Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket: Hva skjer! Nå tør jeg ikke ringe og mase mer! Jeg er bare sååååå spent, her. I dag har lillegullet vårt 6 månedersdag! Hurra! Kanskje søskenbarnet blir født et halvt år etter??? Kom igjen, anerikke, stå på! :troest:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Dere er nå rare! Og søte... :klem:

Det skjer ikke allverden her enda, men det murrer og strammer godt i magen. Fikk beskjed om å spise og sove, og det har jeg gjort. Sov et par timer med varmeflaske på ryggen. Leste litt nå på babyverden at latensfasen kan vare opp til 20 timer med sammentrekninger hvert 5-20 min. Det stemmer visst bra det. Ikke særlig vondt, og jeg er selvfølgelig redd for at hele greia skal gå over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: så flink du er! Det er viktig å spare på kreftene og sove. Det kan bli lenge til neste gang du får sove ei hel natt..mange, mange måneder faktisk. Høres gyselig ut, men det venner man seg til. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Han sier at han er rolig som skjæra på tunet! Men jeg tror ikke det stikker så dypt... :ler:

Skulle gjerne hatt mer vondt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

God morgen, Impala!

Begynner å tro at jordmora bare sa litt feil? Tror kanskje hun mente å si en til to uker , og ikke et til to døgn! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:forkjola: Hei, jeg er atter i sittende stilling. Bra å høre at dere har fått shoppa litt i dag også. En fin syssel sånn mens man går der og venter. Bare ikke ikke "shop" dere fra gård og grunn. Josie har fått vaksine i dag. Stakkars litte snuppi. Ø. måtte trø til da jeg har holdt horisontalen i hele dag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...