Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

12 hele uker i dag!

Har lest litt rundt nå, og jammen begynner nurket å bli stort! Stod litt forskjellig, men kanskje et sted mellom sju og ti centimeter? Et sted stod det tilogmed at noen kan kjenne spark nå!!!!! :overrasket:

Vel, jeg merker ikke SÅ mye. Bare at buksene ikke passer!

Jammen har vi ikke besøk i kveld også :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!!! Føles superbra :sjarmor:

I dag fikk jeg brev med innkallelse til ultralyd! :hoppe:

Snille legen spurte hvor jeg ville gå, på sykehuset eller hos privat gynekolog. Jeg valgte det siste, og fikk time 26 oktober. Da er jeg akkurat på dagen 18 uker.

Men jordmortimen kommer først, 3 oktober. Gleder meg til den også!

Skrevet

Har kjøpt meg ganske mye klær nå. To bukser, to skjørt, bluser, gensere og t-skjorter... Må vel roe litt ned nå. Skal jo arve en god del gravideklær også!

Og i dag kjøpte jeg meg nye støvletter med pels på! :sjarmor:

Skrevet

Så deilig med shopping! :sjarmor:

Innom for å ønske deg en god helg!

:klem:

Skrevet

Takk!

I dag har jeg gått gjennom HELE klesskapet mitt, og puttet alle de klærne jeg ikke passer nå i en eske. Ble mest bukser og skjørt. Den får stå i boden så lenge! Det var så trangt at jeg hadde problemer med å finne frem, så det var godt å få det gjort!

Så har jeg vasket tre maskiner med klær, og gjort masse annet husarbeid! :klappe:

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Så flink du er som har hatt ryddesjau i klesskapet ditt! Sånt er imponerende. Jeg gjør det innimellom jeg også, men alt for sjelden.

Du vokser ut av klærne dine for tiden du også, altså?

Jeg også. :ler:

Gleder meg til jeg får skikkelig mage!

Skrevet

Ja, begynner å bli ganske dryg! Nytter ikke å presse på meg trange bukser heller. Har jo ikke sånn tydelig gravid mage da, men det kommer vel snart.

Skrevet

Må jo ha plass til mer i skapet!! :ler:

Magen begynner å bli skikkelig hard. Kan tydelig kjenne livmora nå!

I morra skal jeg prøvesynge for et kor som har en ledig plass på sopranrekka... Det er ikke akkurat det hyggeligste jeg kan tenke meg, men kommer jeg med er det jo verdt det! Er jo så herlig å synge :hoppe:

"grue, grue..."

Skrevet

Lykke til lille venn !! Du synger som en engel, så det der må vel gå planke. Morsomt!!

Ikke noe action i B ennå. Etter u.s. i går sa ho at det kunne ta litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...