AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg er en 26 år gammel mann som har ønsket meg kjæreste siden jeg var 20, og har bare hatt to kortvarige forhold, og har definitivt vært alene det meste av ungdomstiden min og kjente meg ganske ensom som student også. Jeg er ferdigutdannet idag med gode karakterer. Jeg har en godt betalt jobb idag, en leilighet jeg skrives i, en familie som støtter meg, god helse. Jeg er ofte ganske lei over å være singel/ufrivillig singel, og tenker ofte at dem i forhold har det mye bedre. Jeg får ofte høre at jeg har et godt liv, med noen utfordringer som alle andre også har. Meg jeg lurer allikevel på, hva slags utfordringer har menn og damer som er i langvarig fast forhold? Har ikke dere et perfekt liv? Anonymkode: 3927a...7ae
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg og samboeren min er både kjærester og bestevenner, og vi krangler ikke. Om vi er uenige om ting er vi flinke til å løse det uten å krangle eller heve stemmene våre, og vi vil ALDRI såre hverandre bevisst, verken med ord eller handling. Sånn sett har vi det veldig godt oss imellom, men uansett hvor bra forholdet er så er jo ikke livet perfekt uansett. Et forhold handler først og fremst om å kunne samarbeide og støtte hverandre gjennom livets opp- og nedturer, og å ønske det beste for hverandre. Kanskje jeg ikke svarer helt på spørsmålene dine nå, men om begge parter klarer det, så er mye gjort allerede. Anonymkode: 43688...1f6 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Tillit, kommunikasjon, ulike prioriteringer… Anonymkode: 8da80...09b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Fordeling av husarbeid og oppfølging av barna. Anonymkode: ab5f1...8dd 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Hun suger for lite pikk. Og når hun gjør det, er det ikke som før: øve til dykkerlappen. Det er tre minutter og så stikking. Anonymkode: d28e4...b9b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Jeg tror jeg er bifil og skulle fjerna ha testa åvært sammen med noen av samme kjønn 🥺 partner ønsker ikke at jeg skal det . Skulle nok ønske jeg hadde fått muligheten til å vært sammen med flere før jeg møtte han jeger med nå . Jeg irriterer meg også grønn over at samboer er litt lat og treg og tiltaksløs . Jeg liker å reise og samboer vil helst kun til hytta der han var i feriene som barn …, Kjæresten irriterer seg over at jeg maser når det ikke passer , er vimsete og at jeg ikke tenker meg om og at jeg ikke ser at mitt eget stress og det at jeg pusher meg selv for hardt ødelegger for meg . Anonymkode: c1e8b...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Ulikt libido også , jeg har behov for oftere sex enn kjæresten. Anonymkode: c1e8b...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Det er jo ingen som har perfekte liv. Men livet mitt er bedre med kjæresten min enn det var som singel. Som singel har man jo ikke valgt noen ennå, og det er jo en spenning og glede i det å vite at den opplevelsen kanskje er noe man har i vente. Selv om man er glad i partneren så vil man kunne bli betatt og tiltrukket av andre. Jeg har en kollega jeg både har god kjemi med og gjensidig tiltrekning med, og det er jo rart å tenke på å aldri ville være intim med en annen mann igjen. Så er jo beslutningene alltid betinget en annen person. Mannen min er utadvendt, verbal og har mye meninger. Jeg føler noen ganger at mye vi gjør sammen skjer på hans premisser, og han gjør en big deal ut av det når jeg for en gangs skyld trumfer igjennom min mening. Han er en tvers igjennom snill mann, men det hender jeg savner reisene jeg hadde alene som singel, der ikke alle små komponenter var ting man skulle enes om. Han er ikke fornøyd med rommet på hotellet, han vil ikke ha det bordet, utvalget mat var ikke riktig - og så videre. Anonymkode: ecf23...896
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 Økonomisk utroskap. Stoler ikke en tøddel på min partner der. Anonymkode: 6a3f9...8bc
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 Har det godt, ingen problemer. Anonymkode: f9034...ccf
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 Forelska i en annen 😔 Anonymkode: 9d05a...9b8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #13 Skrevet 10. januar 2022 Har ingen utfordringer med samlivet med kona mi. Vi lever perfekt. Anonymkode: 756ff...5b6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #14 Skrevet 10. januar 2022 Husarbeid. Han er ekstremt ryddig, og det er ikke jeg. Det skaper irritasjon fra hans side over "rot" som jeg ikke ser eller tenker over at kan være rot. Også har nok jeg en større "vi" tenkning enn det mannen har. Han er litt for vant til å bo alene og gjøre som han vil, uten å ta hensyn til noen. Det er likevel noe vi snakker sammen om og det blir stadig bedre 😊 Anonymkode: 2f996...7c6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #15 Skrevet 10. januar 2022 Mangel på alenetid. Får ikke bestemme hva jeg gjør helt uten videre. Må se ting på TV som jeg ikke liker. Anonymkode: 285c1...4f5 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #16 Skrevet 10. januar 2022 Forventninger og behov som ikke blir møtt. Skuffelse mao. Livet var enklere som singel (mindre drama/tvil, mer fester med flere single venner), men også mer ensomt Anonymkode: 42892...1b1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har ikke hatt lyst på ektemannen min de siste ti årene så jeg har pliktsex. Merker at han gjerne skulle hatt mer hyppig og lidenskapelig sex. Det er vanskelig, for sex med ham føles helt unaturlig for meg; som om han er broren min omtrent.. Men vi har nå sex 2-3 ggr i måneden... Og vi er bare i starten av 40-årene, det føles ikke så bra å vite at det er 40 år igjen med denne sex'en... Men vi har 3 fine barn sammen, og vi har det stort sett ganske bra. Selv om jeg er møkk lei av det konstante rotet hans, og han er lei av at jeg ofte er sur (fordi han roter). Anonymkode: 599bb...696 1
Rosagodis Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 (endret) . Endret 26. januar 2022 av Rosaullteppe 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 At han enda ikke har klart å bestemme seg for om han vil ha barn eller ikke. Selv om jeg var klar på at jeg ønsket det da vi innledet et forhold for lenge siden. Dette kan potensielt ødelegge hele forholdet vårt snart. Nesten uansett valg han tar! Duste-mann. Anonymkode: 80711...63a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #20 Skrevet 11. januar 2022 Litt for lite sex for en periode. Men sånn er det når mannen begynner i ny jobb som er fysisk tung og han har begynt å trene. Såpass støl at alt gjør vondt 😅 Det går seg til 🙂 Ellers har vi ikke noen problemer. Anonymkode: 0e885...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå