Gå til innhold

Noen som har ligget med en såkalt "incel"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Incel er ikke en fyr som bare er jomfru - incel er en blanding av jomfru, kvinnehater, og tanker som grenser til overgrep. 

Det at fyren din ikke får den opp, kan rett og slett bare være psykisk / prestasjonsangst. Ville tatt meg tiden til langt forspill - og prøvd når den da står. 

Anonymkode: e7e53...328

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsk hele kroppen hans og la han utforske deg. Vis han hva som er godt for deg. Gi han trygge holdepunkter og en rolle som han kan vokse i. Elsk med kroppen hans slik den er, ikke hvordan du mener at den skulle ha vært. Å ronke han for å gi han nytelse og det å "stable den opp" og prøve å ronke han hard på en slik måte som feiler når han ikke blir hard er to vidt forskjellige ting.

Du kjenner sikkert forskjellen dersom en mann slikker deg og du merker at han kjører på med tempo og intensitet ingensted fra like diskret som et neonskilt at "her skulle du bygget opp" og "her burde du fått orgasme".

Samme sak. 

Få han til å begynne å glede seg til å være naken med deg. Det starter med full aksept. Som den erfarne part er det du som må møte han der han er. Det er ikke så lett å finne hverandre hvis du er Chicago og han er i San Francisco.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2022 at 8:07 PM, AnonymBruker said:

Jeg er enig med deg. Det er ikke det at de ikke har hatt sex som er problemet, men kvinnesynet. 

Anonymkode: a27f8...794

Det er ikke sånn at alle (manns-)personer som debuterer sent med sex er "incel" slik man forstår dette begrepet. Selv om de kan ha levd i "ufrivillig sølibat" (vært ufrivillig "jomfru") i en del år. Dette gjør da ikke automatisk at vedkommende blir fulle av bitterhet og utvikler dårlige holdninger overfor kvinner! "Incels" er en heller marginal gruppe av menn, også blant menn som debuterer sent!

Hvorfor stigmatiseres menn som av høyst ulike individuelle grunner fikk en sen seksuell debut, mens det ikke snakkes negativt om kvinner som debuterer sent? 

Usikkerhet og nervøsitet er jo helt normalt de første gangene, og blir jo iķke mindre hvis den seksuelle debuten kommer senere.  Hva er det som er så vanskelig med å forstå dette?

Å "miste jomfrudommen" til sin første partner er en sårbar situasjon å være i, og burde møtes med en viss forståelse og tålmodighet fra den andre. Uavhengig av kjønn, vil jeg da mene!

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 480ee...113

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke sånn at alle (manns-)personer som debuterer sent med sex er "incel" slik man forstår dette begrepet. Selv om de kan ha levd i "ufrivillig sølibat" (vært ufrivillig "jomfru") i en del år. Dette gjør da ikke automatisk at vedkommende blir fulle av bitterhet og utvikler dårlige holdninger overfor kvinner! "Incels" er en heller marginal gruppe av menn, også blant menn som debuterer sent!

Hvorfor stigmatiseres menn som av høyst ulike individuelle grunner fikk en sen seksuell debut, mens det ikke snakkes negativt om kvinner som debuterer sent? 

Usikkerhet og nervøsitet er jo helt normalt de første gangene, og blir jo iķke mindre hvis den seksuelle debuten kommer senere.  Hva er det som er så vanskelig med å forstå dette?

Å "miste jomfrudommen" til sin første partner er en sårbar situasjon å være i, og burde møtes med en viss forståelse og tålmodighet fra den andre. Uavhengig av kjønn, vil jeg da mene!

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 480ee...113

Dette, folk har en tendens til å missbruke ordet incel. Folk må sette seg inn i hva det innebærer. Man hater automatisk ikke kvinner selv om man er jomfru🙄

Anonymkode: a9895...55e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 12.44):

Dette, folk har en tendens til å missbruke ordet incel. Folk må sette seg inn i hva det innebærer. Man hater automatisk ikke kvinner selv om man er jomfru🙄

Anonymkode: a9895...55e

Enig... Incels-ordet beskrives jo som en slags forbannelse av å føle seg avvist av kvinner, da skapes det kvinnehat. At de bruker begrepet "ufrivillig sølibat" på wikipedia blir helt feil synes jeg. Man kan liksom ikke tvinge kvinner til å ha sex med dem. Jeg vil da med dette tro at en Incel lever i et frivillig sølibat. For med hodet fullt av hat, er det heller ingen kvinne som vil ha dem. Dette er jo en frivillig sak å bli Incels da, så de har ingen grunn til å klage på kvinner. Det må holdningsendring for at de skal ha muligheten til sex med en kvinne, det burde jo alle klare å se. 

Jeg synes ikke synd i Incels, de må stå for sine handlinger. Da synes jeg heller det er synd i typen til TS, som blir betegnet som Incels... han er jo bare en vanlig mann som ikke har hatt sex, snakker med fastlegen og er litt rådvill.

Incels = en som er i frivillig sølibat grunnet dårlig kvinnesyn✔️😂

Den kvinnelig versjon av Incels heter forresten Femcels, men da hater de også kvinner... de er igrunn av samma ulla.

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 0.45):

Liker en fyr.. Han er nok det man kan kalle en incel. Han er nærmere 28 og aldri hatt sex. Noen erfaringer? Har prøvd å ha sex med han, men merker han er tilbakeholden og usikker. Han klarer ikke få den opp, og han blir gang på gang oppgitt over seg selv for dette. Han sier han har sjekket problemet hos lege, men ikke noe galt. 

Anonymkode: f7874...304

Typen din er ikke noe Incels... Incels trenger ikke å ha problem med ereksjon. Hvis du merker at han er tilbakeholden og usikker, vet du nok hva som må til. Du må jo hjelpe til vettu, sex er teamwork med kommunikasjon. Det fjerner all usikkerhet og prestasjonsangst med å ha en forståelsesfull elsker, så ikke avsløre deg selv som en dårlig elsker🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bamseklemmer said:

Enig... Incels-ordet beskrives jo som en slags forbannelse av å føle seg avvist av kvinner, da skapes det kvinnehat. At de bruker begrepet "ufrivillig sølibat" på wikipedia blir helt feil synes jeg. Man kan liksom ikke tvinge kvinner til å ha sex med dem. Jeg vil da med dette tro at en Incel lever i et frivillig sølibat. For med hodet fullt av hat, er det heller ingen kvinne som vil ha dem. Dette er jo en frivillig sak å bli Incels da, så de har ingen grunn til å klage på kvinner. Det må holdningsendring for at de skal ha muligheten til sex med en kvinne, det burde jo alle klare å se. 

Jeg synes ikke synd i Incels, de må stå for sine handlinger. Da synes jeg heller det er synd i typen til TS, som blir betegnet som Incels... han er jo bare en vanlig mann som ikke har hatt sex, snakker med fastlegen og er litt rådvill.

Incels = en som er i frivillig sølibat grunnet kvinnesyn✔️😂

Den kvinnelig versjon av Incels heter forresten Femcels, men da hater de også kvinner... de er igrunn av samma ulla.

Incel er jo en forkortelse for INvoluntary CELibacy dvs. ufrivillig sølibati. Det er derimot feil å tenke at alle som har forblitt jomfru til opp i høyere alder kan stemples som en "incel" (inkl kvinnehat, "stammespråk" osv.) 

Det er også feil å tenke at "ufrivillig sølibat" (vil, men "får ikke" sex) ikke faktisk KAN være ufrivillig. Det kan jo handle om sjenanse, være introvert, ikke ha hatt de rette følelsene for noen ennå,  osv.

"Alle" får faktisk ikke sex selv om de ønsker det heller, eller vil ikke miste jomfrudommen til en mer tilfeldig person bare for å ha fått det gjort.

Noen ender kort og godt opp med at første gang først blir etter at det har gått en del flere år enn for gjennomsnittet. Og det er da ikke i seg selv noe tvilsomt ved å debutere seksuelt i  (evt.!!!) noe mer moden alder. 

Poenget likevel er at man ikke bør dømme en person uten å kjenne vedkommende godt nok, bare fordi hen ikke har tidligere seksuell erfaring ved en gitt alder. Eller er mann... 

Anonymkode: 480ee...113

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle menn er jo incel frem til en dame er villig til å ligge med dem. Om ingen lå med incels ville menneskeheten opphørt å eksistere

Anonymkode: 4f8d1...ef0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 17.12):

Bra nok til å være beta forsørger. Hun gikk til deg fordi hun var ferdig med Chad-karusellen. 

Anonymkode: 209d5...7a5

Alpha fucks, beta bucks.

Ser den ja.

 

Anonymkode: d6438...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nesten alle menn er jo incel frem til en dame er villig til å ligge med dem. Om ingen lå med incels ville menneskeheten opphørt å eksistere

Anonymkode: 4f8d1...ef0

Incel står for Ufrivillig i sølibat. 

Det er jeg hele tiden. Spesielt innimellom knullevenninnene mine. 

Anonymkode: d6438...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2022 den 3.22):

Incel er ikke en fyr som bare er jomfru - incel er en blanding av jomfru, kvinnehater, og tanker som grenser til overgrep. 

Det at fyren din ikke får den opp, kan rett og slett bare være psykisk / prestasjonsangst. Ville tatt meg tiden til langt forspill - og prøvd når den da står. 

Anonymkode: e7e53...328

Jeg skal starte en lignende tråd i revers...

"Kjæresten er dame på 27 og jomfru. Hun får ikke til å knulle meg skikkelig. Blir ikke våt og kniper igjen! Hjelp!"

Så skal vi se damene ekte ansikter komme frem i mannehatet mot meg...

Anonymkode: d6438...52b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Incel er jo en forkortelse for INvoluntary CELibacy dvs. ufrivillig sølibati. Det er derimot feil å tenke at alle som har forblitt jomfru til opp i høyere alder kan stemples som en "incel" (inkl kvinnehat, "stammespråk" osv.) 

Det er også feil å tenke at "ufrivillig sølibat" (vil, men "får ikke" sex) ikke faktisk KAN være ufrivillig. Det kan jo handle om sjenanse, være introvert, ikke ha hatt de rette følelsene for noen ennå,  osv.

"Alle" får faktisk ikke sex selv om de ønsker det heller, eller vil ikke miste jomfrudommen til en mer tilfeldig person bare for å ha fått det gjort.

Noen ender kort og godt opp med at første gang først blir etter at det har gått en del flere år enn for gjennomsnittet. Og det er da ikke i seg selv noe tvilsomt ved å debutere seksuelt i  (evt.!!!) noe mer moden alder. 

Poenget likevel er at man ikke bør dømme en person uten å kjenne vedkommende godt nok, bare fordi hen ikke har tidligere seksuell erfaring ved en gitt alder. Eller er mann... 

Anonymkode: 480ee...113

Var det noe jeg skrev som var utydelig? Det du skrev som jeg har markert, er jo ikke en Incels. For markeringen du skriver, kan selvfølgelig være ufrivillig uten hat. Kvinnehatet er jo det som virkelig har betydning i beskrivelse av en Incels, uten har er de bare en vanlig mann uten mulighet for sex.

Synes du det er Ufrivillig sølibat å hate kvinner?

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal starte en lignende tråd i revers...

"Kjæresten er dame på 27 og jomfru. Hun får ikke til å knulle meg skikkelig. Blir ikke våt og kniper igjen! Hjelp!"

Så skal vi se damene ekte ansikter komme frem i mannehatet mot meg...

Anonymkode: d6438...52b

Ja, men er det ikke faktisk noe i det?

Forventningen om at alle hankjønn skal ha seksuell erfaring ved alder X år, hvis ikke må det være noe alvorlig galt med dem, og kanskje de er forskrudde kvinnehatere...?

...Mens kvinner slipper å bli stigmatisert av menn tilsvarende om de har "spart seg til den rette" eller hvilke grunner de ellers måtte ha for en senere seksuell debut? I mange kulturer er dette nærmest et ufravikelig krav til en kvinne ved ekteskap, men ikke til en mann... Er ikke dette noe av den samme skjevheten i forventninger?

Har det ikke noe med hva som forventes av menn kontra av kvinner? Det er nærmest bedre hvis en mann har "pult rundt" i årevis enn at han har ventet (evt. lenge) på et seriøst forhold før seksuell debut? Ja, vet kvinner tiltrekkes av selvsikre menn osv. - men likevel?

Noen kan gjerne forklare tankegangen her...og hvorfor menn med sen seksuell debut lettere blir offer for stigmatisering... Hvilket kjønn møtes med mest godvilje og aksept?

Det er faktisk bare nødt til å være en første gang for alle, liksom. Før eller siden. Og da kan det ta litt tid og tålmodighet med det før alt går seg til. Om den uerfarne av de to er mann eller kvinne.

Og hva så?

Anonymkode: 480ee...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 19.31):

Incels trenger sex, det er denne barrieren som må forseres. Det må kvinner hjelpe dem med. De må føle seg vellykket. Dette må på plass før det andre. Motivasjonsboosten er sexen, så kan de etterpå lese om hvordan bli en god feministmann i 2022. Men fitte først. Så enkelt er det faktisk, kvinner. Kvinner forstår ikke problemet deres, og skal forsøke å "fikse dem psykologisk" med å bare skrive hva de må gjøre, osv. Løsningen ligger i sengen. Får de sex, er problemet løst. Resten fikser de selv.

Anonymkode: 6b26a...cf6

Du mener muslimske ungdommer som ikke får lov til å ha sex før ekteskapet?  Eller mobbing av utstøtte nordmenn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Var det noe jeg skrev som var utydelig? Det du skrev som jeg har markert, er jo ikke en Incels. For markeringen du skriver, kan selvfølgelig være ufrivillig uten hat. Kvinnehatet er jo det som virkelig har betydning i beskrivelse av en Incels, uten har er de bare en vanlig mann uten mulighet for sex.

Ja, men problemet er når ufrivillig sølibati (å være "jomfru" men ikke etter eget ønske) kobles uløselig til incel- subkulturen og det ikke lenger skilles tydelig mellom de som utvikler kvinnehat og asosiale holdninger og de som ikke gjør det. Hvis det eneste de har felles er at de ikke har debutert seksuelt. 

Regner med at vi kan være enige om dette.

Anonymkode: 480ee...113

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Muslimske ungdummer kan ikke ha sex med vanlige norske jenter, det kan bety lysbryteren for den familien. Som forsvar har muslimske ungdommer et syn på jenter i Norge som er oppbrukt hull.. Samtidig skal nordmenn mobbe og utstøtte personer de ikke liker ved å gjøre dem til incels og bruke incel som skjellsord. Hvem er horer og hvem er incels i vårt samfunn? Hvor går standarden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ordskiftet rundt incel er problematisk. Jeg skulle ønske at "ufrivillig foruten sex" ikke skulle bli et begrep for en misogynist. Hvis man mener misogynist, så kan man si misogynist. Hvis man vil poengtere at misogyni korrelerer med å være sexløs og er beskrivende for en subkultur, så får man benytte begrepene som beskriver dette.

 

Det kan godt være legitime ting en person ønsker å ta opp. For eksempel en alenefar etter samlivsbrudd som mener at det er mange problematiske ting med systemet som favoriserer kvinnen. Er det meningen at han skal "få seg noe" før han er berettiget disse meningene? Han er kanskje sexløs og noe bitter, men ikke nødvendigvis bitter fordi han er sexløs.

Man kan også gå sexløst og lengtende etter nærhet og ømhet uten at noen skal antyde at dette medfører eller er forårsaket av et nedsettende syn på kvinner.

Jeg føler håningen av å være sexløs underbygger "toxic masculinity" idealet, som heller ikke er spesielt hjelpsomt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 19.31):

Incels trenger sex, det er denne barrieren som må forseres. Det må kvinner hjelpe dem med. De må føle seg vellykket. Dette må på plass før det andre. Motivasjonsboosten er sexen, så kan de etterpå lese om hvordan bli en god feministmann i 2022. Men fitte først. Så enkelt er det faktisk, kvinner. Kvinner forstår ikke problemet deres, og skal forsøke å "fikse dem psykologisk" med å bare skrive hva de må gjøre, osv. Løsningen ligger i sengen. Får de sex, er problemet løst. Resten fikser de selv.

Anonymkode: 6b26a...cf6

takk for svar. 
 

hvordan ønsker du å bli avvist da? 

Anonymkode: 2f795...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 0.45):

Liker en fyr.. Han er nok det man kan kalle en incel. Han er nærmere 28 og aldri hatt sex. Noen erfaringer? Har prøvd å ha sex med han, men merker han er tilbakeholden og usikker. Han klarer ikke få den opp, og han blir gang på gang oppgitt over seg selv for dette. Han sier han har sjekket problemet hos lege, men ikke noe galt. 

Anonymkode: f7874...304

Hva gjør han til incel?

Har han en grunnleggende forakt mot kvinner? Og i såfall; hvorfor tror du vi vil ligge med sånne?? 
 

Ps: Lær deg ord før du bruker dem…

Endret av MapleSirup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...