Gå til innhold

Hvor mye skal du ned?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har mange kilo som skal bort, hvor mye vil dere ned i vekt? 

Jeg setter små mål nå, men håper på -15/20kg til mai/juni. 
96,5kg nå, og det er 6,5kg opp fra i sommer 😞

hvordan er målet deres?

Anonymkode: 74312...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veier 100, tenker jeg bør ned 30 i alle fall. Så får vi se. Den største utfordringen er å vedlikeholde. 

Anonymkode: c19aa...93f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

45 kilo er målet, å kanskje 50. Er 115 kilo.. 

Anonymkode: 4b7fb...340

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veide 110 på mitt største, veier 66 nå. Ønsker å komme meg ned på 55, hvis jeg klarer 60 innen sommeren er jeg fornøyd. Ser ganske normal ut nå, men vil gjerne oppleve å være en størrelse S etter et langt liv som 3XL 😊

Anonymkode: 94b7f...aa2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper jeg kommer meg ned 50 kilo. Har ikke valgt metode enda. Kjenner endel som bruker sprøytene, men sliter med kvalme. Vurderer lavkarbo. Hva med dere andre? 

Anonymkode: aeaee...fab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ideelt 16 kg, men 12 kg går fint. Er 4 kg fra normalvekt. 

Anonymkode: 3e7fb...864

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg startet ganske likt deg (95,5) og 6 mnd senere er jeg 22 kg lettere. Mål om å ende på 68,5 som akkurat får meg innenfor normalvektig BMI. 166 høy

Anonymkode: 1efb9...d0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For 1 år siden holdt jeg på å bikke 100 kg. Da var jeg lei av å føle meg stor. Kiloene kom litt og litt over flere år. Bestemte meg i januar 2021 og nå veier jeg ca. 80 kg og har mål om 10-15 kg til. 

Anonymkode: 131c1...d8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Veide 110 på mitt største, veier 66 nå. Ønsker å komme meg ned på 55, hvis jeg klarer 60 innen sommeren er jeg fornøyd. Ser ganske normal ut nå, men vil gjerne oppleve å være en størrelse S etter et langt liv som 3XL 😊

Herlighet så godt gjort 💪🥰 er det lov å spørre hvordan du har gått fram?😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ønsker først ned 6 kg for å nå bmi på 22. Målet er egentlig 5-8 kg til. Så jeg er på 20. ser for meg det kan bli vanskelig. Synes det er va vanskelig nok å gå ned to kg nå.

Anonymkode: 77ac9...b95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil ned 25. Prøver å være realistisk i forhold til hvor jeg klarer å stabilisere vekta. Har prøvd tidligere, men det gikk ikke så bra. Så tar gjerne imot tips. 

Anonymkode: fa457...db2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil ned 13 kg, da veier jeg 60. Var der nesten sommer 2020.. 🤦‍♀️ Er 167 høy. 

Anonymkode: 47d95...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skal ned 4 kilo, fra 62 til 58. Pleier å ta et slikt skippertak en gang i året. 

Anonymkode: 9c68c...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Håper jeg kommer meg ned 50 kilo. Har ikke valgt metode enda. Kjenner endel som bruker sprøytene, men sliter med kvalme. Vurderer lavkarbo. Hva med dere andre? 

Anonymkode: aeaee...fab

Nå aner ikke jeg hvor mye jeg har gått ned i kilo. «Slanking» har aldri vært målet, men en varig endring. Baderomsvekten kastet jeg for lenge siden.

Det jeg vet er at jeg har gått ned en god del (ganske mye) i kroppsfett og erstattet mye av fettvekten med muskelvekt. Mer eller mindre alt av klær er for stort og alle beltene har fått nye hull. 

Metoden min er mye/regelmessig styrketrening og et bevisst kosthold.

Jeg spiser akkurat det samme jeg alltid har gjort, pluss noen nye ting for å få opp protein inntaket.

Har ikke kuttet ut noe som helst. Men er bevisst på mengden. Godteri og snacks er forbeholdt Lørdager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ble en liten avhandling dette 😅 kort svar: er 164 cm, veier 88,9 kg i dag, skal ned ~ 10 kg.

Jeg har hatt en uke (siden mandag) med noe ala lavkarbo. Mine egne generelle regler: Pasta og brød sammen med snop og snacks er kuttet ut. Potet tillater jeg litt av, ris er ikke et problem, da jeg spiser lite av det uansett. Frukt er også lov.

Jeg veide meg i dag, var ikke sikker på om jeg ønsker å gjøre det enda, da november og desember var skikkelig kosete måneder.

Høyde 164 cm. Vekt i dag: 88,9kg.

Ved forrige veiing 5.11 var jeg 87,5kg.

Jeg har som et mål og komme meg ned til 75-80 kg. Jeg kjenner meg komfortabel i min egen kropp der. MEN om jeg plutselig havner i en god periode og kommer ned på 70-75kg, så skal jeg ikke klage :) 

Det vil si jeg har en del kilo igjen. 8,9-13,9 kg igjen til det jeg har satt som mål.

Jeg holdt på meg denne «lavkarbo» versjonen i høst, og gikk ned 5 kilo.

Får se hva som skjer fremover. Jeg er motivert det er det viktigste.

MEN jeg skal ha meg noen «cheat days». Jeg absolutt elsker butikknyheter, og jeg skal kjøpe og teste ut nyheter, om det er sjokolade, så er det sjokolade.

Om bare Spiderman No Way Home kommer ut på kino, skal jeg ha meg noe godt mens jeg ser filmen.

Jeg har fått dilla på Sushi, og kommer til å ha det innimellom.

Men det er litt av det som er fint med min «lavkarbo». Jeg tillater meg å ha kunne spise normalt om jeg er på besøk, eller om jeg virkelig ønsker sushi 😄

Jeg vet at kosthold fungerer som eneste måte å miste vekt på fungerer. Til og med med utskeielser 😄

Jeg takler ikke om noe blir for strengt. Jeg vet jeg faller av om jeg alltid sier «nei».

Men denne og neste uke er mer strenge «nei» uker. Jeg har helt utrolig lyst på sjokolade! Men ikke enda. 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vil ned 12 kg. 

Er 165 og veier 72 kg nå. Vil ned til 60 kg. Der trives jeg godt. Men er jammen ikke lett disse siste kiloene🙄

Anonymkode: 14ad2...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 hours ago, NiceOrNothing said:

Herlighet så godt gjort 💪🥰 er det lov å spørre hvordan du har gått fram?😃

Streng kaloritelling og trening 2-3 ganger i uka over tid :) Uten "tilbakefall", unner meg litt snacks i helgene, men teller kaloriene på de også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ca 190 cm, har som mål å gå ned 60 kg totalt. Begynte på 150 kg etter sommeren, har akkurat gått ned 30 kg til nå. Ønsker meg ned til 90 kg. Klarte meg faktisk igjennom jula med vektnedgang. :-) 

Har drastisk kuttet ut snop, kveldsmat og småsping. Har også redusert porsjonene mye, men spiser stort sett de samme matvarene som før. 

Har også økt aktivitetsnivået og går flere mil på tur hver uke. Har fått masse ny energi. :-) 

Anonymkode: 69f12...0d7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ned 13 kg, har allerede gått ned 2,5 kg siden jeg begynte med ny livsstil for 10 dager siden.

Jeg er 174 cm høy, og veier nå 80,5 kg. Idealvekten min er 70 kg. Følte jeg måtte gjøre noe drastisk, for har ikke klart å gå ned i vekt med andre metoder, så nå har jeg kuttet ut mel og sukker. Og det virker men er veldig tungt nå i den begynnende fasen. Hadde noen gode dager, men nå har jeg hatt flere tunge, og jeg spør meg selv hvorfor jeg gjør dette mot meg selv😔 føler meg trist. Ingen snop eller snacks en lørdagskveld. Føler jeg fortjener det. Men så sier jeg til meg selv at jeg har fråtset i godiser lenge, uten å få det bedre, og nå når jeg skal ned i vekt så må jeg kutte det ut en stund. Planen min når jeg har nådd idealvekten er å beholde kostholdet, men mer moderert. Og jeg kommer til å unne meg snacks og snop i blant. Men kveldsspisingen og ukontrollert fråtsing over flere dager er det slutt på.

Anonymkode: 8c3a1...c94

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...