Gå til innhold

Jeg gjorde det slutt, han blokkerte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt og skrev til han at jeg må fjerne ham fra sosiale medier for å komme meg videre. Skrev lange meldinger og forklarte. Han blokkerte meg uten å svare eller kommentere.

Noen som har opplevd det ? 

Anonymkode: 9f741...fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke opplevd det. Men du må forstå at han kanskje trenger å slippe å se deg på sosiale medier for å komme over deg.

Anonymkode: 7ea4d...e18

• Liker 34
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg gjorde det slutt og skrev til han at jeg må fjerne ham fra sosiale medier for å komme meg videre. Skrev lange meldinger og forklarte. Han blokkerte meg uten å svare eller kommentere.

Så du er snurt fordi han klarte å gjøre det du ville, før deg? Og uten å måtte utgreie i det breie om hvorfor?

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du har brukt og fortsatt bruker masse energi på ham...hvorfor det? 

Jeg synes at han virker mer intelligent at han sparer energi. 

• Liker 8
Gjest Alltidglad
Skrevet

Skjønner han godt. Ville gjort det samme. Jeg avsluttet for en tid siden et forhold til en. Masse følelser for han, men det var mitt valg å avslutte. Måtte selvfølgelig respektere at han blokkerte meg rundt omkring på sosiale medier, og gikk videre med livet sitt uten å forklare for meg. Det var sårt, men han gjorde ikke noe galt😊

Skrevet

Forstår deg, Ts... Du føler at du ikke fikk en ordentlig slutt. Men sånn går det når du velger å ta det over some. Jeg har opplevd det samme som deg, bare at det handlet om et vennskap. Når man tar det over nettet så er det ikke alltid man får den slutten man selv ønsker. Nå må du bare gå videre.

Anonymkode: 29fd8...9c3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Var det ikke det du ønsket? Et brudd? Nå har du fått det. Eller ønsket du egentlig at han skulle krype for deg, ettersom du ble skuffet over reaksjonen hans? 

Anonymkode: 8982c...886

nomore82 skrev (20 minutter siden):

Så du er snurt fordi han klarte å gjøre det du ville, før deg? Og uten å måtte utgreie i det breie om hvorfor?

Hun ville jo ha tilbakemelding fra ham, hun lurte jo på hvordan han tok det. Det er få som bare driter i hva andre føler og synes om en.

Handlingen hans er også fullt forståelig.

Anonymkode: 8d308...5c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun ville jo ha tilbakemelding fra ham, hun lurte jo på hvordan han tok det. Det er få som bare driter i hva andre føler og synes om en.

Handlingen hans er også fullt forståelig.

Anonymkode: 8d308...5c0

Synes å bli blokket er et tydelig nok svar.

• Liker 10
Skrevet

Så heldig du er. Dette er jo drømmebruddet, skulle ønske mine ekser var så voksne. 

Anonymkode: 2c905...b57

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

DA fikk du det akkurat som du ville?  Eller ville du at blokkeringen bare skulle gjelde hans mulighet til å se hva du holdt på med og ikke omvendt?

• Liker 6
Skrevet

Klager du seriøst, fordi han gjorde det du ønsket?

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så da har han lest dine begrunnelser, og han velger å gå videre. Er ikke det greit da?

• Liker 5
Gjest Warrior
Skrevet

Skjønner han jeg. Gjort det samme. Har blitt blokkert selv også. Ikke noe jeg tenkte på. Bedre å bli blokkert enn å bli mast på om bli sammen igjen synes jeg.
Du gjorde det slutt så kanskje han blokkerte deg for å komme seg videre?
Det er jo ingen tvang å svare på meldinger. Så gjør det noe om han blokkerte deg da? Du sa jo selv du skulle fjerne han fra sosiale medier. 

Skrevet

Jeg forstår at han blokkerte meg, men han svarte ingenting på meldingene. Skrev ikke noe stygt eller sårende bare at jeg må gjøre det for min skyld. Ble forelsket uten at jeg følte at det var gjensidig og han var veldig av og på .  Jeg har aldri mast på han eller noe og han har grei kontakt med eksene sine. 

ts 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår at han blokkerte meg, men han svarte ingenting på meldingene. Skrev ikke noe stygt eller sårende bare at jeg må gjøre det for min skyld. Ble forelsket uten at jeg følte at det var gjensidig og han var veldig av og på .  Jeg har aldri mast på han eller noe og han har grei kontakt med eksene sine. 

ts 

Hva skulle han ha svart deg, mener du?

• Liker 8
Skrevet

Du ville jo ha fred, og han ga deg nettopp det du ba om!

Anonymkode: 7ea4d...e18

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

ts 

Du gjør det slutt og sa at du måtte fjerne han fra sosiale medier. 

Og så forventer du svar, tilbakemelding og respons fra han? Du skjønner at du står i en posisjon hvor du ikke kan forvente noe som helst?? 

Anonymkode: 61b83...3b0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

:klo:

Du gjorde det først slutt, og så følte du at det var nødvendig å skrive "lange meldinger" der du rettferdiggjorde å slette han fra sosiale medier. Noe som var unødvendig og bøllete, og det vet vi begge. 

Og etter denne ugreie adferden er du overrasket over at han gjør som naturlig med en som bøller seg - blokkerer deg? 

Nei, jeg har ikke opplevd dette. Det har aldri falt meg inn å oppføre meg slik at det er nødvendig. Men du opplevde jo konsekvensen av å være ufin.

Anonymkode: 28e14...38e

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...