Gjest Wasabi Skrevet 18. oktober 2005 #1 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er motløs og har liten sexlyst for tiden.. Slikt blir det jo ikke barn av! Hvordan holder dere motet oppe i prøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyB Skrevet 18. oktober 2005 #2 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei Wasabi, nå har jo ikke jeg holdt på like lenge som deg, men det er vanskelig til tider. Jeg prøver å ikke tenke på at vi er prøvere, regner ikke så mye på eggløsnings datoer, selv om jeg har en viss peiling. Prøv å slappe av og finn på mye gøy sammen, så får du nok en mer avslappet holdning Lykke til videre ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. oktober 2005 #3 Del Skrevet 18. oktober 2005 Skjønner veldig godt hvordan du har det. Ikke lett å "måtte" ha sex når man faktisk ikke har så lyst og ork.... Jeg har heller ikke prøvd så lenge som deg. Jeg tenker at det kommer når det vil komme men det er ikke så lett når man er litt småstressa og egentlig vil ha en småtass. Har egentlig ikke noe godt råd men kan gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. oktober 2005 #4 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har troen på at sex avler sex - altså at jo oftere du har sex, jo oftere får du lyst på sex i nær fremtid. Kanskje fordi det blir "rutine" (på en positiv måte). Ellers tror jeg det er lurt å ikke alltid legge sexen til når man legger seg - da er man ofte trett og har mest lyst til å sove etter en lang dag - ta heller en kjappis før middag, eller morgen/formiddag i helgene (funker vel best for oss som ikke har barn fra før). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 18. oktober 2005 #5 Del Skrevet 18. oktober 2005 Takk for oppmuntrende ord og tanker, jenter! En annen utfordring her i heimen er at mannen er mye på reise. Krysser fingre for at motløsheten går over og at jeg får mer guts snart. PS. Hvorfor har Clearblues eggløsningstest et bilde av en skjønn baby forresten, det bare gjør en enda mer lei seg når man må fortsette å teste... sukk.. negativ nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå