AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Uff.. Jeg lovte meg selv å ikke være sjalu lenger, men det er vanskelig.. Så nå er jeg heller sjalu i stillhet. Fikk meg en ny kjæreste for 4 mnd siden. Han snakker ofte om en tidligere venninne av han, de har mistet kontakten men han ønsker nå å prøve å få kontakten tilbake med henne. Ser på bildene hennes på Facebook og Instagram at han har kommentert fineste! 😍 Og lignende. Kjenner det stikker, og har så sterk magefølelse på at han har likt henne, men han sier selv at de aldri har hatt en ting for hverandre. Synes det er kjipt å tenke på at han vil henge med en som han kanskje har eller har hatt et godt øye til.. Noen erfaringer, hvordan kan jeg jobbe med sjalusien? Vil virkelig slutte å ha en klump i magen, og ikke føle meg bra nok.. Anonymkode: e51e6...915
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Det er nok henne han egentlig vil ha. Jeg hadde avsluttet forholdet. Anonymkode: a335d...0f2 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Du vil være sammen med en som ikke er interessert i deg, ikke er investert i deg, egentlig ikke bryr seg om deg i det hele tatt, og så bedøve bort alle normale følelser, er det sånn å forstå? Anonymkode: 8a925...488
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok henne han egentlig vil ha. Jeg hadde avsluttet forholdet. Anonymkode: a335d...0f2 Ouch Anonymkode: e51e6...915
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vil være sammen med en som ikke er interessert i deg, ikke er investert i deg, egentlig ikke bryr seg om deg i det hele tatt, og så bedøve bort alle normale følelser, er det sånn å forstå? Anonymkode: 8a925...488 Han er veldig interessert, og bruker masse tid og gir meg mye kjærlighet Anonymkode: e51e6...915
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok henne han egentlig vil ha. Jeg hadde avsluttet forholdet. Anonymkode: a335d...0f2 Ja. Men ikke rart at venninnen har tatt avstand til denne tullingen. En mann som oppfører seg så inni granskauen håpløst overfor en kjæreste, er nok ikke noe catch som venn heller.. Anonymkode: 8a925...488 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Men ikke rart at venninnen har tatt avstand til denne tullingen. En mann som oppfører seg så inni granskauen håpløst overfor en kjæreste, er nok ikke noe catch som venn heller.. Anonymkode: 8a925...488 Hun tok avstand da hun fikk seg kjæreste, men nå er det slutt mellom dem igjen Anonymkode: e51e6...915
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er veldig interessert, og bruker masse tid og gir meg mye kjærlighet Anonymkode: e51e6...915 Det er jo bare tull. Men men. Her viser du jo at du er i stand til å lure deg selv trill rundt, så da burde det være enkelt å kvitte seg med sjalusien også. Anonymkode: 8a925...488
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo bare tull. Men men. Her viser du jo at du er i stand til å lure deg selv trill rundt, så da burde det være enkelt å kvitte seg med sjalusien også. Anonymkode: 8a925...488 Det er jo ikke tull, han legger ut bilder av meg og er ikke flau for å vise meg frem heller. Kommentarene på bildene hennes er forresten fra ifjor, ikke nylig. Anonymkode: e51e6...915 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #10 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke tull, han legger ut bilder av meg og er ikke flau for å vise meg frem heller. Kommentarene på bildene hennes er forresten fra ifjor, ikke nylig. Anonymkode: e51e6...915 Du får bare tro det, vi har tross alt trosfrihet i dette landet 🙄 Anonymkode: 8a925...488
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #11 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du får bare tro det, vi har tross alt trosfrihet i dette landet 🙄 Anonymkode: 8a925...488 Okey Anonymkode: e51e6...915
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #12 Skrevet 7. januar 2022 Du sier til ham at venninnen hans gjorde det riktige når hun kuttet ham ut når hun var i forhold. Det samme synes du at han skal gjøre. Han er i forhold med deg, og da vil det ødelegge forholdet at han ser etter andre. Tydeligvis er han ivrig nå som hun har blitt single. Anonymkode: 818b4...942 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #13 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sier til ham at venninnen hans gjorde det riktige når hun kuttet ham ut når hun var i forhold. Det samme synes du at han skal gjøre. Han er i forhold med deg, og da vil det ødelegge forholdet at han ser etter andre. Tydeligvis er han ivrig nå som hun har blitt single. Anonymkode: 818b4...942 Ja hmm.. Synes det er så vanskelig å ta opp i en så fersk relasjon, men har jo selvsagt følelser som er viktig å prate om jeg også Anonymkode: e51e6...915 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #14 Skrevet 7. januar 2022 Ja, det er viktig at du sier fra om hva som er dine grenser. Kanskje han tester deg ut, og hvis du finner deg i alt, så er ikke det bra. Hvis han bryr seg om deg, så vil ikke han heller like det om du tar opp igjen kontakten med mannlige bekjente. Tåler han ikke at du sier fra, så er ikke forholdet så mye verdt, mener jeg. Anonymkode: 818b4...942 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #15 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, det er viktig at du sier fra om hva som er dine grenser. Kanskje han tester deg ut, og hvis du finner deg i alt, så er ikke det bra. Hvis han bryr seg om deg, så vil ikke han heller like det om du tar opp igjen kontakten med mannlige bekjente. Tåler han ikke at du sier fra, så er ikke forholdet så mye verdt, mener jeg. Anonymkode: 818b4...942 Tester henne ved å oppføre seg som en drittsekk? Haha, den var god. «Ja, jeg var utro kjære, men det var jo bare en test for å se om du fant deg i det.» De som tester = de som stryker. Anonymkode: 8a925...488 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #16 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tester henne ved å oppføre seg som en drittsekk? Haha, den var god. «Ja, jeg var utro kjære, men det var jo bare en test for å se om du fant deg i det.» De som tester = de som stryker. Anonymkode: 8a925...488 Du får følge med i trådene her inne, det er ofte jeg har lest kvinner skrive at de finner seg i veldig mye. Jeg antar at mannen da har startet "i det små" og etter hvert sett hvor langt han kan gå. Hvis damene lar fyren drive på, så tror jeg at han vil ta seg stadig større friheter. Derfor er det greit å vise hvilke grenser man har helt fra starten. Mange anser ikke at det er utroskap å gjenoppta kontakten med en tidligere venninne, men vi ser jo at TS skriver at denne venninnen hans kuttet ham ut da hun selv var i forhold, og det er nok en grunn til det. Anonymkode: 818b4...942
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #17 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får følge med i trådene her inne, det er ofte jeg har lest kvinner skrive at de finner seg i veldig mye. Jeg antar at mannen da har startet "i det små" og etter hvert sett hvor langt han kan gå. Hvis damene lar fyren drive på, så tror jeg at han vil ta seg stadig større friheter. Derfor er det greit å vise hvilke grenser man har helt fra starten. Mange anser ikke at det er utroskap å gjenoppta kontakten med en tidligere venninne, men vi ser jo at TS skriver at denne venninnen hans kuttet ham ut da hun selv var i forhold, og det er nok en grunn til det. Anonymkode: 818b4...942 Ja, det synes du nok! Lykke til med å teste kvinner og kommandere kvinner som ikke er enig med deg - men at du ender opp med de svakeste nikkedukkene, enda du tror du ser etter det motsatte, er kanskje ikke så rart. Anonymkode: 8a925...488
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #18 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, det synes du nok! Lykke til med å teste kvinner og kommandere kvinner som ikke er enig med deg - men at du ender opp med de svakeste nikkedukkene, enda du tror du ser etter det motsatte, er kanskje ikke så rart. Anonymkode: 8a925...488 Nå surrer du fælt. Jeg er kvinne, og jeg har rådet TS til ikke å godta at typen hennes tar opp igjen kontakten med denne venninnen sin. Du må lese AB-kodene, så ser du hva jeg har skrevet. Anonymkode: 818b4...942 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #19 Skrevet 7. januar 2022 Takker for svar. Typen er en fyr med mange venner, men han har egentlig aldri hatt dame og kanskje litt nerdete type sånn sett, for å si det sånn.. Slår meg ikke som type fuck boy eller player får å si det slik, tror kanskje han aldri har helt lært hva damer mener om ulike ting, og ikke tenker så mye over det også, uten at jeg skal si det for sikkert Anonymkode: e51e6...915 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #20 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takker for svar. Typen er en fyr med mange venner, men han har egentlig aldri hatt dame og kanskje litt nerdete type sånn sett, for å si det sånn.. Slår meg ikke som type fuck boy eller player får å si det slik, tror kanskje han aldri har helt lært hva damer mener om ulike ting, og ikke tenker så mye over det også, uten at jeg skal si det for sikkert Anonymkode: e51e6...915 Da ville jeg ha forklart det til han. Hvis hun tok avstand fra han på grunn av ny kjæreste, så tyder det jo på at de ikke kun var venner fra hennes side iallfall. Han må sikkert ha dette inn med t-skje 😅 Anonymkode: dde19...b84 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå