angelou Skrevet 26. oktober 2006 #1641 Skrevet 26. oktober 2006 gleder meg til å høre resultater fra UL
Petra Prøvedokke Skrevet 26. oktober 2006 #1642 Skrevet 26. oktober 2006 så gøy med UL!!! :hoppe: gleder meg til å høre hvordan det gikk
Gjest Anerikke Skrevet 26. oktober 2006 #1643 Skrevet 26. oktober 2006 Det var helt fantastisk! Var hos en kjempehyggelig eldre mann, som nesten boblet over av entusiasme. Morsomt! Han hadde tydeligvis gjort dette utallige ganger før, og vi kunne se lille nurbis med en gang. Det første vi så var at babyens mage gikk ut og inn, og da ble gynekologen kjempeivrig! Han sa det var pusteøvelser, og ikke helt vanlig å se så tidlig. Han brukte lang tid, og forklarte oss alt vi så. Hjertekamrene, urinblæren, ganen, magesekken... Alt på den lille kroppen så helt perfekt ut!!! Nurbis lå med armene opp til ansiktet og beveget den pittelille munnen for å sutte... Vet ikke hvor lang tid dette tok.. 20 min? Og helt på slutten krøllet den lille engelen beina opp mot magen, og ifølge legen var dette hvilestillig. Den hadde jo vært kjempeaktiv, og nå var det slutt på showet! Har visst foranliggende morkake (?), så det er kanskje derfor jeg ikke kjenner så mye til lille nurbis? Legen viste meg bukveggen min på skjermen, og sa "du er ihvertfall ikke tykk!" Det gjorde litt godt å høre! Kan godt hende jeg kommer på mer å skrive senere... Det ser forresten ut som om vi venter på ei lita jente...
Gjest Anerikke Skrevet 26. oktober 2006 #1645 Skrevet 26. oktober 2006 JA, jeg ble helt betatt! Har sett såååå masse på bildene. Glemte å skrive at terminen ble flyttet til 26 mars. 5 dager i riktig retning! Så da er jeg 18+5 i dag! Mannen har fått fikset opp i tanna si, og påbegynnt rotfylling. Han er enda bedøvd,og det var riktig så festlig å se på han spise, men jeg er bare glad han ikke har vondt lenger! Ellers shoppet jeg nye rosastripete sengeklær i flanell, og knallgrønt stretchlaken. Lurer på om mannen får sove!
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 #1646 Skrevet 26. oktober 2006 Åh, så koselig å lese! Jeg har også foranliggende morkake, noe som gjør at jeg ikke kjenner spark foran så godt. Selv om jeg kjenner dem bedre nå enn jeg gjorde i begynnelsen. Kjenner best når det sparker på sidene av magen. Og jente du også...!!
Gjest Anerikke Skrevet 26. oktober 2006 #1647 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjenner også sparkene best på sidene. Har ikke tenkt på at det var pga morkaken, men lærer stadig noe nytt!!
Tiit Skrevet 26. oktober 2006 #1648 Skrevet 26. oktober 2006 Så koooooslig å høre!! Da blir det termin dagen etter E sin dag! Spennende...... Og så fint å høre at han gynekologen var så flink og trivelig, og tok seg rtid til å forklare og sånt. Det er ikke noen selvfølge at det blir en givende opplevelse med u.l. Men det ble det for dere, flott!!! Var det ikke jeg som tippet gutt? ...hm...
Gjest Anerikke Skrevet 27. oktober 2006 #1650 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, det var en helt fantastisk opplevelse. Du sa jo selv at du alltid gjetter feil, Tiit! Uansett kommer lille nurbis til å ha bursdag nært din lille pode!
Gjest Anerikke Skrevet 27. oktober 2006 #1652 Skrevet 27. oktober 2006 Underlig følelse! Litt sånn Ailien... Merkelig å tenke på at det ligger et lite MENNESKE og vifter med armene sine inni magen min!! Noen bor der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #1653 Skrevet 27. oktober 2006 Underlig følelse! Litt sånn Ailien... Merkelig å tenke på at det ligger et lite MENNESKE og vifter med armene sine inni magen min!! Noen bor der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ← Ja, det er som deLillos synger: "nålever den av seg selv og bestemmer sine egne sprell".
Gjest Anerikke Skrevet 27. oktober 2006 #1654 Skrevet 27. oktober 2006 Det må da være fryktelig KJEDELIG der inne????
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #1655 Skrevet 27. oktober 2006 Det må da være fryktelig KJEDELIG der inne???? ← Nei, da. Hun koser seg nok massse. Kanskje hun leker litt for seg selv?
Gjest Anerikke Skrevet 27. oktober 2006 #1656 Skrevet 27. oktober 2006 Hun har det sikkert supert. Det er bare så rart!! Jeg er helt fascinert...
Gjest Anerikke Skrevet 28. oktober 2006 #1657 Skrevet 28. oktober 2006 19 uker i dag!!! Hoppet liksom over uke 18, vi! Utrolig godt med helg. Har sovet lenge, og lå ihvertfall en time i senga og snakket om navn til lille nurbis. Deilig! Ser ut til at vi er ganske enige også. Egg til frokost, og ikke andre planer for dagen enn å dra ut og shoppe litt.
Gjest Anerikke Skrevet 28. oktober 2006 #1659 Skrevet 28. oktober 2006 Takk! Mannen er hos en kompis og holder på med noe fotballgreier, og jeg har vasket masse klær og gått en lang (og kald!) tur. Nå skal jeg snart lage gryterett og ris til darlingen kommer tilbake. :kys_2:
Gjest Anerikke Skrevet 28. oktober 2006 #1660 Skrevet 28. oktober 2006 Magebilder. Magebilde 1 Magebilde 2 Lille nurbis!Sukk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå