AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 Selv elsker jeg navn litt utenom det vanlige, og hadde elsket å fått litt inspirasjon 😍 Mine favoritter er: Naomi Aurelia Savannah Filippa Aria India Alba Noelle Olander Emilian Nathaniel Timoteo Lionel Nero Zacharias Luca Hva er dine favoritter? Anonymkode: 0d8b4...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 Beirut(h) Anonymkode: 097c0...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Del Skrevet 11. januar 2022 Hadde jeg hatt en nasjonalitet som passet til dette navnet, hadde jeg lett valgt det: Abigail Anonymkode: 9c203...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg er ikke veldig tilhenger av spesielle navn, men hørte om en gutt som heter Nolan for en tid tilbake og syntes det var utrolig fint. Anonymkode: 66ccb...ae3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Del Skrevet 11. januar 2022 Tristan Anonymkode: a1c89...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Del Skrevet 11. januar 2022 De kan jo brukes på kjæledyr da:) om du liker dem men de er for spesielle til at barn skal måtte bære dem. Anonymkode: 099d5...90a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForsideMateriale Skrevet 11. januar 2022 #7 Del Skrevet 11. januar 2022 Adolf og Judas har jeg kalt barna mine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Del Skrevet 11. januar 2022 Aston, Marisol Anonymkode: b28bc...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Del Skrevet 11. januar 2022 Liker de fleste på lista til Ts. Elsker Aurelia, Ofelia, Jolie, Savannah, Filippa, Noelle, Hermine, Nikoline, Augusta, Mirella, Molly. Av guttenavn liker jeg egentlig bare vanlige, oppbrukte og kjedelige navn, typ Aksel, Filip, Lucas, Victor. Håper jeg kun får jenter. Anonymkode: c218c...7bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Del Skrevet 11. januar 2022 Signor til gutt. Anonymkode: 1565f...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Del Skrevet 11. januar 2022 Solaris Anonymkode: 4dccb...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #12 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Liker de fleste på lista til Ts. Elsker Aurelia, Ofelia, Jolie, Savannah, Filippa, Noelle, Hermine, Nikoline, Augusta, Mirella, Molly. Av guttenavn liker jeg egentlig bare vanlige, oppbrukte og kjedelige navn, typ Aksel, Filip, Lucas, Victor. Håper jeg kun får jenter. Anonymkode: c218c...7bc Nikoline begynner å bli nokså vanlig nå, så det tror jeg blir et av de neste navnene som folk blir så lei at det blir småharry, som Leah, Liam osv. Anonymkode: 60fc4...b92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg heter Lina. Veldig sjelden jeg treffer andre som heter det. Kan gå år i mellom. Jeg synes ikke nødvendigvis at jeg har et veldig vakkert navn, men det er kort og praktisk og det funker i nesten alle land Anonymkode: 4db18...98e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #14 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er ikke veldig tilhenger av spesielle navn, men hørte om en gutt som heter Nolan for en tid tilbake og syntes det var utrolig fint. Anonymkode: 66ccb...ae3 Det har jeg aldri hørt før! Må smake litt på det Ts Anonymkode: 0d8b4...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #15 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): De kan jo brukes på kjæledyr da:) om du liker dem men de er for spesielle til at barn skal måtte bære dem. Anonymkode: 099d5...90a Enig i at Nero kanskje fungerer best på et dyr! Resten kunne jeg lett ha kalt barna mine Ts Anonymkode: 0d8b4...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #16 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker de fleste på lista til Ts. Elsker Aurelia, Ofelia, Jolie, Savannah, Filippa, Noelle, Hermine, Nikoline, Augusta, Mirella, Molly. Av guttenavn liker jeg egentlig bare vanlige, oppbrukte og kjedelige navn, typ Aksel, Filip, Lucas, Victor. Håper jeg kun får jenter. Anonymkode: c218c...7bc Her var det mange fine navn, ja Jeg liker også mer normale navn som Filip og Nora, men synes de er litt kjedelige. Så kjedelig med flere i klassen/omkretsen med samme navn, så liker de mer spesielle! Er nok mange som er uenige med meg her, men 😅 Ts Anonymkode: 0d8b4...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Del Skrevet 11. januar 2022 Hva med å se til litt gammeldagse navn? De er veldig spesielle og få barn som får slike navn i dag. Gudrun, Borghild, Aslaug, Heidrun, Dagny, Dagmar, Åse, Hjørdis, Margit, Magnhild. Hjalmar, Georg, Ingvald, Olve, Bjarne, Erling, Åsmund. Anonymkode: 182ef...bca 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva med å se til litt gammeldagse navn? De er veldig spesielle og få barn som får slike navn i dag. Gudrun, Borghild, Aslaug, Heidrun, Dagny, Dagmar, Åse, Hjørdis, Margit, Magnhild. Hjalmar, Georg, Ingvald, Olve, Bjarne, Erling, Åsmund. Anonymkode: 182ef...bca Eldre navn har helt andre lyder enn hva jeg liker. Synes ingen av de navnene du nevner er fine.. 🙈 Av gamle navn synes jeg Nora og Elvira er fine, men de er nokså vanlige. Ts Anonymkode: 0d8b4...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 11. januar 2022 #19 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg er ikke begeistret for fremmedartede navn på norske barn. Gammeldagse navn kan være ok, men synes ikke noe særlig om av som tydelig kommer fra et annet språk eller som virker "jålete". Noen av navnene på listen er helt ok, andre er fremmed for meg. Ja, vi mener alle at barna våre er helt spesielle, men jeg synes ikke det trengs å avspeiles i navnet. Selvsikre barn kan gjerne ha veldig spesielle navn, for mer usikre barn (som tross alt gjelder langt flere) kan det være en bør å bære. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #20 Del Skrevet 11. januar 2022 Alauda skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke begeistret for fremmedartede navn på norske barn. Gammeldagse navn kan være ok, men synes ikke noe særlig om av som tydelig kommer fra et annet språk eller som virker "jålete". Noen av navnene på listen er helt ok, andre er fremmed for meg. Ja, vi mener alle at barna våre er helt spesielle, men jeg synes ikke det trengs å avspeiles i navnet. Selvsikre barn kan gjerne ha veldig spesielle navn, for mer usikre barn (som tross alt gjelder langt flere) kan det være en bør å bære. Hmm, jeg tror også det kan slå begge veier, og at barnet gjerne ikke tenker så mye over navnet sitt (og at det de spesielt), nettopp fordi det har hatt det helt siden det ble født. Jeg tror altså ikke at barnet engang nødvendigvis tenker at det er spesielt, med mindre det blir påpekt av andre (noe det selvfølgelig kan bli), men nå tror jeg også at «spesielle» navn kanskje ikke blir så spesielle for den generasjonen som vokser opp, nettopp fordi det er flere med slike navn. Ts Anonymkode: 0d8b4...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå