Gå til innhold

Når sa dere «jeg elsker deg»?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han begynte å si det og skrive det på meldinger etter et par måneder og jeg gjengjeldte det.

Etter et par år sluttet han og da ble jeg så usikker at jeg også slutta å si det.

Vi er sammen enda 8 år senere.

Anonymkode: facbd...f14

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Aldri sagt...gift og sammen i mange år.

Anonymkode: 41ffb...1c5

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 0.05):

Hei, det jeg lurer på er når dere sa «Jeg elsker deg» til partneren deres i forholdet. Var det før eller etter dere ble sammen? Og eventuelt hvor lang tid inn i forholdet?

i tillegg lurer jeg på hvor lenge dere snakka/data kjæresten deres før dere bestemte dere for å bli sammen😊

Anonymkode: a8bbf...d65

Han sa det rett etter vi ble sammen. Jeg sa det 3 mnd etter han. 

Vi snakket/datet hverandre i 6 mnd før vi ble sammen. 

Vi er nå gift og har hvert sammen i 13 år. Men ordene «jeg elsker deg» faller ikke naturlig for oss. Vi sier mer «glad i deg». 

Anonymkode: e1d60...e40

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi hadde kanskje vært sammen i 5 minutter, men vi hadde da kjent hverandre i 7 år. 

Anonymkode: 8dd98...857

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Datet i 14 mnd før vi ble sammen. Og sa det kanskje 2-3 mnd etter det igjen. 

Husker faktisk ikke nøyaktig da han sa det til meg. Husker bare ejg ble litt paff og sa det samme tilbake, uten egentlig helt å mene det. 

"elsker deg" har egentlig ikke falt naturlig for meg. Mannen sier det støtt og stadig (vært sammen i4 år nå), og jeg svarer det tilbake. Føler det blir feil å si "glad i deg" når han sier at han elsker meg. 

Anonymkode: 637ff...402

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg sa det et par måneder inn i forholdet vårt. Det føltes bare riktig alt stemte. Han sa det ca. en måned senere.

Anonymkode: 86d40...54d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han sa det da vi hadde vært offisielle i ganske nøyaktig 1 måned. Jeg hadde ikke forventet det, så det ble en sånn film scene hvor jeg faktisk på ordentlig ble mo i knærne og mistet balansen 🥰

Anonymkode: 1ed27...08d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Veeeldig fort men ikke før vi ble sammen. Nå skal det sies at vi ble sammen fort også. Har aldri opplevd en sånn pangstart men vi har det fortsatt veldig bra. 

Vi tok risken og flytta sammen etter to uker 😱 Helt sykt. Vi følte oss passe crazy men angrer ikke et sekund nå. 

Vi var venner en stund før alt dette også da. 

Anonymkode: 45c24...ab0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...