Petra Prøvedokke Skrevet 31. desember 2006 #1841 Skrevet 31. desember 2006 innom med ønsker om et strålende nyttår for deg og dine!!
Impala Skrevet 31. desember 2006 #1844 Skrevet 31. desember 2006 ØNSKER DEG ETT RIKTIG GODT NYTTÅR :-D
Gjest Anerikke Skrevet 31. desember 2006 #1845 Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår til dere, damer!! Sitter hos svigers og samler krefter til i kveld. Skal i nyttårsparty, og spise and og rype! Er sliten for tiden, og det skal ingenting til før lufta går ut av meg. Har hatt masse hoste siste uka, og jeg tror det er derfor jeg har så vondt i ryggen! Føler meg tung og treg i kroppen, og har nok gått opp noen kilo i jula. Veide meg i morges, men jeg stoler ikke helt på den vekta de har her. Får veie meg igjen når vi kommer hjem. Men det ser ut til at lille nurbis har det bare bra, og det er jo det viktigste! Har begynnt på uke 29 av 40, så det nærmer seg... Gleder meg til å møte det lille underet!
Tiit Skrevet 31. desember 2006 #1846 Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår til dere!!! Dere dro før jeg fikk tilbakebetalt gavene, så jeg setter det inn på konto til dere i dag. Kos dere masse i kveld! Vi snakkes utpå.
Ephemera Skrevet 31. desember 2006 #1847 Skrevet 31. desember 2006 Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!!
Liljen Skrevet 1. januar 2007 #1848 Skrevet 1. januar 2007 Hei hei. Håper du hadde en super nyttårsaften, og maten smakte godt wow, uke 29!! Skal si tiden flyr ja Bare 11 uker igjen det jo Ha en strålende dag. stor
iss Skrevet 7. januar 2007 #1849 Skrevet 7. januar 2007 Her var det lenge siden det har vært aktivitet! Alt bra???
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2007 #1850 Skrevet 8. januar 2007 Hei på dere!!! Ja, jeg har jammen vært sløv til å skrive i det siste... Men alt er bra med både Nurbis, mannen og meg. Det har vært travelt, og jeg har ikke akkurat en overflod av energi. Kroppen fungerer helt klart ikke sånn som før! Alt er innmari tungt, men jeg er ute og går en runde på 30-45 minutter hver dag. Må jo røre litt på meg. Er mye plaget med urolige føtter, og for å ikke vekke mannen med sparkinga mi måtte jeg bare stå opp i sted. Da er det fint å ha KG! Skal strekke litt ut nå, og gjøre et nytt forsøk på å sove. Kjenner masse deilige spark hver dag... Selv om jeg av og til synes det er slitsomt å være gravid er jeg SÅ lykkelig!!! I morra er det legetime, og så er det ultralyd for andre gang den 16. Gleder meg som en unge!! Er 29 uker og 1 dag i dag!
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2007 #1851 Skrevet 8. januar 2007 Nei, jeg er faktisk 29 uker og 2 dager!!! Det er jo over midnatt...
angelou Skrevet 8. januar 2007 #1852 Skrevet 8. januar 2007 Synes ikke det er lenge siden du testa positivt jeg, og nå er det ikke mer enn noen måneder igjen, spennende Ha en fin dag
Gjest Bellatrix Skrevet 8. januar 2007 #1853 Skrevet 8. januar 2007 Hei på dere!!! Ja, jeg har jammen vært sløv til å skrive i det siste... Men alt er bra med både Nurbis, mannen og meg. Det har vært travelt, og jeg har ikke akkurat en overflod av energi. Kroppen fungerer helt klart ikke sånn som før! Alt er innmari tungt, men jeg er ute og går en runde på 30-45 minutter hver dag. Må jo røre litt på meg. Er mye plaget med urolige føtter, og for å ikke vekke mannen med sparkinga mi måtte jeg bare stå opp i sted. Da er det fint å ha KG! Skal strekke litt ut nå, og gjøre et nytt forsøk på å sove. Kjenner masse deilige spark hver dag... Selv om jeg av og til synes det er slitsomt å være gravid er jeg SÅ lykkelig!!! I morra er det legetime, og så er det ultralyd for andre gang den 16. Gleder meg som en unge!! Er 29 uker og 1 dag i dag! ← Det var jammen bra du hadde de urolige føttene, så du fikk gitt livstegn fra deg. Det er godt å høre at du er lykkelig på tross av tung og sliten kropp. Dere kommer i bursdagen min?
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2007 #1854 Skrevet 8. januar 2007 Synes ikke det er lenge siden du testa positivt jeg, og nå er det ikke mer enn noen måneder igjen, spennende Ha en fin dag ← Ja, tiden går fort! til deg også. Det var jammen bra du hadde de urolige føttene, så du fikk gitt livstegn fra deg. Det er godt å høre at du er lykkelig på tross av tung og sliten kropp. Dere kommer i bursdagen min? ← Har kjempelyst, så jeg saumfarer nettet etter billige billetter. Norwegian har nyttårssalg! Var hos legen i morges, og for første gang var mannen med dit. Han har vært med til jordmor og ultralyd før, og dette var vel ikke like spennende! Ifølge legen går svangerskapet mitt på skinner , og det aller meste er akkurat som det skal. Lav blodprosent var vel det eneste. Forklarer kanskje hvorfor jeg er så svimmel innimellom? Kjøpte ihvertfall jernpiller, og håper det gir seg. Han klemte på føttene mine, men ikke noen ødemer. Symfysemålet var på 29, og ligger helt øverst i det grønne feltet... Stor mage, ja! Har lagt på meg 8 kilo så langt, og det er helt normalt. Litt under tilogmed etter det jeg leste på en oversikt over vektøkning her på KG. Hvis jeg husker rett? Tilslutt kjente han på magen, og vi fikk høre hjertelyden. Alltid like stor stas!! Nurbis har ikke snudd seg enda, og ligger med hodet opp på høyresiden av magen. Jeg kjenner det godt selv, og legen kjente det også. Hodet kjennes ut som ei kule!! Har jo enda god tid til å snu seg på... Uansett, et vellykket legebesøk! Syns jeg har verdens mest behagelige lege. Da jeg var på apoteket etterpå, kom jammen damen bak disken med en sånn babypakke til meg! Bleier, kremer og diverse. Ikke dårlig! Er alene hjemme i kveld, og skal snart ta meg en tur ut. Sovnet på sofaen da vi kom hjem, så jeg har en smule overskudd.
Liljen Skrevet 8. januar 2007 #1855 Skrevet 8. januar 2007 Hei hei Å så hyggeli lesing at det gikk så bra hos legen Jøsses, snart 30 uker Nå må jeg jammen skynde meg hvis vi skal rekke å være gravide samtidig Ha en strålende kveld. stor
Gjest Anerikke Skrevet 10. januar 2007 #1856 Skrevet 10. januar 2007 Hei, Liljen! Ja, nå syns jeg det er din tur til å teste positivt!! Det er jammen ikke lett å få sove for tiden. Hverken på kvelden eller morgenen. Lå våken til tre i natt, og jammen var jeg ikke lys våken kl åtte... Det kjennes ut som jeg har spist flere store julemiddager etter hverandre, hele tiden! At beina kribler gjør det ikke akkurat bedre. Det er møkkavær i dag, så jeg orker ikke gå tur. Ihvertfall ikke enda!
Gjest Anerikke Skrevet 13. januar 2007 #1857 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Magebilde 30 uker! Tenk at det er hele 30 uker i dag... Jammen går det unna! Har fått time for omvisning på sykehuset 8 februar. Litt skummelt å tenke at det virkelig nærmer seg nå... Det er tettere mellom timene hos legen og jordmor fremover, så jeg har plottet alle inn på kalenderen for å ikke glemme noe. Men først er det ultralyd på tirsdag!! Etterpå skal mannen og jeg ta oss en tur i bassenget. Herlig! Ellers har koret jeg synger i konsert i morra, så kveldene har stort sett gått med til øving. Har nettopp kommet derfra nå, og er rimelig sliten. Dagen har gått i ett, så nå skal det bli godt med pannekakene mannen lager til middag!!! Endret 14. januar 2007 av Anerikke
Tiit Skrevet 13. januar 2007 #1860 Skrevet 13. januar 2007 Eller så er jeg en dag forut for min tid, og så er det i morgen....... lykke til i så tilfelle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå