CrossRoad Skrevet 31. mars 2022 #4741 Del Skrevet 31. mars 2022 I Grosny skrev (Akkurat nå): Tja flertallet tror nok det. Verste gruppa er de rasende damene på 45+ år som mener at de skal bombe i stykker "nazismen". Husk at det finnes to virkeligheter. Virkeligheten og den virkeligheten som er å TV. På TV fortelles det om spesialoperasjonen som går etter planen. Putinregimets propaganda har løpt fullstendig løpsk og dratt med seg et hat og et raseri så omfattende at det har blitt et alvorlig problem også for Putin. Han er faktisk nødt til å kontre med krigsdempende propaganda for å roe ned putinistene. Hvor finner du informasjon om dette? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 31. mars 2022 #4742 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) CrossRoad skrev (8 minutter siden): Hvor finner du informasjon om dette? Muntlig fra ei som leser massevis på nettet, og hun diskuterer også med flere av disse sinte damene. Først trodde hun de var "boter" men nå tror hun de sinte damene er reelle personer. Et av nettstedene er dette: https://d2hiugrypd3wgw.cloudfront.net/a/nikto-ne-hochet-idti-v-voenkomat-i-tem-bolee-voevat-zhiteli-dnr-i-lnr-soobschayut-ob-oblavah-na-muzhchin-prizyvnogo-vozrasta/31712584.html?fbclid=IwAR3e2aopVuSABcxhg5IvmiEdG0n7Pc2nRBIr28KL-MVoOYWFdA14pnPogkE Endret 31. mars 2022 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 31. mars 2022 #4743 Del Skrevet 31. mars 2022 I Grosny skrev (15 minutter siden): Muntlig fra ei som leser massevis på nettet, og hun diskuterer også med flere av disse sinte damene. Først trodde hun de var "boter" men nå tror hun de sinte damene er reelle personer. Et av nettstedene er dette: https://d2hiugrypd3wgw.cloudfront.net/a/nikto-ne-hochet-idti-v-voenkomat-i-tem-bolee-voevat-zhiteli-dnr-i-lnr-soobschayut-ob-oblavah-na-muzhchin-prizyvnogo-vozrasta/31712584.html?fbclid=IwAR3e2aopVuSABcxhg5IvmiEdG0n7Pc2nRBIr28KL-MVoOYWFdA14pnPogkE Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 1. april 2022 #4744 Del Skrevet 1. april 2022 Det er selvsagt en sjanse for at dette er starten på 3 verdenskrig, det vil være naivt å si noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 1. april 2022 #4745 Del Skrevet 1. april 2022 Noe av det som ikke henger på greip her, er at Putin som er så opptatt av egen helse og redd for sykdom, skal ta sjansen på å gjøre kloden til en radioaktiv askehaug 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stressedoutgurl Skrevet 1. april 2022 #4746 Del Skrevet 1. april 2022 Lunarstone skrev (25 minutter siden): Noe av det som ikke henger på greip her, er at Putin som er så opptatt av egen helse og redd for sykdom, skal ta sjansen på å gjøre kloden til en radioaktiv askehaug 🤷♀️ Han har bygget et gigantisk radioaktiv bunker i fjellet et eller annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 1. april 2022 #4747 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Stressedoutgurl skrev (5 timer siden): Han har bygget et gigantisk radioaktiv bunker i fjellet et eller annet sted Skal visstnok være en moderne, atomsikker underjordisk by under Altai-fjellene. Du finner mer informasjon om byen hvis du søker på "Altai mountains Putin". Endret 1. april 2022 av CrossRoad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 1. april 2022 #4748 Del Skrevet 1. april 2022 CrossRoad skrev (1 time siden): Skal visstnok være en moderne, atomsikker underjordisk by under Altai-fjellene. I følge enkelte på sosiale medier skal flere privatfly fra Moskva ha flydd i retning Altai-fjellene i midten av mars... Du finner mer informasjon om byen hvis du søker på "Altai mountains Putin". Det er jo vel og bra for ham og vennene det, men vil de ikke ha en klode de kan bruke? Må være kjipt å bo resten av livet under bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 1. april 2022 #4749 Del Skrevet 1. april 2022 Lunarstone skrev (2 timer siden): Det er jo vel og bra for ham og vennene det, men vil de ikke ha en klode de kan bruke? Må være kjipt å bo resten av livet under bakken. Ja, det kan man saktens lure på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. april 2022 #4750 Del Skrevet 1. april 2022 CrossRoad skrev (3 timer siden): Skal visstnok være en moderne, atomsikker underjordisk by under Altai-fjellene. I følge enkelte på sosiale medier skal flere privatfly fra Moskva ha flydd i retning Altai-fjellene i midten av mars... Du finner mer informasjon om byen hvis du søker på "Altai mountains Putin". Er dette bekreftet at er sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 1. april 2022 #4751 Del Skrevet 1. april 2022 Synes denne tråden blir mer og mer konspiratorisk.... Tror jeg ikke gidder å lese mer her 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 1. april 2022 #4752 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Klink skrev (1 time siden): Er dette bekreftet at er sant? Nyheten kommer fra Daily Mail - en av Storbritannias største aviser. Men om det stemmer vet jeg ikke. Var derfor jeg skrev "visstnok". Bare å søke på Google så finner du den. Endret 1. april 2022 av CrossRoad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 1. april 2022 #4753 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) CrossRoad skrev (56 minutter siden): Nyheten kommer fra Daily Mail - en av Storbritannias største aviser. Men om det stemmer vet jeg ikke. Var derfor jeg skrev "visstnok". Bare å søke på Google så finner du den. Men det at flere privatfly har dratt dit fra Moskva er bare noe enkeltpersoner på Twitter har hevdet så det trenger ikke å være sant. Om det er denne artikkelen du refererer til https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-10563727/amp/Putin-moves-family-members-Siberian-underground-city-designed-survive-nuclear-war.html så er visst han som påstår dette en kjent konspirasjonsteoretiker utifra det jeg googler. Stoler ikke på dette for 5 øre. Og å legge ut rykter om ting som noen på Twitter påstår er jo totalt unødvendig, er ingen sikker kilde overhodet. Virker som folk her inne består av en stor gjeng konspirasjonsteoretikere som slenger ut det ene ryktet etter det andre Endret 1. april 2022 av lady90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 1. april 2022 #4754 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) lady90 skrev (28 minutter siden): Om det er denne artikkelen du refererer til https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-10563727/amp/Putin-moves-family-members-Siberian-underground-city-designed-survive-nuclear-war.html så er visst han som påstår dette en kjent konspirasjonsteoretiker utifra det jeg googler. Stoler ikke på dette for 5 øre. Det er den ja. Jeg vet ikke hva han er og kan ikke hverken avkrefte eller bekrefte det han sier i intervjuet. Ser de skriver at han, fra Moskvas side, blir karakterisert som en konspirasjonsteoretiker. Jeg bare skrev at det visstnok var en underjordisk by og ikke bare en bunker. Trodde egentlig at dette var mer kjent enn det virker som? Nyheten er en måned gammel. At Putin høyst sannsynligvis i allefall har en atomsikker bunker bør vel ikke overraske noen? Endret 1. april 2022 av CrossRoad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 1. april 2022 #4755 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) lady90 skrev (51 minutter siden): Og å legge ut rykter om ting som noen på Twitter påstår er jo totalt unødvendig, er ingen sikker kilde overhodet. Jeg forsøkte å skrive det slik at alle kunne forstå at dette ikke var bekreftet og bare kom fra enkeltpersoner på sosiale media. Samtidig ble noe av det samme hevdet i artikkelen fra DM. Men jeg forstår at det kan virke skremmende så jeg sletter den setningen fra det opprinnelige innlegget så kan moderator se på om hun vil slette innleggene der det er sitert (det kan ikke jeg gjøre). Endret 1. april 2022 av CrossRoad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 1. april 2022 #4756 Del Skrevet 1. april 2022 Dette med bunkeren har også stått på VG. Også i kommentarfeltet på russiske medier har dette blitt nevnt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiksKaks Skrevet 1. april 2022 #4757 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Tidlig i mars så jeg en video (lagt ut på VG) av at Russland skjøt opp en stor rakett med en Z på. Om jeg ikke husker feil tilhørte den forsvaret. Det går rykter om at noen er bekymret for at Russland kan ha utstyr plassert ut i rommet som kan skape EMF-pulser som kan rettes mot områder av jorden for å ta ut strømmen og dermed presse land til å oppheve sanksjoner, dette kunne visst også skje etter at krigen var over. Er dette bare en vill (konspirasjons)teori eller tror dere dette er fysisk og teknisk mulig, ville ikke det blitt oppdaget av NASA også foreks? Dette gjør meg svært bekymret: Tenk om dette også er kjernevåpen som kan benyttes uten at "fiendene" sine kjerneanlegg på landjorden har anledning til å reagere? Kina og Russland virker å vise vilje til å samarbeide, har fått en annen skremmende tanke, tenk om Russland og Kina rett og slett vil "utslette" Vesten for å utvide sitt eget territorium for sine befolkninger i fremtiden? Eller vil en slik plan være umulig (stråling i uoverskuelig fremtid osv) selv med et langt tidsperspektiv? Håper selvsagt at dette er totalt urealistisk og virkelighetsfjernt.. Endret 1. april 2022 av KiksKaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 1. april 2022 #4758 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Ser peskov sier de skal styrke grensene sine i vest. Det er fryktelig toskete av Sverige og Finland å nøle med å søke natomedlemskap, og dette blir vel det som gjør at de aldri tør å gjøre det. Forøvrig skulle de bare på en øvelse da de "styrket" grensene sine rundt ukraina. Endret 1. april 2022 av kar90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrossRoad Skrevet 1. april 2022 #4759 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) KiksKaks skrev (3 timer siden): Tidlig i mars så jeg en video (lagt ut på VG) av at Russland skjøt opp en stor rakett med en Z på. Om jeg ikke husker feil tilhørte den forsvaret. Det går rykter om at noen er bekymret for at Russland kan ha utstyr plassert ut i rommet som kan skape EMF-pulser som kan rettes mot områder av jorden for å ta ut strømmen og dermed presse land til å oppheve sanksjoner, dette kunne visst også skje etter at krigen var over. Er dette bare en vill (konspirasjons)teori eller tror dere dette er fysisk og teknisk mulig, ville ikke det blitt oppdaget av NASA også foreks? Dette gjør meg svært bekymret: Tenk om dette også er kjernevåpen som kan benyttes uten at "fiendene" sine kjerneanlegg på landjorden har anledning til å reagere? Kina og Russland virker å vise vilje til å samarbeide, har fått en annen skremmende tanke, tenk om Russland og Kina rett og slett vil "utslette" Vesten for å utvide sitt eget territorium for sine befolkninger i fremtiden? Eller vil en slik plan være umulig (stråling i uoverskuelig fremtid osv) selv med et langt tidsperspektiv? Håper selvsagt at dette er totalt urealistisk og virkelighetsfjernt.. Raketten med Z på kan være fra oppvisningen de hadde i Barentshavet før invasjonen? I så tilfelle var det neppe en EMP-bombe. Live Science skriver at en EMP-bombe i atmosfæren trolig bare vil kunne slå ut deler av strømnettet og at man vil kunne få det opp å gå igjen like fort som ved et annet større strømbrudd: "The threat posed by EMPs is far from settled, though. A 2019 report by the Electric Power Research Institute, which is funded by utility companies, found that such an attack would probably cause regional blackouts but not a nationwide grid failure and that recovery times would be similar to those of other large-scale outages" (livescience.com) Endret 1. april 2022 av CrossRoad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiksKaks Skrevet 2. april 2022 #4760 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) CrossRoad skrev (3 timer siden): Raketten med Z på kan være fra oppvisningen de hadde i Barentshavet før invasjonen? I så tilfelle var det neppe en EMP-bombe. Live Science skriver at en EMP-bombe i atmosfæren trolig bare vil kunne slå ut deler av strømnettet og at man vil kunne få det opp å gå igjen like fort som ved et annet større strømbrudd: "The threat posed by EMPs is far from settled, though. A 2019 report by the Electric Power Research Institute, which is funded by utility companies, found that such an attack would probably cause regional blackouts but not a nationwide grid failure and that recovery times would be similar to those of other large-scale outages" (livescience.com) https://www.vgtv.no/video/235306/skyter-opp-propaganda-rakett-i-verdensrommet?utm_source=portal-share-button Var visst ikke mer enn en uke siden det ble lagt ut faktisk (føltes som lengre), men kan jo være eldre video likevel. Skutt opp fra Plesetsk i Russland. Blir beskrevet (av VG) som en kommunikasjons-satelitt og skal brukes av det russiske sjø og luftforsvaret.. Endret 2. april 2022 av KiksKaks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå