Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

Nå skal jeg starte min egen graviditetsdagbok! I dag er det slutt på p-piller, og det er så spennende at jeg skjelver på hendene her jeg sitter!!!!! Oppdateringer følger...

Endret av Anerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Vi har snakket om å prøve en stund nå, jeg har vært kjempeklar og mannen min mer skeptisk. Det er ikke lenge siden vi giftet oss, og han syns det hele går litt fort! Men i går kveld, mens jeg satt på fanget hans, sa han at han ville!!!! Det er en ny og spennende verden, og jeg gleder meg så!!!!

Det kjennes nesten ut som om hormonene har tatt over kroppen min, og fornuften er satt helt ut av spill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og gratulerer med dagbok!

Bra at du har begynt med folat! Bortsett fra det så er det bare å prøve å bli kjent med kroppen og syklusen sin uten piller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: som dagbokskriver! :)

Lykke til med prøvingen!

Folat er viktig, og generelt å spise sunt (for dere begge to!).

Noen mener at grapefruktjuice eller slimløsende hostesaft gjør at man får bedre EL-slim, men jeg vet ikke om det hjelper.

Her kommer jeg til å følge med videre!

Hilsen La Traviata

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Takk for tips!! Godt å ha noen å spøre om ting. Jeg har jo søstre som har født, men vil ikke at noen skal vite noe enda... Det kan jo enda ta lang tid før noe skjer. Godt jeg har en elskelig mann! Masse tanker som kverner rundt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: skal du være... Jeg skriver ikke dagbok, men er her inne å snoker da veit du.... Vi prøver vi også (PP3)... Håper på spire både her og der... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, HÅPE!!! Dagen har gått i ett siden sju i morges til nå, men jeg finnes ikke sliten. Går bare rundt med et fårete glis!!! Syns dette er kjempenytt og spennende!!

Litt redd for å få altfor høye forhåpninger, da. Kan jo ta lang tid, eller ikke skje i det hele tatt? Men det skal jeg ikke tenke på nå!!!!!!!!! Nå skal jeg bare :kline::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra :) Samme her, måtte fortelle sjefen at jeg skulle begynne å prøve fordi han begynte å legge masse planer for firma med meg i hovedrollen. Tror ikke han blei kjempeglad, men han skjønte det jo.. Er så spent jeg, har ikke begynt en gang, men går lissom og venter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Jeg også! Tenker på det hele tiden.

Kjenner flere som er gravide, så det hadde vært så gøy å være det samtidig! Men det er vel å håpe på for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall lov å håpe ;) Håper hele tida jeg, på at det skal gå bra. Kan ikke si noe til familien føler jeg, de blir så bekymra, så er bare typen som veit det ;) Hehe, er med på det han og altså, blei litt artig formulering der. Derfor er det så fint med KG. Da har man noen andre å snakke med og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Mannen lo godt da han kom inn på stua i stad og jeg lå på gulvet og tok sit-ups!! "Nå må du jammen bestemme deg!" :ler: Er fortsatt så nyforelska i den mannen :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nei, alt har gått fort med oss! Vi møttes i fjor, og giftet oss nå i august. Jeg er 29, og han nesten fem år eldre. Fryktelig rart å føle at jeg ikke lenger har et hav av tid å få barn på. Ikke SÅ desperat, men vil jo gjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Fant link til en side her inne, Pernille tror jeg den het. Der ble det beskrevet hvordan livmortappen oppfører seg under de forskjellige stadiene i syklusen, og hvordan man kan sjekke dette selv. Pliktoppfyllende som jeg er prøvde jeg, og ifølge Pernille er jeg gravid! Litt rart siden det bare er 3-4 dager siden jeg slutta med pilla :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...