Gå til innhold

Eggløsningstester

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg har aldri brukt en eggløsningstest før, men lurer på å prøve meg med noen sånne denne PP'n. Har vært inne på www.billigeteste.dk og kikket. Er det forresten greit å bestille derfra? Og noen som vet hvor lang leveringstid det er (det står sikkert på sidene, men så langt har jeg ikke kommet ennå)?

Så til mitt egentlige spørsmål:

Er det greit å bruke strimler? De er jo så mye rimeligere enn staven... Hvordan ser man resultatet, etc?

Trenger visst litt rådgiving her jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ok de, om du har høyt nok innhold LH i urinen.

Det er ikke alle som får utslag på billige tester pga at de er mindre følsomme, så om du siter med å få utslag på persona, så er det mulig at du ikke får utslag på de billigere merkene.

Strimmel og stav er ganske likt (tror jeg, har kun vært borti strimmel), du ser to streker på stimmelen ,og se hvilken som er sterkest. Eneste forskjellen er det hygieniske. (Så jeg hadde ikke bestilt graviditetstestestrimler, i tilfelle den ble +, må jo ha noe å lime inn i mimrebok/boks ;))

Se for øvrig http://www.billige-tester.com/shop/ og regn litt etter, se på porto og lignende, det hender det er litt å spare ved å se etter tilbud på de forskjellige butikkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å tisse på stav - kjapt og greit - og bruker Clearblues digitale eggløsningstest. Der er også et bra utregningsskjema for når man bør teste. Dyr på apoteket - billigere og lett å kjøpe (levert på en dag eller to diskret i posten) fra www.babyornot.no

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt strimlene fra BilligeTeste, fungerte veldig bra for meg. Jeg kan anbefale disse. tar ikke lang tid før du før dem i posten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...