Gå til innhold

Noen som har ligget med en såkalt "incel"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Jegern Puahate said:

Jomfru sier dog intet om frivilligheten med mangelen på sex. Incel er det mest treffende, korrekte og ikke minst ærlige begrepet. Som jeg har nevnt tidligere så blir dette begrepet dratt ned i søla fordi det representerer en side av samfunnet som samfunnet ikke vil vedkjenne seg. I en hyperkompetetiv kultur, som den moderne vestlige i stor grad er, blir folk dessverre incels, noen pga personlige skavanker mens andre rett og slett fordi de ikke møter samfunnets krav for være en attraktiv gutt\mann. Incelbevegelsen startet med denne innsikten. 

Nu er ikke sånn at jeg skriker "du er en incel" i trynet på noen heller, men står klippefast på incel er den korrekte beskrivelsen av et menneske som ufrivillig ikke får sex. Å benekte begrepet er bare å feie de underliggende årsakene under et jukseteppe.

I likhet med deg så føler også jeg at jeg har sagt mitt om dette nå.

Siste fra meg, da:

Jeg forstår ditt standpunkt til dels. Jeg har selv ytret meg mye negativt om begreper som "attraktivitet", "markedsverdi" osv. i ymse tråder her allerede. Ser mye som er uttrykk for et kvalmende menneskesyn der folk rangeres i verdi etter utseende, kropp og status - og "sjekkeprestasjoner", sikkert også. Jeg tar avstand fra alt dette. Det tilhører heldigvis ikke min verden lenger, selv om det er ting som opprører meg og som jeg må mene noe om.

Etter din definisjon var jeg selv en incel til jeg var 25, men 10 år før begrepet kom i bruk!

Men jeg skrev en kommentar tidligere i kveld i denne tråden ang. alternative måter å forholde seg til det nedverdigende sjekkemarked-rotteracet. Som å vende det ryggen og se etter likesinnede mennesker som likeledes har holdt seg borte fra disse arenaene, men som er hjertevarme, imøtekommende og fordomsfri nok til å se deg som et helt menneske og som person uten at du først måtte bevise din verdi i sjekkemarkedet.

Da skal man i neste omgang risikere beskyldninger for å ha "tatt til takke med" en "mindre attraktiv" selv om den jeg valgte faktisk var mer attraktiv for meg enn de som i sin arroganse skryter på seg "attraktivitet". De tar jo så feil, for de vet ikke bedre når de er forblindet av sitt eget overflatiske menneskesyn. Jeg bryr meg jo ikke, så lenge jeg vet hva jeg har og hva det betyr for meg.

Men nok om det, jeg fant da altså lykken til slutt, heldigvis. 

Anonymkode: 480ee...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MuffinStud skrev (På 16.1.2022 den 22.40):

Elsk hele kroppen hans og la han utforske deg. Vis han hva som er godt for deg. Gi han trygge holdepunkter og en rolle som han kan vokse i. Elsk med kroppen hans slik den er, ikke hvordan du mener at den skulle ha vært. Å ronke han for å gi han nytelse og det å "stable den opp" og prøve å ronke han hard på en slik måte som feiler når han ikke blir hard er to vidt forskjellige ting.

Du kjenner sikkert forskjellen dersom en mann slikker deg og du merker at han kjører på med tempo og intensitet ingensted fra like diskret som et neonskilt at "her skulle du bygget opp" og "her burde du fått orgasme".

Samme sak. 

Få han til å begynne å glede seg til å være naken med deg. Det starter med full aksept. Som den erfarne part er det du som må møte han der han er. Det er ikke så lett å finne hverandre hvis du er Chicago og han er i San Francisco.

Veldig bra skrevet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er verken en Stacy eller Becky så en incel vil ikke ha meg heller. 

Anonymkode: c73c3...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 3.22):

Incel er ikke en fyr som bare er jomfru - incel er en blanding av jomfru, kvinnehater, og tanker som grenser til overgrep. 

….man han slutter jo å være incel idet sølibatet opphører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 20.42):

Forventer å bli behandlet som et mennesket som får lov til å ha meninger. Kritisere ting som trykker ned kvinner og opplyser om vold og røde flagg. 

Du hater menn! 

 

Anonymkode: a27f8...794

Nå er det litt mer som skrives om menn her inne enn denne kritikken som du nå presenterer. Men søtt forsøk, så absolutt. :) KG er fremdeles det eneste sted jeg har sett lange avhandlinger om utryddelse av menn, tvangskastrering og kjemisk fjerning av testosteron for å endre menn. Bare for å nevne noe av det som har blitt slengt ut her inne.

Dette: "Hvordan hater folk menn her? Når det er sagt er det mange som «hater» menn fordi menn hater kvinner. Menn hater kvinner kun fordi de er kvinner. Mens kvinner som «hater» menn hater de fordi de voldtar, dreper, trakasserer. Og når jeg skriver DE er det ikke ALLE men det kan være hvem som helst og det er dessverre altfor mange. Ingen kvinner hater menn kun fordi de er menn. Poenget er at «mannshat» kommer av kvinnehat. "

... er jo også en helt skreddersydd og ferdigprogrammert forklaring på hvorfor mannshat skal være stuerent her inne. Det er alltid utvendig fokus, og null innvendig fokus. Slike spesialtolkninger deler også du  og andre med den mannlige, sinte utgaven som rakker ned på kvinner. Det er alltid den andres skyld. :) Det er jo nettopp denne skyttergravsmentaliteten RosaToast antagelig tenkte på. Og den ser vi mye av fra kvinner her inne.  :)

Anonymkode: 55479...c3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke incel, men mann med skjør maskulinitet som var jomfru i en alder av 27. Jeg er ganske sikker på at han ikke har vært med noen andre før eller etter meg, nå er han snart 40. Det var en sympatigreie, han hadde SÅ utdaterte holdninger om kjønnsroller osv. og jeg var ung og dum og tenkte at jeg var den som kunne forandre og forbedre ham. Aldri igjen. 

Anonymkode: 24d2d...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke incel, men mann med skjør maskulinitet som var jomfru i en alder av 27. Jeg er ganske sikker på at han ikke har vært med noen andre før eller etter meg, nå er han snart 40. Det var en sympatigreie, han hadde SÅ utdaterte holdninger om kjønnsroller osv. og jeg var ung og dum og tenkte at jeg var den som kunne forandre og forbedre ham. Aldri igjen. 

Anonymkode: 24d2d...dcd

Hva er skjør maskulinitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg tenker at det kommer an på alderen. En fyr i 20 årene som er jomfru er greit, men når man har rundet 40, fortsatt er jomfru og kanskje ikke en gang kysset ei dame, da tenker jeg at det er noe gærent. Jeg har selv opplevd å bli sjekket opp av såkalte incels, menn i 40 årene som fortsatt er jomfru og noe som har gått igjen er at de har vist sinne når jeg har avvist dem. Det har nesten virket som de har trodd jeg skulle ha sex med dem i sympati fordi de aldri har gjort det før. For meg er det bare avtennende. 

Anonymkode: 271b6...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg også hadde null erfaring frem til jeg var 23 år. Var jomfru helt til jeg fikk en kjæreste som ble min kone. Hun ville ha meg, uansett hvor tilbakeholden jeg var. Hadde ikke problemer med å holde på ereksjonen, var bare nervøs for at jeg klarte å tilfredsstille henne. Så hun tok styringen, skrevde over meg og red meg. Det var min debut. Deretter knullet vi som kaniner hver dag vi var sammen. Har vært sammen i femti år!!!

Anonymkode: f0638...06d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 19.31):

Incels trenger sex, det er denne barrieren som må forseres. Det må kvinner hjelpe dem med. De må føle seg vellykket. Dette må på plass før det andre. Motivasjonsboosten er sexen, så kan de etterpå lese om hvordan bli en god feministmann i 2022. Men fitte først. Så enkelt er det faktisk, kvinner. Kvinner forstår ikke problemet deres, og skal forsøke å "fikse dem psykologisk" med å bare skrive hva de må gjøre, osv. Løsningen ligger i sengen. Får de sex, er problemet løst. Resten fikser de selv.

Anonymkode: 6b26a...cf6

Har lest noen av innleggene til de som definerer seg for incels skriver. Mange har et ekstremt kynisk verdensbilde. De misliker seg selv, de misliker kvinner, de misliker menn som har forhold med kvinner (de er vell gjerne "Chads" eller "betas"). Det skal mere enn ett ligg til for å endre på et slikt verdenssyn. Har du hatt sex? Det skjer ingen banebrytende endring i personlighet og oppfatning etter seksuell debut. En del av jomfrumyten dette... Noen incels mener til og med voldtekt burde vært lovelig. Hvorfor i all verden skal kvinner utsette seg for å ligge med slike menn. De fleste av oss får nok dårlige opplevelser i senga uten å skulle aktivt oppsøke menn som misliker oss for å "reparere dem". En partner som ikke respekterer deg før akten, respekterer deg ikke under eller etterpå heller dsv. Å ligge med en grei mann som bare ikke har noe seksuell erfaring er noe helt annet, og noe en god del kvinner ikke hadde hatt noe problem med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...