Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Leitet etter noe bilder sammen med kjæresten på hans telefon og når han gikk inn i dcim mappen var det et par videoer der av andre damer. Jeg så ikke mye, men det jeg lurer på er om disse kan være gamle bilder eller nyere. Kjæresten virket overrasket selv og visste ikke de var der. Kan de ha blitt ned minnekortet fra en tidligere telefon? Skjønner det ikke er nedlastede videoer hvertfall. Noen som har peiling?

Anonymkode: 2dfe3...d06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruker du tid på dette?

Anonymkode: 2cd5e...383

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor bruker du tid på dette?

Anonymkode: 2cd5e...383

Hvorfor bruker du tid på å svare her nå du ikke klarer å komme med et vettugt svar..?

Anonymkode: d3b34...7d8

• Liker 3
Skrevet

Han lyver. 

Anonymkode: 66e83...49d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han lyver. 

Lyver om hva da? Vet du noe om hva som lagres i dcim mappe? Kan det ikke være fra tidligere?

Skrevet

Dette er noe han har lagret "ei eller anna gang" for å runke til senere. Så har han, som typisk mann, faktisk glemt at han har gjort det. Ikke verre enn det. Bare å spørre han om det er noe han vil ha videre eller om de skal slettes.

Anonymkode: 8ebc2...508

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lyver om hva da? Vet du noe om hva som lagres i dcim mappe? Kan det ikke være fra tidligere?

Ordentlig mannfolk sletter gamle nudes når de er i nye forhold. 

Det er ikke fra et gammelt simkort, de ble lagret mens han hadde denne telefonen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ordentlig mannfolk sletter gamle nudes når de er i nye forhold. 

Det er ikke fra et gammelt simkort, de ble lagret mens han hadde denne telefonen. 

Sim-kortet har han hatt lenge, telefonen ikke så lenge. Minnekortet har han også hatt lenge. Vi har tiĺlitsproblemer allerede grunnet mikroutroskap tidlig i forholdet. Håper sånn at det er noe som ligger igjen fra tidligere.

Skrevet

Samsung har prosesser med å klone ny telefon med den gamle. Da settes den nye opp akkurat likt den gamle og alle filer overføres. Dvs. man kan velge i stor grad hva som skal over, men det enkleste er å overføre alt. Da vil han være i den situasjonen du beskriver.

Vil anta at Aplle og de fleste andre har lignende oppsett for telefonbytte. Dette er tross alt noe produsentene ønsker å gjøre enkelt. Litt dumt (for dem) at folk ikke kjøper ny telefon fordi de er redd for å miste alt de har på den gamle.

Du kan med andre ord ikke gå ut i fra at disse videoene er fra etter han kjøpte ny telefon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sim-kortet har han hatt lenge, telefonen ikke så lenge. Minnekortet har han også hatt lenge. Vi har tiĺlitsproblemer allerede grunnet mikroutroskap tidlig i forholdet. Håper sånn at det er noe som ligger igjen fra tidligere.

Der har du svaret. Han er fortsatt "miktroutro" eller utro, som det egentlig heter. 

Det er vanlig å leke overrasket. 

Enten er man lojal eller så er man ikke det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der har du svaret. Han er fortsatt "miktroutro" eller utro, som det egentlig heter. 

Det er vanlig å leke overrasket. 

Enten er man lojal eller så er man ikke det. 

Ser nå på min egen telefon at jeg finner en dcim mappe med bilder tatt lenge før jeg fikk denne telefonen hvertfall,  så da kan det vel være både og. Jeg er lite datakyndig.

Skrevet
Uredd skrev (5 minutter siden):

Samsung har prosesser med å klone ny telefon med den gamle. Da settes den nye opp akkurat likt den gamle og alle filer overføres. Dvs. man kan velge i stor grad hva som skal over, men det enkleste er å overføre alt. Da vil han være i den situasjonen du beskriver.

Vil anta at Aplle og de fleste andre har lignende oppsett for telefonbytte. Dette er tross alt noe produsentene ønsker å gjøre enkelt. Litt dumt (for dem) at folk ikke kjøper ny telefon fordi de er redd for å miste alt de har på den gamle.

Du kan med andre ord ikke gå ut i fra at disse videoene er fra etter han kjøpte ny telefon.

Ja ser det nå på egen telefon at jeg finner noen bilder i en dcim mappe jeg har tatt lenge før jeg fik denne telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...