Gå til innhold

Når sa dere «jeg elsker deg»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, det jeg lurer på er når dere sa «Jeg elsker deg» til partneren deres i forholdet. Var det før eller etter dere ble sammen? Og eventuelt hvor lang tid inn i forholdet?

 

i tillegg lurer jeg på hvor lenge dere snakka/data kjæresten deres før dere bestemte dere for å bli sammen😊

Anonymkode: a8bbf...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datet i ca et halvt år før vi ble sammen. Da hadde vi kjent hverandre i halvannet år. Ca 10 måneder inn i forholdet sa vi "Jeg elsker deg"

Anonymkode: 294c8...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Voksenpoeng

Vi sa det til hverandre 3 uker etter at vi møttes. Da ble vi enige om at vi var kjærester, hehe🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei sak her. Vi begynte som FF, og han sa egentlig at han elsket meg ganske fort. "Hehe, jeg elsker deg også!" sa jeg på fleip tilbake. 

Jeg trodde vi var veldig avklart angående at vi ikke skulle bli et seriøst par. Han slet litt med den overbevisningen før det løsnet,  så det ble sagt tidlig, men teller ikke, siden jeg trodde det var fleip. 😆

Anonymkode: b164a...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa det etter ca en uke 🙊 Han sa det et par måneder senere. Vi har vært gift i snart 3år, sammen i snart 7år.

Anonymkode: b5dd4...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sagt det. Vært sammen siden -99. 

Anonymkode: 62596...e4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ca 6 mnd fra vi først møttes til han sa «jeg elsker deg» for første gang. Jeg hadde kjent på det samme og sa det tilbake 😊 Vi har egentlig ikke noe eksakt tidspunkt for når vi gikk fra å date til å være kjærester, men etter første overnattingsdaten vår spurte han om jeg traff andre. Det gjorde ingen av oss, og vi ble enige om å være eksklusive. Begge har barn fra før og en samværsplan som ikke alltid klaffer godt (ingen har annenhver uke), så i starten ble det enten sjeldne eller korte møter fordi vi ikke ville involvere barna. Dermed tok det tid å bli kjent og bli trygge på hverandre. Men etter et halvt år med dating begynte vi å møte hverandres barn og da som den andres kjæreste 😊

Anonymkode: a74f5...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter vi hadde vært sammen i 4 måneder sa han det, og gjorde det til en ganske stor greie. Jeg sa det litt senere. 

Anonymkode: bd267...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sagt de ordene, tror jeg. To uker etter at vi traff hverandre var det bare oss, uten at vi tok det opp som et tema. Har vært gift i 15 år nå, så ingen av delene er en forutsetning for et godt forhold ;)

Anonymkode: f6542...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GiftM skrev (3 timer siden):

Etter 14 dager, og sier det hver dag flere ganger💘

Etter 14 dager ble det ring og😋👸🏽

Anonymkode: 73517...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har aldri sagt de ordene, tror jeg. To uker etter at vi traff hverandre var det bare oss, uten at vi tok det opp som et tema. Har vært gift i 15 år nå, så ingen av delene er en forutsetning for et godt forhold ;)

Anonymkode: f6542...282

Men hvorfor sier dere det ikke? Er det fordi dere ikke elsker hverandre, men er veldig glade i hverandre, eller fordi dere begge vet det uten at dere trenger å si det? Sier dere at dere er glade i hverandre?

Anonymkode: f5963...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etter 14 dager ble det ring og😋👸🏽

Anonymkode: 73517...e79

Etter ca 1 år ble det forlovelsesring, etter 2 giftemål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GiftM skrev (52 minutter siden):

Etter ca 1 år ble det forlovelsesring, etter 2 giftemål

Kjøpt på metro🥰

Anonymkode: 73517...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men hvorfor sier dere det ikke? Er det fordi dere ikke elsker hverandre, men er veldig glade i hverandre, eller fordi dere begge vet det uten at dere trenger å si det? Sier dere at dere er glade i hverandre?

Anonymkode: f5963...4f6

"glad i" bruker vi. Og "savner deg", selv etter noen timer på jobb. Mye nærhet, og klemmer. Mange små tjenester, og overraskelser. Er bare et begrep som aldri har ligget naturlig for oss. 

Anonymkode: f6542...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...