AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #1 Del Skrevet 12. januar 2022 Tenkte det var litt gøy å ha en tråd for å høre om eksempler der vi jenter har vunnet i styrke over gutta. Det skjer kanskje ikke ofte, men det skjer jo. Må være lov å briefe litt i ny og ne. Jeg har selv trent regelmessig over de siste mnd (og en del før det også) . Jeg løfter for tiden mer enn kjæresten min i markløft. Jeg pleier ikke makse, men kan ta 100kg x 10 uten store problemer, mens han ikke klarer det (han har vært litt lat med markløften). Da vi trente sist var det i tillegg et par kvinnelige styrkeløftere som trente markløft ved siden av oss , de må ha vært oppe i sikkert 140-150kg. Så han følte seg sikkert ikke som "det sterke kjønn" akkurat da, hehe. Anonymkode: 06b75...e05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2 Del Skrevet 12. januar 2022 Kvinner er det svake kjønnet, så nei. Men en trent kvinne som trener 5 ganger i uka på treningssenteret klarer sikkert å løfte mer enn en spinkel gamer på 60 kg som ikke forlater gutterommet. Den samme gutten hadde løftet mer enn alle kvinnene på senteret etter 5-6 mnd. med trening og bedre kosthold. Anonymkode: 2e470...4eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 12. januar 2022 #3 Del Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte det var litt gøy å ha en tråd for å høre om eksempler der vi jenter har vunnet i styrke over gutta. Anonymkode: 06b75...e05 Jeg har 3 kvinnelige kollegaer som gruser meg i det meste av trening. 2 av dem er helt i Norgestoppen i fitness. Hun 3 jobber som PT og er latterlig gjennomtrent. Herlig motivasjon for meg, jobbe mot å ta dem igjen 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Del Skrevet 14. januar 2022 sicario skrev (På 1/12/2022 den 22.01): Jeg har 3 kvinnelige kollegaer som gruser meg i det meste av trening. 2 av dem er helt i Norgestoppen i fitness. Hun 3 jobber som PT og er latterlig gjennomtrent. Herlig motivasjon for meg, jobbe mot å ta dem igjen 😂 Kult. Eksempler? 😃 Anonymkode: f9729...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Del Skrevet 14. januar 2022 Typen min har akkurat startet å trene så jeg løfter mer enn han i det meste, inkludert benkpress. Anonymkode: f9729...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 (endret) Har mer i vekt enn flere av mennfolka på Crossfit øktene. På maksløft ligger jeg over noen få, men vi har jenter (rundt 15-16) og kvinner som legger seg over flesteparten av mannfolka når vi tester maksløft også! Endret 14. januar 2022 av Inwe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehøne Skrevet 14. januar 2022 #7 Del Skrevet 14. januar 2022 Det er vel ikke så uvanlig. Etter min erfaring, vis du som kvinne trener seriøst i et års tid eller mer vil du allerede være sterkere enn en tilsvarende utrent mann. Jeg har selv trent styrke regelmessig i flere år, siden starten av studietiden og bl.a. benker mer enn flere av mine mannlige kollegaer på universitetet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg har en venninne som løfter mer enn de fleste mannfolk på treningssenteret. Morsomt å observere de lange maskene idet hun etter oppvarminga legger på enda flere vektskiver. Anonymkode: 94673...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Del Skrevet 15. januar 2022 Dessverre. Jeg veier 50 kilo mot mannens 80, og han trener minst like ofte som meg, så jeg er ikke i nærheten. Anonymkode: aaa69...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå