Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et forhold der vi er svært ulike. Jeg har kjent i mange år på at dette ikke fungerer, og jeg har hatt mye angst og fysiske problemer. Det har gått bedre etter at jeg har distansert meg mer fra han emosjonelt. Det er egentlig ikke noe igjen der for min del. Nå har jeg klump i hele overkroppen, sliter med å slappe av og puste. Det er nærmest blitt vanlig kost. 

Han vil stadig vekk prøve å fikse alt som er galt, men det går i realiteten ikke an ettersom det er mye personlighetsavhengig at vi ikke passer. 

Men vi er 40, har barn, han har mye penger, jeg har "vanlig" lønn. Det blir ikke komfortabelt for meg å gå. Jeg kommer ikke til å få tilstrekkelig stort nok lån til bolig, det tar lang tid å spare opp midler osv. Det føles som et nederlag og skulle starte på nytt, leie noe og kaste penger ut i lufta i årevis. 

Er det beste alternativet å holde ut så lenge som mulig for å spare mer? Jeg kan spare en del her jeg er nå. Er vel på jakt etter tips eller lignende erfaringer. Det er vel ikke uvanlig at man holder ut på grunn av både penger og barn. 

Anonymkode: 8b79b...d84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eier dere hus sammen? Er dere gift? Ev samboeravtale? 

Jeg anbefaler alle å gå fra dårlige forhold. 

Anonymkode: 6ba26...ae1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...