Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig på Tom Ford parfyme. Jeg har aldri prøvd dem, for de har jo en vanvittig pris. Hvilken av dem er din favoritt og kan du beskrive lukten. Er de verdt det de koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt er Fucking fabulous! Lukter lær og lavendel. Høres rart ut, men den er faktisk sexy! 

Anonymkode: 8820d...4ca

Skrevet

Og det er sikkert mange på Finn som selger tester av den. 

Skrevet

Har lyst å prøve lost cherry men har ikke luktet på den før så gidder ikke å betale så mye for det. Tror ikke de har på parfymebutikken heller men jeg vet ikke, kjipt

Anonymkode: 78662...0fa

Skrevet

Har ikke testet dameparfymene,men kjøpte den lyseblå til mannen min..omg..elsker den♡♡

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har lyst å prøve lost cherry men har ikke luktet på den før så gidder ikke å betale så mye for det. Tror ikke de har på parfymebutikken heller men jeg vet ikke, kjipt

Sjekk Finn! Mange selger prøve fra sin egen flaske. 

Skrevet

Har på fucking fabulous i kveld, og den er nydelig. Men spesiell, ligner ikke på noen andre jeg har. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjekk Finn! Mange selger prøve fra sin egen flaske. 

Åhh tusen takk faktisk, har ikke falt meg inn å se der engang

Skrevet

Test før du kjøper. Høy pris på parfymene, noen syns det er verdt det, andre ikke. 

Jeg liker Lost Cherry og Bitter Peach. Begge er søte dufter. Lost Cherry sitter lenge på huden, Bitter Peach sitter maks 6 timer. Om de er verdt prisen... Vel, de er dyre, jeg betalte summen for de, men det er kun fordi jeg har råd. Hadde jeg ikke hatt råd så hadde jeg ikke brydd meg med å spare til en slik parfyme. For meg er det lommerusk å punge ut så mye for 50 ml. Bitter Peach må påføres flere ganger i løpet av en dag, noe som ikke er ideelt tenker jeg. 

Black Orchid og Tobacco Vanille er også gode. 

Anonymkode: e117a...241

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Åhh tusen takk faktisk, har ikke falt meg inn å se der engang

Kjøp tester på Finn eller Tise, så får du prøvd ei uke eller to 😊 2 ml er ca 30 «sprayer». Så det holder ei stund. Og så kan du kjenne om det er verdt det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Test før du kjøper. Høy pris på parfymene, noen syns det er verdt det, andre ikke. 

Jeg liker Lost Cherry og Bitter Peach. Begge er søte dufter. Lost Cherry sitter lenge på huden, Bitter Peach sitter maks 6 timer. Om de er verdt prisen... Vel, de er dyre, jeg betalte summen for de, men det er kun fordi jeg har råd. Hadde jeg ikke hatt råd så hadde jeg ikke brydd meg med å spare til en slik parfyme. For meg er det lommerusk å punge ut så mye for 50 ml. Bitter Peach må påføres flere ganger i løpet av en dag, noe som ikke er ideelt tenker jeg. 

Black Orchid og Tobacco Vanille er også gode. 

Anonymkode: e117a...241

For de fleste av oss er 3500 kr ikke lommerusk, så vi synes det er greit å prøve 😉 

Selv har jeg prøvd flere , men hittil bare landet på Fucking fabulous. Black orchid syntes jeg var heslig 😂 

Lost cherry, Velvet Orchid og Soleil de et-eller-annet likte jeg, men ikke godt nok til å betale den prisen. 

Skrevet

De er blant mine favoritter. Mange gode og litt annerledes dufter, som skiller seg fra den typiske "tax-free" parfymen.

Soleil Blanc er en favoritt. Jeg er også glad i Portofino og Amalfi variantene om sommeren. 

Ville ventet til du var på reise og innom en større department store, og fått hjelp til å finne noe som passer deg. De som står der er ofte superflinke, og utvalget er mye større enn det du finner i Norge. 

Anonymkode: 185cb...620

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...