AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #461 Del Skrevet 4. februar 2022 lady90 skrev (På 3.2.2022 den 15.20): Nei det er jo bare en tilleggsgreie, men sangen i seg selv synes jeg er kjempebra. Alexandra Joner sin låt går det 100 av på dusinet. Kommer aldri til å nå opp der ute. For min del er Marias låt i samme kategori, 100 på dusinet. Anonymkode: 39930...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #462 Del Skrevet 5. februar 2022 Den eneste låta (av de 4 som skal presenteres i kveld) jeg tåler er «Made of glass». «Fly» og «La melodia» er gjesp / tissepause og «Hasta la vista» er som å lese spansk ordbok: «la meg bruke alle ordene jeg husker fra min tur til Granca». Hasta la vista, mamacita, senorita.... 🤦♀️ Anonymkode: b84e0...730 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #463 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den eneste låta (av de 4 som skal presenteres i kveld) jeg tåler er «Made of glass». «Fly» og «La melodia» er gjesp / tissepause og «Hasta la vista» er som å lese spansk ordbok: «la meg bruke alle ordene jeg husker fra min tur til Granca». Hasta la vista, mamacita, senorita.... 🤦♀️ Anonymkode: b84e0...730 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #464 Del Skrevet 5. februar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Den eneste låta (av de 4 som skal presenteres i kveld) jeg tåler er «Made of glass». «Fly» og «La melodia» er gjesp / tissepause og «Hasta la vista» er som å lese spansk ordbok: «la meg bruke alle ordene jeg husker fra min tur til Granca». Hasta la vista, mamacita, senorita.... 🤦♀️ Anonymkode: b84e0...730 Haha, det var sånt man gjorde i gamle dager da teksten skulle være på norsk, men det var om å gjøre å lure inn flest mulig utenlandske ord 😄 Anonymkode: a159e...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #465 Del Skrevet 5. februar 2022 Sjekk Insta stories til Subwoolfers 😁 Den med antibac er morsom Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #466 Del Skrevet 5. februar 2022 NordicViking skrev (På 14.1.2022 den 22.28): Delfinale 4, 5. februar Subwoolfer - 'Give That Wolf A Banana' (forhåndskvalifisert til finalen) (Video) Alexandra Joner - 'Hasta la vista' (Video) Maria Mohn - 'Fly' (Video) Kim Wigaard - 'La Melodia' (Video) Sofie Fjellvang - 'Made Of Glass' (Video) Oddsen hos Norsk Tipping mener at det er Sofie Fjellvang og Maria Mohn som vil kjempe om en plass i finalen i kveld. Må innrømme at jeg ikke har særlig sans for noen av dagens fire deltakere. Men jeg gleder meg til å se Subwoolfer. De har nå best odds til å vinne den norske finalen. 🐺🍌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #467 Del Skrevet 5. februar 2022 Helt stille på Ben Adams sin insta i dag. Han som pleier å poste masse stories før hver delfinale 😀 Skjønner 🤣🤣 Anonymkode: b84e0...730 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #468 Del Skrevet 5. februar 2022 Syns Kim Wigaard er innmari flink, og har så nydelig stemme, men sangen er bare dritkjedelig og minner mest om noe fra Grand Prix, Øst-Europa. Hvorfor synger han aldri noe med mer trøkk i?? Han har jo virkelig stemmen til det! Han kunne lett ha steppet inn i duett med Floor i Nightwish, men velger heller å synge sanger jeg ikke orker å høre to ganger. Hilsen en som ønsker han alt godt. Anonymkode: d4584...ded 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blærgh Skrevet 5. februar 2022 #469 Del Skrevet 5. februar 2022 Ligger intervju med Subwoolfers på forsiden av NRK.no nå.. Noen som drar kjensel på stemmen? Høres kjent ut for meg men klarer ikke plassere 🧐 Kan ikke si jeg syns det høres ut som Ylvis akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #470 Del Skrevet 5. februar 2022 Blærgh skrev (27 minutter siden): Ligger intervju med Subwoolfers på forsiden av NRK.no nå.. Noen som drar kjensel på stemmen? Høres kjent ut for meg men klarer ikke plassere 🧐 Kan ikke si jeg syns det høres ut som Ylvis akkurat. Det er jo ikke Woolfers som snakker, men "tolken" deres. Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. februar 2022 #471 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 17.44): Uff... som en mangeårig mgp og eurovision seer, må jeg si at de to siste årene har kvaliteten vært elendig... Har egentlig ikke vært noe bra fra Norge siden Vivi var mgp general..... Kanskje de burde bytte til en person som drar inn bedre kvalitet...? Eller, så ønsker kanskje ikke NRK å vinne ennå. Ser også at seertallene går ned uke for uke. Tror ikke det er tilfeldig..... eller...? Anonymkode: dbe4d...456 Hm… Nå vet jeg ikke hvor langt tilbake du tenker, men fjoråret var da et bra år. Feil vinner, men mange gode sanger i fjor synes jeg. I 2019 hadde vi Keiino som burde ha vunnet hele esc etter mitt syn, selv om jeg eeelsker den nederlandske låta også. I 2020 var det også et godt felt såvidt jeg husker med gode låter i gullfinalen. Men i år er jeg enig i at det har vært litt tynt. Jeg håper Subwolfer gjør det bra live for det er det eneste som har sjans tror jeg, men skal gi de andre også en sjanse i dag. Også håper jeg at folk tenker hva som kan gjøre det best i esc når de stemmer i finalen. Vi valgte feil i fjor (jeg var sikkert ikke den eneste som lenge på forhånd tippet 15-20 plass hvis vi i det hele tatt gikk videre). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #472 Del Skrevet 5. februar 2022 Når starter det? Anonymkode: 47553...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #473 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når starter det? Anonymkode: 47553...817 Om 8 min Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #474 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Om 8 min Anonymkode: b84e0...730 Oj oj! Anonymkode: 47553...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #475 Del Skrevet 5. februar 2022 Hasta la vista mamacita senorita salsa tequila por favor cerveza muy bueno 😁 Anonymkode: b84e0...730 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #476 Del Skrevet 5. februar 2022 Italia ligger litt foran oss, for i kveld er det siste kveld av Sanremo-festivalen. Det betyr at vi i kveld får vite hvem som skal representere Italia i årets ESC. Mahmood & Blanco er favorittene. (Link) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #477 Del Skrevet 5. februar 2022 NordicViking skrev (1 minutt siden): Italia ligger litt foran oss, for i kveld er det siste kveld av Sanremo-festivalen. Det betyr at vi i kveld får vite hvem som skal representere Italia i årets ESC. Mahmood & Blanco er favorittene. (Link) Mahmood??? Han som sang «Soldi» før? Jeg elsker han!! 😍😍😍 Anonymkode: b84e0...730 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 5. februar 2022 #478 Del Skrevet 5. februar 2022 Kjedelig sang 💤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #479 Del Skrevet 5. februar 2022 Kjedelig sang.. helt lik alt annet Anonymkode: 47553...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #480 Del Skrevet 5. februar 2022 Kjedelig Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå