Støtter denne. Det samboeren som er en notorisk løgner og du TS har ingen grunn til å skamme deg for dette her. Du har blir lurt og det er ikke din feil.

Anonymkode: 4595c...771

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. - cluster B er narsissister eller psykopater, les om hvordan de holder på.🔺

Utroskap er et stort rødt flagg. I tillegg til løgner så er det store alarmbjeller her.🔺

🔺

Anonymkode: 21139...ab3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det roe seg.... Ta en dag om gangen, omså en time om gangen, du trenger å bearbeide sorgen og sjokket. Og så trenger du støtte og hjelp til å planlegge livet ditt videre. Hva med å oppsøke en psykolog? Eller ring Kirkens SOS? 

Hva sier han selv etter utrorunde nr 2? 

Anonymkode: 0d629...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...